Gå til innhold

Flere som ikke fikk fødselgave av samboer/mann???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du.. eg fikk verden fineste gave!!! Fikk lille Mathilde-Nikoline.. ;)

Hadde en suuuuveren samboer som va så kjempeflink å støttende under svangerskapet å fødselen.. så koffør sku eg få no mer gave?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk heller ingen gave, men så var vi to igjennom en veldig tøff fødsel. At han var der og var aktiv med å hjalp meg igjennom riene var alt jeg trengte. Han kom jo med mat og drikke til meg da jeg lå på barsel fordi maten der var pyton.

Skrevet

Jeg fikk heller ikke noen fødelsgave! Ser at mange her er takknemlige for at de hadde mannen til stede, og at det var gave nok, men jeg hadde ikke han heller til stede! :P Klarte meg fint alene, men hvis jeg skulle velge mellom fødselsgave og det å ha mannen til stede, så hadde jeg valgt å ha ha mannen min der! =)

Skrevet

fikk ikke noe. og jeg forventet ikke noe.

vi fikk ei velskapt datter og det er bra nok

Skrevet

Jeg fikk ikke noen gave, ikke blomster engang... Ikke hadde han med noe til lillemann heller... Men det gjør egentlig ikke noe, var ikke akkurat det jeg tenkte på akkurat da ;) Han er så snill ellers han, så :)

Vi fikk tross alt en vakker og velskapt sønn, mer kan man ikke ønske seg :)

( men nå, over 6 mnd etter fødselen, ska jeg gå å klage over at jeg og lillemann ikke fikk noen gave ! hehe )

Skrevet

kutt ut å .....djiiiiiisøs!

Skrevet

har fått to nydelige jenter, som har en super pappa som stiller opp 100% for både meg og jentene:) kan man ønske seg mer? syns dette er viktigere enn matrielle ting.

Skrevet

Jeg fikk blomster jeg på sykehuset.. ble veldig overrasket..For han er ikke typen som kjøper såndt

Skrevet

Jeg har aldri hørt om fødselsgave engang jeg.. og ikke forventet jeg noe heller. Hvor kult er det å få noe av noen når man har presset fram at man vil ha noe? En gave skal jo være en overraskelse - syns jeg.

Dessuten er barnet en så stor gave i seg selv at noe materielt blir fryktelig blekt i forhold..

Og ja, jeg har et perfekt forhold og en skjønn mann.. :)

Skrevet

Nei noen gave forventet jeg meg ikke...akkurat som om ikke barnet er nok gave til oss begge to!

Syns også det er tull med gaver til enhver anledning

Skrevet

Det med gave har jeg faktisk aldri hørt om før. Babyen var vår gave sammen! Men jeg fikk en stor blomsterbukket på sykehuset da. Og den var til meg og lilletulla vår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...