Gå til innhold

...

Anbefalte innlegg

Skrevet

FAENS HELVETES FORPULTE FITTEDRITT!!! SATAN!!! JÆVLA KUKFAENS HELVETE!!

..sånn, ferdig!

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du verden.............. lille frøken pripp - som alltid er så positiv og blid, som alltid ser det beste i alle og skjenner på de som selv har en dårlig historie eller erfaring eller tanke og komme med..--- er sint?? nei nå står vel ikke verden til påske heller!

Synes du noen er dumme ? :-D huffda.....har ikke ting gått bare din vei nå da.........

JOIN THE CLUB - jeg har ikke tenkt å skjenne på deg

Skrevet

for en person du er. du anonyme her oppe! for det første så har hun ikke skjenner hun ikke på de med dårlig historie, erfaring eller sinne.

Må si meg fullstendig enig i at slike som deg som fryder deg over andres mindre gode dager og stunder, er lavmåls.

Så får folk si hva **** de vil om meg som sier hva jeg mener om slike som deg.

Du kan neppe vite hva livet er, i så fall har du ikke lært en dritt for da hadde du hatt respekt! vis nicket ditt!

Skrevet

Enig med deg Blångsten, syns ikke SK skjeller ut noen her. Har hvertfall aldri sett det.

Men sjokk at det var en anonym som skrev det da.

Skrevet

til anonym::: for lite og god sex på deg siden du nærmest feirer at andre har kjipe dager de også?

Eller er det bare ingen som vil ha deg? kanskje er du jævlig misunnelig! det tror jeg nemlig at du er.

en får hva man fortjener til syvende og sist.

Skrevet

Charlie21

ja.... seriøst, jeg bare blir provosert. .. jeg står for hva jeg sier og mener i motsetning til andre her.

Vis nicket anonyme fjott!!

Skrevet

Hva var poenget da til HI ? Tenkte selv hva er gale med dette mennesket som ikke klarer å uttrykke sinnet sitt på en annen måte en slik vi gjorde når vi gikk på ungdomsmskolen.

Skrevet

Nå er dette sikkert innlegg nr 100 som er skrevet nettopp på denne måten å ingen før har reagert noe på det. Virka som om anonym reagerte bare for at det var henne, siden hun har i det siste fått noen kvasse kommentarer fra anonyme ut av det blå.

Skrevet

en hver gjør ting på sin måte. å gjøre ting slik alle andre gjør det vitner bare om at en ikke tør velge sine egne veier.

skal liksom du være sint slik jeg er sint?

Skal du ikke få lov å være sint på din måte, men kun slik flertallet er?

Skrevet

vel , var jo ikke akkurat det det dreide seg om da . Mne noen er fremdeles på det stadiet selv om de har fått barn . Helt greit for meg det .

Skrevet

ikke rart man reagerer på bunnløse påstander som ikke eier solid argumentasjon på hvorfor en mener det en mener.

Den anonyme er i mine øyne noe en kan betegne for vissvass... latterlig.

Skrevet

jadåså.

lol jeg ler av deg så mye at du aner ikke. jeg aker på akebrett, jeg banner høyt når jeg slår meg og ting ikke går rette veien, elsker å bygge lego og kjøre radiostyrt bil. FAKTISK så morer jeg meg mest når jeg spiller spill. Skytespill eller bil spill. OG huff, JA jeg er enda på det "stadiet" som du kaller det. og jeg ER stolt av det!

Skrevet

???? du e jo ikke umoden fordi om du gjør slike ting. Det handler vel mer om reaksjonsmønsteret ditt og hvordan det er , blant annet i forbindelse med når du blir sint for noe. Hvis du blir sint står du da å gauler slike ord som HI har skrevet ? Bare spør ...

Skrevet

HI?

hvor er HI henne her i denne sammenhengen?

jeg gauler og roper selvfølgelig situasjonen tatt i betrakning.

reaksjonsmønstret er alt etter hvor man er hvem hva hvordan og når.

Skrevet

Bedre å gaule det gjennom et innlegg her, enn å i sin egen stue med barnet tilstede.

Skrevet

enig med deg Charlie21:) dette er jo tross alt en side for alt fra sinne til glede i alle kategorier:D

hva skulle vi ha gjort uten dette forumet!

Skrevet

Mhm skjønner ikke hvorfor man plutselig er på ungdommskolestadiet fordi man slenger ut et par gloser i et innlegg. SK er ingen typisk person som banner heller, så at hun her kom med noen stygge ord ser jeg ikke på som barnslig. Hadde hun hele tida banna i innlegg for alt mulig så hadde jeg skjønt hun ene sin reaksjon, men ett innlegg med banneord er ikke noe å reagere på, syns JEG da.

Skrevet

I just have to say!! I love you, SK! Fjortisen min!!! :D

Ingen over, ingen under ;)

Skrevet

hvem er det som ikke elsker SK.. hehe. klem til gojenta:DDDDD

Skrevet

Huffameg.....her er det visst ikke så mye å krangle om annet at vi starter ett eller annet utroig barnslig noe. Det må da vel være mere å snakke om her enn bare noe likt tull?

Må vel egentlig si meg enig i at innlegget til SK&Maylen var litt i barnsligste laget, for min del iallefall. Om man har en dårlig dag er det jo greit å uttrykke det - men dog på en litt mere konstruktiv måte kanskje ;-) ikke alle som synes det er særlig intressant å lese masse banning - og ikkenoe mere liksom?!

Vel, håper du får en bedre dag i morgen H.I.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...