Gå til innhold

Har dere lagt på dere mye til nå?? =P


Mamman til Celine og Marcus

Anbefalte innlegg

Jeg er -2 kilo fra startvekta og er nå i uke 17. Har vært ganske kvalm hele tiden, men nå går det mye bedre. I tillig spiser jeg ganske sunt. Ønsker ikke så mye unødvending fett...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde lagt på meg 3,8 kg. da jeg var 17 uker på vei. Veier nå akkurat det samme som da jeg var 12 uker på vei sist, men den gangen gikk jeg i tillegg ned 7 kg. flrst og så opp igjen, så jeg vil si at utgangspunktet er en smule bedre nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt ikke gått opp i vekt er vel snart 19 uker og går ned i vekt enda...

men jeg har nok å ta av da synnes jeg magen er blitt større

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18+6 og har lagt på meg 8kg.. veldig deprimerende å lese om alle som ikke har lagtp å seg noe.. men men.. ikke noe å gjøre med det. Jula har vel litt med saken å gjøre,men ikke mer en en kg vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, vær_85! Veldig misunnelig på disse som går ned eller står stille.. grmf!! Men men, er vel ganske så normalt å gå opp, også. Selv er jeg i 18. uke og har gått opp drøye 5 kg.

 

Fant forresten en morsom link, som regner ut hvor mye man bør gå opp i forhold til startvekt/kroppstype. Det står også at man SKAL legge på seg, at det ikke er noe å skryte av hvis man går ned i løpet av et svangerskap ;p Her er linken:

http://www.i-am-pregnant.com/encyclopedia/W/Weight-Gain

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt å se, så har jeg noe å gå ut i fra!) Likte ikke at den klssifiserte meg som overvektig, da, det tror jeg nemlig ingen vanlige folk ville funnet på å beskrive meg som, men men, jeg bryr meg ikke - for nå har jeg vært på UL og har sett verdens godeste gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt på meg ca 4 kg, og er 19+4 på vei, og magen datt ut i jula, he,he...ikke så oppmuntrende å lese om alle dere som har gått ned i vekt, men,men. Har sluttet å røyke så er egentlig veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i min 19. uke og har lagt på meg nesten 10 kilo siden jeg startet. det skal sies at jeg er veldig høy så det er mye plass å fordele det på - og det ser slett ikke ille ut :). magen har kommet i løpet av de to siste ukene (den siste har den vokst mye) og det føles helt topp. spiser sunt og ikke spesielt mye, men som legen min sier: "så trenger du vel det da"

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg 6 kg siden starten. Det er vel mer normalt det tror jeg enn å ikke legge på seg i det hele tatt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på vekta igjen nå =P

 

Etter UL ble jeg satt tilbake noen dager da, så er 18 uker og 5 dager på vei i dag..

 

Veide meg nå (ikke lenge siden vi har spist og fult med klær) og vekta viste 71.. Så har gått opp 2.5 kg da...

 

Men vil tro at det har litt med at jeg har en på 2 år gående rundt her jeg... For husker sist så la jeg meg til å sove når jeg ville og satte her veldig mye =P

Men dissa kiloene kan fort få bein å gå på da =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 17 uker på vei og -2 kilo, pga. kvalme de tre første månedene. Var på minus 4 og har lagt på meg 2 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er det mulg å gå NED i vekt når man er så gravid??? Fatter det ikke jeg, jeg har en enorm matlyst som er nærmest umulig å kontrollere. Har lagt på meg 7 kg., men har trent veldig mye. Tør ikke tenke på hvordag vektøkningen hadde vært uten trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går fortsatt ned i vekt jeg da ca 1 kg i uka enda jeg spiser en del

men har en ganske aktiv hverdag med 2 jobber 3 unger og husarbeid da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19+5, veier det samme som da jeg ble gravid, men har fått stoooor mage. Kastet opp mye i begynnelsen, men har gått i mammabukser siden uke 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker i dag - HALVEIS -jippi!

MEN: Lagt på meg 6kg. Jeg hadde håpet det kunne vente til siste trimester.

Håper jeg ikke drasser med meg overflødige kilo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...