Gå til innhold

Har dere lagt på dere mye til nå?? =P


Mamman til Celine og Marcus

Anbefalte innlegg

Sist hadde jeg lagt på meg 3.4 kg når jeg var 17 uker på vei..

Har nå gått opp 600 gram.. og er 18 uker på vei i morgen..

 

Gikk opp 20 kilo sist og vil helst slippe å se at det blir såpass mye denne gangen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Jeg er i uke 17 og har ikke lagt på meg noenting, - og ikke fått noe mage å skryte av heller enda... - men det kommer nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er - 4,5kg jeg. Ja, ja. Kaster opp litt mindre ofte nå, så håper snart jeg klarer å legge på meg. Har fått litt mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 17 jeg. Har ikke vekt hjemme, men sist jeg veide meg hadde jeg gått ned et par kilo =( føler meg tynn og har veldig lyst til å legge på meg, men klarer ikke få i meg nok mat. Eneste som vokser er magen og puppene, resten av meg blir bare mindre og mindre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Er 18+4, og har gått ned 9 kilo siden jeg ble gravid, la på meg 600 gram igjen i jula, så nå er jeg 8,4 kg i minus.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 18 uker på vei og e - 2,5 kg fra startvekta...passer meg fint..vil ikke legge på meg 30 kg som sist gang...men spydde ikke sist gang,men har gjort det denne gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 18 nå. Har ikke gått opp noe i vekt, men synes jeg spiser bra. Kan ikke spise så mye mer enn det jeg gjør nå egentlig..Spiser meg mett! Men var sånn sist også. Gikk opp tot 15 kg sist...Alt kom mot slutten!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..er i uke 17 og har ikke lagt på meg noe...Magen er veldig liten, men begynner å synes heldigvis :)

Pluttselig kommer nok både magen å kiloene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt rart at jeg ikke har gått opp noe i vekt, siden magen er blitt kjempe stor!! Andre som har det sånn?

Babyen MÅ jo veie noe...? Har jeg gått ned i vekt sånn ellers da kanskje? Føles ikke sånn egentlig, føler meg endel rundere enn før graviditeten. Kanskje fordi jeg vagger som en gås!! Hihi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått ned ca 10 kg etter jeg ble gavid men det er sikert bare bra er ganske kraftig fra før av da

håper og enda gå ned litt til før ungen kommer mål og ikke legge på meg bare flytte litt rundt på fette..

la på meg ca 40 kg sist gang som aldri forsvant igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikke lagt på mæ så mye enda, e i uke 15. men regne me at d kommer etter hvært!=)

sist la æ på mæ 15kg på hele sv.skapet.

bynnte ikke å legge på mæ før i uke 25 da...men d kan jo komme tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange av oss som ikke har lagt på seg sånn veldig enda da... =P

 

Håper jeg ikke legger på meg like mye denne gangen .. Får passe på sjokoladeinntaket =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lagt på meg noe enda jeg heller...

Er vel fremdeles litt i minus i forhold til startvekta, men d er greit, har nok å ta av syns jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror heller ikkje æ kommer te å legge på mæ like mye som de to forrige.. sku gjerne ha veid mæ, men må få tek i batteri te vekta først.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UFF dette var deprimerende å lese....... Va ikke mange som ha lagt på seg!

Jeg er 17+3 å har lagt på meg 6kg!!! Forstår egentli ikke heilt av hva... Har spydd siden oktober, men samtidi må jeg ete heile tida:) Men har ve ikke akkurat vært så sunt det jeg har spist da...Men har veldi stor mage, nesten redd til ultra...tenk om der er 2,har 2 fra før.

 

trøst til dere andre magen kommer:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på misunnelig lesing. Jeg er 19 uker på vei og har lagt på meg 6 kg, dette lover vel ikke bra for total vekten...????? Har dog ikke vært dårlig en eneste dag siden jeg ble gravid og kan kanskje skylde LITT på julen:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 19 og faktisk ikke lagt på meg noen ting!! :oO

helt utroolig....

 

magen er ganske stor, syns jeg da...

men kiloene kommer vel snart tenker jeg, slipper ikke unna... hehe... ;oD

 

la på meg 18kilo med snuppa, der var myyye vann pga sv.skapsforgiftning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med 77modell, det er deprimerende å lese om alle dere som ikke legger på dere, men i stedet tar av.

 

Selv har jeg lagt på meg nesten 5 kg, er nå i uke 18.

 

Må i tillegg legge til at jeg veide 8 kg mer da jeg ble gravid denne gang pga røkeslutt vel et år tidligere. Resultatet er nå at jeg akkurat har passert 65 kg som var vekta mi som høygravid i de to første svangerskapene...

 

Må nok regne med å ende på en ca 75 kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooohd!!! Hva er dette for noe da!!! ;D Denne terminklubben må vel være mot normalt- det er vanlig å legge litt på seg vel?!! Det har jo t.o.m vært jul!!!! Spiser dere ikke da, jenter?!!! Heheh....

 

Er i uke 20 og har lagt på meg 5 kg... Kunne sikkert trøkket i meg mindre snop og sånn i jula, menmen... Jeg har kost meg jeg!!! Sånn er det med den saken ;D Heheh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Har ikke lagt på meg noe jeg heller, men det er helt greit. Tok en overvektsoperasjon for noe over ett år siden, så det er greit at jeg holder den akkurat passelige vekta som jeg har nu. Håper å ikke gå opp mer enn 10 kg totalt i svangerskapet. Det er omtrent hva jeg gikk opp i første, og da hadde jeg samme utgangsvekt som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp fire kilo og synes verken det er mye eller lite. Har økt med ca. et halvt kilo i uka de siste åtte ukene.

 

Forbausende mange som ikke har lagt på seg noe ja, det er rart, har jo tross alt vært jul og da pleier i alle fall jeg å spise godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...