gullets mamma Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Hei,hei! Hvem blir med på trilletur på tvita på fredag?Det er endel som har sagt at de kanskje blir med og noen som helt sikkert blir med.Er det flere som vil være med,så må dere gjerne det!
js74 Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Hei Vil gjerne være med, men har dere noe klokkeslett. Har litt planer den dagen..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 bare trille rundt på tveita, eller en bestemt rute?
gullets mamma Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2007 vi møtes utenfor Tveitasenteret kl 10.30.ikke bestemt oss for hvor vi går
js74 Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Fint, da vil jeg gjerne være med. Regner med at du mener hovedinngangen.
gullets mamma Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2007 jepp,så koselig!Hvor gammelt er barnet ditt?jeg har en gutt på 11 mnd.jeg vet at to av de andre som kommer har barn i 5-6 mnds alderen ellers vet jeg ikke noe om resten
js74 Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har en gutt på 6 mnd. Blir koselig å møte dere.
-carina- Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 Jeg tenkte også at jeg skulle være med! ) (Og så er du hjertlig velkommen til meg i morgen "Gullets mamma"!) Men du fant kanskje ut at det ble litt langt? Har dere noen eventuelle planer ved regn? Trille uansett?
-carina- Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 Nå så jeg akkurat beskjeden din på treff-sidene... Ja, vi sees vel i hvert fall på fredag! )
gullets mamma Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. januar 2007 Hei Carina!Har svart deg på treffsidene.Syns det er litt langt og så har jeg planer litt senere på dagen i morgen så jeg dropper det nå.Vil gjerne bli med senere da.Var veldig koselig at du ville ha meg med! Har vel egentlig ikke tenkt på at det kanskje blir regn på fredag:).Vi håper på oppholdsvær!
-carina- Skrevet 9. januar 2007 #13 Skrevet 9. januar 2007 Aftenposten.no meldte i hvert fall strålende sol! ) Så da satser vi på det. Karsten er ikke sånn veldig glad i å ligge i vogna, så jeg tenkte nemlig å ta med bæresele. Er veldig koselig å bli med å gå tur, men ikke om han skal hylgråte hele veien. Men er det fint vær så kan jeg jo eventuelt ta ham opp av vogna og bære ham i bæreselen...
gullets mamma Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. januar 2007 Tobias er heller ikke glad i det.Blir sikkert ikke kjempe lang tur.De små må jo også spise lunsj så vi kan jo prøve å sette oss ned et sted og mate litt
gullets mamma Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 9. januar 2007 Bra det er meldt fint vær.skal se om Tobias fortsatt passer i bæreselen.lenge siden vi har brukt den gitt
-carina- Skrevet 9. januar 2007 #16 Skrevet 9. januar 2007 Jeg kjøpte meg en Ergo-sele, jeg. Brukte Babybjørn da han var mindre, men synes den er så vond på skuldrene. Har helt glemt den Ergo-selen, fordi han var for liten til den da jeg kjøpte den. Men nå holder han hodet sitt veldig godt selv, så nå kan jeg begynne med den. Jeg skal få pappaen til å trene sammen med meg på torsdag om hvordan vi skal sette gutten oppi. Jeg vil ha med ett par ekstra hender første gangen vi prøver den. Ergo-selen skal visstnok kunne brukes opptil 4-5 år. Så den er stor nok, tror jeg... ) Blir spennende å gå tur på Tveita, da. Jeg er ikke veldig kjent der, får håpe vi får med en "kjent-mann"... )
gullets mamma Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #17 Skrevet 9. januar 2007 jeg er heller ikke kjent på Tveita har aldri hørt om Ergo sele.hvor kjøpte du den?Har brukt babybjørn jeg og,men den er ganske vond.Får vondt i rygg og skuldre ganske fort
-carina- Skrevet 9. januar 2007 #18 Skrevet 9. januar 2007 Jeg kjøpte min brukt av ei annen ei her inne på DIB. Karsten har alltid likt å være mye med, så jeg brukte Babybjørn allerede fra han var 4-5 uker gammel. Selv om han da var liten fikk jeg vondt i skuldrene. Så jeg fant ut at jeg måtte finne på noe annet. De anbefaler den Ergo-selen veldig, den er visst ergonomisk riktig. Jeg kan ta den med på fredag, så kan du se på den. På den har du magebelte, så du får tyngden på hoftene i stedet for. Jeg har som sagt ikke brukt den selv enda, bare så vidt hatt den på uten Karsten i... Men jeg tror den skal være bra. Kan brukes på magen, ryggen og siden. Men barnet må sitte med ansiktet mot deg, da. Du kan f.eks titte på www.babyslynga.no. )
js74 Skrevet 11. januar 2007 #20 Skrevet 11. januar 2007 Hei igjen Jeg må dessverre trekke fra trille turen i morgen. Har blitt sykdom i familien. Blir veldig gjerne med en annen gang.
gullets mamma Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 11. januar 2007 Håper på fint vær i morgen da.Dersom det er så dårlig vær i morgen som det har vært i dag så syns ikke jeg det er så stas å gå på tur egentlig
-carina- Skrevet 11. januar 2007 #22 Skrevet 11. januar 2007 Jeg er litt enig med deg! ) Men skulle været bli alt for galt så kan vi vel sette oss på en kafè? Er ikke særlig kjent på Tveita senteret, men mener at det i hvert fall er en kafè der... ) Siden Karsten ikke er så glad i å ligge i vogna så er det ikke sååå gøy å gå tur i dårlig vær... :o/ VG melder overskyet/opphold og rundt null i morgen. Aftenposten melder snø på morgenen og regn til kvelden, sol midt på dagen...
gullets mamma Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #23 Skrevet 11. januar 2007 ja,så det var meldt litt forskjellig vær.Det er en kafe på Tveita.Det eneste problemet er at det ofte er stappa fullt med pensjonister så tidlig,så da spørs det om vi får plass.Tobias blir kjempe sint hvis han må sitte lenge under regntrekket på vogna.Han vil se på verden:)Så der er unga våre like:)
gullets mamma Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #24 Skrevet 11. januar 2007 vi kan jo snakkes her inne i morgen tidlig.Ei av de andre jeg snakket med mener også at det ikke er så aktuelt med tur hvis det er dårlig vær.Vi kan jo se an været i morgen og avtale hva vi gjør da
Angel86 Skrevet 11. januar 2007 #25 Skrevet 11. januar 2007 Jeg & william blir og gjerne med dersom været er bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå