Gå til innhold

gjette skjønn på babyen tråd:) *holdes oppe*


varg veum

Anbefalte innlegg

noen som vil være med å gjette hva skjønn de får...?

 

med forrige mann var jeg sikker på det var en gutt og det var det..denne gang er jeg veldig usikker.. men holder en knapp på jente..+ at det kinesiske fødselshoroskopet på babyverden sier jente..

(det på bim stemte ikke med forrige mann og hører maaaange andre også sier at det på babyverden stemmer mest)

skal på ul 30.januar så skriver resultat no..

 

Så jeg gjetter jente

og kinesisk f.horoskop sier jente..

 

dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en følelse av at jeg bærer på en jente.

 

For det første har jeg en gutt fra før og dette svangerskapet er annerledes. (men de fleste svangerskap er jo annerlede hehe). Jeg har blitt spådd jente, jeg har en følelse av at det er jente og det kinesiske kartet sier jente.

 

Men det blir spennede å se hva ul sier. Om magefølelsen stemmer.

 

Akkurat det samme hva det blir bare det er friskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med;)

 

Jeg er ganske usikker, da... For før jeg liksom fikk tid til å kjenne etter og føle noe selv satte alle andre rundt meg i gang med å gjette at vi kommer til å få en jente... Begge de kinesiske fødselskartene sier gutt... Jeg tror jeg heller mot å tippe jente, men føler at jeg blir veldig påvirket av hva andre tror. Blir spennende å se hvem som får rett, da! Det kinesiske fødselskartet eller alle andre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilket kinesisk fødselskart???

 

eg tipper det blir gutt.. har liksom vært overbevisst om det lenge - allerede før eg ble gravid! (henger kanskje sammen med at eg for noen år siden tok den "gullringtesten"... jada usannsynlig, men likevel... ;)

 

meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg får en liten gutt..! ;) bare en sterk følelse jeg har.. :) syns å huske at det kinesiske greia sa jente, men jeg holder en knapp på gutt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder nok en liten knapp på at det blir gutt. Men jeg er så usikker da dette svangerskapet er så forskjellig fra det første. Har gutt fra før.

Det blir spennende på ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en følelse at jeg venter gutt.....aner ikke hvorfor egentlig, dette er min første:-)

Men i følge begge de kinesiske horoskopene så venter jeg jente.

 

Blir spennende å se! Blir glad uansett da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på jente :o) Magen sier så...*hehe*

Kinesisk si oxo jente, men jeg har drømt både at jeg får gutt, og en annen gang at det var tvillinger. Men det er bare en, vært på ul mange ganger allerede. Men holder en knapp på jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kinesiske horoskopet sa jente,mamma har prøvd med sånn ring,sa jente der også.

 

sist svangerskap gikk alle og sa at i fikk gutt.begynte å tro på det,men fikk jente :-)

 

ska på ul 9.februar,blir spennende å se... :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bolle i ovn:rart med det gullring testen az..mamma testet mange av oss som gikk gravide nesten samtidig,fikk faktisk rett.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja barnimagen2.

 

har stemt på alle jeg har hørt som har testet. mange som har testet seg etter å ha avsluttet sine "kariærer" me å få unger. da har både antall og rekkefølge stemt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får en gutt til! Det er jeg helt bombe sikker på! Så gjenstår det å se om jeg får 2/3 riktig..

Ble litt nysgjerrig på det kinesiske horoskopet nå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ja, den testen er faktisk ganske morsom:) Den testen har noen gjort på meg to ganger med et halvt års mellomrom, og begge gangene viste jente først og seinere to gutter, da sa mannen stopp! Hehe... Hadde jo vært gøy om den fikk rett!;) Jeg ønsker meg jo litt jente, for jeg har funnet et veldig fint navn... Sliter litt mer med guttenavnene, men skal nok klare å finne et fint et dersom det skulle behøves;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har stor tro på jente denne gangen. Er mye mer kvalm nå enn sist da jeg fikk gutt, og "ringtesten" sier også jente. Har prøvd den mange ganger og får samme svar. Jente, gutt, jente. Den har også stemt for alle jeg vet som har prøvd den. Har også hørt om de som testet seg og fikk forskjellig, og som senere gikk hver til sitt. (ikke på grunn av testen altså!)

 

Har forresten hørt at man skal bruke hårstrå og ikke tråd, men det er sikkert ikke relevant. :-) En smule overtroisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jente :) Men får vente å se...:) Vil hvertfall vite d, hvis de kan se d på ul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinesiske fødselskartet sier jeg får en jente. Men jeg hadde en drøm i går natt og der hadde vi en liten gutt. Så har gått med følesen at det er gutt siden.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm det er vanskelig og si, men noen sier meg det er en liten gutt...har jente fra før. hadde vært kos med en jente til da...men tiden vil vise

 

kinesisk fødekart sier jente og det stemte selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i får jente,jente,gutt.har en jente fra før.

typen min fikk gutt,jente,jente,gutt.har en gutt på sju og ei på 3.så stemte der også...

 

mamma tror i får tvillinger så blir gøy å se på ul :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får gutt! Det har jeg veeeldig på følelsen, da. Men hadde den samme følelsen sist og da det kom en jente fikk jeg jo nesten sjokk:o)

Men en ting er sikkert, det blir et vakkert barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tipper jeg får jente denne gangen:) "gullringen" sier jente, det kinesiskefødselskartet sier jente. "nål over magen" sier jente, en "pute test" sier jente... og alt dette viste gutt i mitt første svangerskap og det stemte! så da tror jeg det blir jente denne gangen siden alle tegn viser det:) litt overtroisk kanskje? :) Men men.. det stemte vertfall sist gang.. pluss at denne gangen er jeg kvalm og dårlig.. det sies vel at du er det når du venter jente? jeg var ikke dårlig da jeg gikk med første mann som var gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...