Lille My på nye eventyr Skrevet 7. januar 2007 #26 Skrevet 7. januar 2007 Forøvrig kan det nevnes at jeg er blond og dum og har derfor ikke fått med meg før nå hva HI står for. lol klem til alle
jadåså Skrevet 7. januar 2007 #27 Skrevet 7. januar 2007 Å selvføgelig så er det jo ingen av dere som tar noe som helst av tilbakemeldinger vis det ikke er av den positive sorten. Der ser du også en stor forskjell i modenhet på enkelte her inne . Dette forumet er selvfølgelig for alle men av og til så går det an å bruke hodet litt og ikke bare ture på akkurat som du selv vil fordi du mener det er din rett uansett. Og det er ikke til å stikke under en stol at du kan lese veldig tydelig på innlegg omtrent hvilken alder enkelte ligger på. Ikke noe galt i å være yngre men da må dere også tåle å kunne få tilbakemeldinger fra de litt eldre uten å ta helt av .
winneboo Skrevet 7. januar 2007 #28 Skrevet 7. januar 2007 Er det noen som har tatt helt av her? Vis du mener dette er å ta av så har du ikke fulgt med på de fleste innleggene her, bare blåbær dette..hehe.
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #31 Skrevet 8. januar 2007 En person måtte få ut litt frustrasjon....og så mye styr!?? Finn dere noe annet å bedømme. SK: Håper du fikk det litt bedre med deg selv etter å fått ropt ut litt sinne;))
unnl Skrevet 8. januar 2007 #32 Skrevet 8. januar 2007 Må da være lov å få ut litt frustrasjon vel!! Hadde gjort akkurat det samme!!
znuppeline Skrevet 8. januar 2007 #34 Skrevet 8. januar 2007 Joda, men greit å være litt mere saklig kanskje? det var bare det jeg mente. ha en god dag alle!
SK&Maylen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #35 Skrevet 8. januar 2007 Syns det er heilt greit du sier fra znuppeline! =) Ha en fin dag du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå