Gå til innhold

Har dere lagt på dere mye til nå?? =P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde lagt på meg 3,8 kg. da jeg var 17 uker på vei. Veier nå akkurat det samme som da jeg var 12 uker på vei sist, men den gangen gikk jeg i tillegg ned 7 kg. flrst og så opp igjen, så jeg vil si at utgangspunktet er en smule bedre nå :)

Enig med deg, vær_85! Veldig misunnelig på disse som går ned eller står stille.. grmf!! Men men, er vel ganske så normalt å gå opp, også. Selv er jeg i 18. uke og har gått opp drøye 5 kg.

Fant forresten en morsom link, som regner ut hvor mye man bør gå opp i forhold til startvekt/kroppstype. Det står også at man SKAL legge på seg, at det ikke er noe å skryte av hvis man går ned i løpet av et svangerskap ;p Her er linken:

http://www.i-am-pregnant.com/encyclopedia/W/Weight-Gain

Annonse

Så morsomt å se, så har jeg noe å gå ut i fra!) Likte ikke at den klssifiserte meg som overvektig, da, det tror jeg nemlig ingen vanlige folk ville funnet på å beskrive meg som, men men, jeg bryr meg ikke - for nå har jeg vært på UL og har sett verdens godeste gutt!

jeg er i min 19. uke og har lagt på meg nesten 10 kilo siden jeg startet. det skal sies at jeg er veldig høy så det er mye plass å fordele det på - og det ser slett ikke ille ut :). magen har kommet i løpet av de to siste ukene (den siste har den vokst mye) og det føles helt topp. spiser sunt og ikke spesielt mye, men som legen min sier: "så trenger du vel det da"

Gikk på vekta igjen nå =P

Etter UL ble jeg satt tilbake noen dager da, så er 18 uker og 5 dager på vei i dag..

Veide meg nå (ikke lenge siden vi har spist og fult med klær) og vekta viste 71.. Så har gått opp 2.5 kg da...

Men vil tro at det har litt med at jeg har en på 2 år gående rundt her jeg... For husker sist så la jeg meg til å sove når jeg ville og satte her veldig mye =P

Men dissa kiloene kan fort få bein å gå på da =P

Annonse

Hvordan er det mulg å gå NED i vekt når man er så gravid??? Fatter det ikke jeg, jeg har en enorm matlyst som er nærmest umulig å kontrollere. Har lagt på meg 7 kg., men har trent veldig mye. Tør ikke tenke på hvordag vektøkningen hadde vært uten trening!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...