Gå til innhold

Smurfeklubben, se her!


Drømmesmurf

Anbefalte innlegg

Høres ut som han driver og øver seg på en manøver? Han er tydeligvis mye flinkere til å snu seg enn Tullejenta mi er. Prøvde å lese under temaet Småtroll 0-1 år.... Der stod det ihvertfall om å snu seg rundt. Tror jeg må øve Veslesmurfen litt mer og legge en fristende leke ved sida hennes, både når hun ligger på magen og på ryggen. Hun prøver å snu segfra magen, men sjelden fra ryggen. Men huner veldig opptatt av hendene og føttene sine om dagen, ihvertfall, det er da noe. Jeg har visst ikke noe glupt å si til deg, Tonis, sukk.... Er spent selv, på hva dere andre finner på å svare...

 

Skal til Drammen med tog i morra for å levere dåpskjolen, forresten. Noen som vil være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde vært så koselig, men vi skal på helsestasjonen i dag for måling og veiing. Blir spennende!! Brr, så kaldt det er i dag også!!! Fryse, fryse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonis, høres ut som han vil framover. Har ingen tips egentlig, annet enn å vente tålmodig på at han skal lære seg det han øver på... Plutselig klarer han å løfte strake armer,samtidig som han løfter stumpen, og da blir han nok mer fornøyd tenker jeg.. Tobias drev å rugga på alle fire i 1-2 mnd før han plutselig krabba bortover gulvet.

Hva med å la han ligge mye naken/uten bleie på gulvet, ligger han lenger da? Her eeelsker Emilie å ligge uten bleie, det gjorde Tobias også. Da fikk han kjempemuligheter til å leke med føttene sine, som han elsket da han var på Torbjørns alder.

Prøvd å ha et speil foran han, så han har en "kamerat" å se på når han leker? Morsomt det:-)

Ellers så er jo bæresele/slyne en fin ting å ha av og til, så man får gjort litt andre ting også..

 

I dag fikk jeg forresten en kjempe overraskelse!:-)) En av de ansatte i Tobias sin barnehage fikk jentebaby i august 06, og i dag kom hun med to poser full av babyklær!! Gjett om jeg ble kjempeglad!!!:-) Masse fine klær. Så utrolig snilt av henne, får nesten ikke takket henne nok:-)

 

Ellers skulle jeg gjerne vært med til Drammen, men leste innlegget litt for seint, sangsmurf.

 

Nå skal jeg begynne med middagen, best å begynne når Emilie sover..

Vi tok forresten en formiddagslur i senga sammen, og sov i 3 timer. Utrolig deilig! (selv om planen var å sove 1-1,5 timer). Ikke ofte jeg gjør det, så var skikkelig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskelser, ja!!! Mannen min er visst full av overraskelser for tiden! Første overraskelsen fikk jeg natt til søndag, da han stod opp og tok Selma med seg på natta da hun ikke ville sove og sa; du trenger ei god natts søvn: sov godt.... -og gjett om jeg gjorde!!!!! Da Hannah våkna klokka 08 på morran sjangla jeg inn til henne og kræsjet i både dørkarmer og vegger... Du verden, at det går an å bli så bevisstløs! Så i dag kommer han med 2 overraskelser; baby-call og film-kamera.

 

Vet ikke helt om han har tenkt å ha baby-call på mens han ligger i skjul for å filme meg neste gang jeg sjangler ut av soverommet etter ei god natts søvn.. ha-ha!

 

Selma sover godt nå om natta og er kun oppe en til to ganger for å få mat før hun sovner igjen. Det kan variere når hun sovner, men stort sett er det før vi legger oss. I natt sov hun fra 23:30 til 03:30, men hun har også klart 6 timer før hungeren har tatt kontroll. Flink jente!

 

Vi får se om vi kommer i morra på treff. Hadde vært koselig, men er det skikkelig "dritkaldt" så vil jeg vurdere å holde oss hjemme. Vi får se det an.

 

Hilsen Gry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei....

Litt usikker på om jeg kommer imårra- det er midt i sovetid og er ikke så interessert i å tulle med den :0) Er det greit vær kan hun jo sove ute i vogna, men er det så kaldt som idag nytter jo ikke det..Så jeg får nesten bare se an været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kan, er velkommen i morra, og da andre er velkomne til neste gang jeg har det hjemme, sånn er det....

 

Var litt lenger i Drammen enn jeg hadde tenkt. Har ei venninne som bor der og som jeg traff. Måtte jo finne på noe lurt... Ellers kjøpte jeg en ullbukse på Cubus til Tullejenta mi, og som jeg like gjerne kunne kjøpt her i byen, og prøvde dusinvis av bukser i største størrelse, som ikke passa. "Dra meg baklengs inn i fuglekassen"! .....Sånt slit. Må nok melde meg på KMT, jeg, altså, her trengs det et spark bak. Mine gamle slitere i størrelse 40 kan jeg se laaaaangt etter.

 

Jaja, senga venter! Jeg påstår alltid at gubben er treigest til å få lagt seg, men her kan en se et bevis på at det ikke har sin riktighet, alle kan jo se hvor mye klokka er nå, ugg!

Sees i morra, jenters!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...