Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager litt sent svar... Ble ropt inn i stua til litt "kvelds-kos" (Hi, hi... Bare litt nachos og video, altså!) :o)

Jeg ser at jeg faktisk må gå hjemmefra senest 0910 for å rekke å være på Tveita i tide. Så vi kan godt avtale i morgen tidlig, men da må vi lage avtale før klokka 09 helst... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!jeg sitte her med skikkelig hodepine og forkjølelse,så jeg tror jeg bø holde meg inne i dag egentlig

Skrevet

Huff, kjedelig å høre at formen ikke er bra!

Hadde du en avtale om å møte Zizzy også, eller?

Ulempen med denne årstiden (og dette landet her også forsåvidt) er at været er så uforutsigbart... Jeg synes det er enklere å avtale kafe-besøk enn trilleturer... Vi kan kanskje prøve igjen neste uke?!

Eller så er det jo treff for juli-DIB'ere onsdag i neste uke. Velkommen til å være med. Det ligger et lite notat ute på DIB-treff-sidene... :o)

Skrevet

marita & williamgutten :)

Du og også hjertlig velkommen til å bli med på treff neste uke, altså! Beskjeden var til dere begge! :o)

Skrevet

Blir det ikke noe av trillinga da eller? ;( Det var synd da!

Skrevet

Det er litt kronglete for meg å komme meg til Tveita... Men er egentlig klar for å gå tur... Du har ikke lyst til å treffes i byen i stedet? Med kafe-tur etterpå? :o)

Skrevet

Hei Carina!

Fikk mail nå om at Zizzy heller ikke kommer.Sykt barn.Men vi får prøve igjen til neste uke!

Skrevet

Hei Carina!

Vi får besøk seinere i dag, om et par timer eller noe..så kan desverre ikke dra nedover til byen! Men kan godt ta en kafetur en annen dag :) Hvor i Oslo er det du bor da?

Skrevet

Jeg bor på Vestli... :o)

Koselig med kafè-tur en dag. Eller så har vi jo DIB-treff på onsdag som du er hjertlig velkommen til å være med på... Sjekk DIBtreff sidene... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...