Gå til innhold

gjette skjønn på babyen tråd:) *holdes oppe*


varg veum

Anbefalte innlegg

Samboerens bror ble spådd ei ny jente i familien - så nå tror jeg selvsagt at det blir jente... Og i.fl. kinesisk fødselshoroskop på babyverden får jeg jente. Men det blir spennende å se. Vil selvsagt bare ha et friskt fint barn jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en følelse på at det er ei jente.. kinesisk fødselshoroskop og en annen spåside, pluss ringtesten sier alle jente.. :0) Men en kan jo bli overrasket. :0) Spiller ingen rolle, vet min far ønsker seg et guttebarnebarn han kan spille fotball med, så her blir vi alle selvsagt lykkelige uansett. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frem og tilbaker - gutt. går den rundt i ring viser det jente.

Men husk at ringen viser hvor mangen barn du skal få også :) i hvilke rekke følge barna kommer i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommende mormor tror det blir jente, og hun hadde rett med nevøen min. Pluss at det kinesiske horoskopet sier jente. Venter i spenning på UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en skal holde en gull ring i hårstrået ditt , over handleddet, og så begynner ringen og bevege seg. den viser antall barn, og hvilke kjønn det blir :) att og fram er gutt, rundt i ring er jente.

Dette går ann å gjøre med en nål over magen også.. den viser hva som er inni magen, går den att og fram er det jente, går den rundt er det gutt :) (men den viser kun den eller de som befinner seg i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har hele tiden følt på meg at det blir jente. Kinesisk fødselskart sier jente, men nå da jeg prøvde den berømte gullring-testen sa den gutt... eller, dvs, det var faktisk veldig rart, for alle i familien ville prøve å holde hårstrået over håndleddet mitt. Det ble gutt hver gang. Men da JEG holdt det ble det jente!!! Hva skal det bety?? he he... Blir spennende uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ombestemt meg...:) fikk skikkelig guttefølelse da vi var på ul...både sambo og meg..men var bare 13+6 da, så de kunne ikke se noe...Men nå er jeg sikker på at d er en liten gutt som bor i magen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR ER DET DU HAR LÆRT AT DET HETER SKJØNN?????

DET HETER K J Ø N N !!!!!!! med KJ!!!!

 

arg norsklærer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du kanskje hatt en sa uten å vite det. kan være testen slår ut på den også vet du... hva kom etter første gutt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helt enig... det er grusomt irriterende med sånn feilskriving med vilje.... er norsklærer jeg og, men tror ikke det har noe med det å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge kinesiske fødselskart sier gutt. Var på en tidlig ul, der var de litt usikker men trodde det kanskje var en jente. Har føleslse av at det blir jente, resten av familien også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nesten helt sikker at det blir en gutt til her. Var kvalm i 8 mnd sist, denne gangen ser ikke ut til å bli noe bedre. Føler de to svangeskapene er temmelig like...har Ul 20. februar så skal bli artig å se om magefølelsen stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg har en liten gutt i magen jeg :o)

Når jeg gikk med vesla vår hadde jeg ingen følelse på hva det var. Får ikke vite det før den stoore dagen på fødestua vi.. vi ikke vite det før :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man vite hvor mange barn man får på gullringtesten? (skjønt; vite og vite...he he). Mulig jeg har hatt en sa uten å vite det, takk og lov for at jeg isåfall ikke har visst det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feilskriving med vilje?

 

hihi.. ja du jeg synes det så mye bedre ut sånn, så jeg skrev skjønn isteden for kjønn med vilje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magefølelsen min,mamma(ringtesten),kinesiske horoskopet hadde rett...blir ei lita tulle ja :-) :-) sitt å ser video og bilder heile tia...sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...