Gå til innhold

Siste nytt fra ka-ping & co


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Hei vennen! :o) Uff, nå må jeg si jeg har vondt av deg... Kan ikke ting bare komme igang???!

 

Ble det ikke keisersnitt likevel? Hva skjer? Har ikke fått lest ordentlig og funnet ut hva som skjer med deg... Krysser fingrene for harde livet her, både for at du kommer ordentlig igang/at fødselen går greit, at rødhette* kommer igang og at jeg kommer igang. Skal jo synkronføde, og da holder det jo ikke at én av tre kommer igang. Det er noe voldsomt lite_synkront ved det...!

 

Lykke til videre, ka-ping-vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så dumt at riene stanset. Får håpe at legene tar den beste avgjørelsen, om det blir naturlig fødsel eller KS. Synes det er fantastisk at du orker å BIMME nå i det hele tatt. uansett, veldig lykke til :) Håper inderlig at alt går bra med deg og dine !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris.

 

Jeg sitter her med mine maserier, en hypertrassig 5åring som nettopp har tømt hele klesskapet sitt utover gulvet fordi han er sint på drittmammaen sin og en mann som gikk på jobb uten å si fra at han gikk engang fordi jeg er for streng med småen. Dvs jeg har gitt beskjed om at før han får komme ut av rommet skal han rydde opp alle klærne han har slengt utover, uten hjelp, forandre oppførsel og faren ikke får løpe huset rundt for å lete etter de lekene han spør etter...

 

Kirurgisk inngrep foretrekkes.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste nytt: riene har stopet helt opp. Legen jeg hadde idag og som konstanterte at jeg var i latensfasen, dro hjem fra vakt uten å sjekke meg først... har prata med ei anna jordmor, og funet ut at vi blir liggende her på obs foreløpig. Senest fredag blir det KS. Dvs hvis ingenting mer har skjedd innen torsdag kveld, preppes jeg for KS på fredag. De vil nemlig ikke sette igang fødselen med mindre den starter naturlig. Og det blir for drøyt for meg å reise fram og tilbake sykehuset. Håper jo på at riene tar seg opp utover kvelden, og hvis det drøyer og begynner å bli virkelig slitsomt så har man alltids muligheten for haste-KS.

 

ps: jeg kjeder vettet av meg, så det å bimme er rett og slett tidsfordriv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten det eller å legge meg i full narkose for hva som helst slags inngrep.....

 

Han skjønner bare ikke at han ikke kan sy puter under armene på en 5åring. En 5åring SKAL hate foreldrene av og til, han må ha grenser...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var dog hos jm i dag. Småen har festa seg skikkelig og godt nede i bekkenet. Kjenner mange kynnere som heldigvis ikke er vonde i det hele tatt. Sitter nå å venter på at ikea skal komme med noen kjøkkenskap som vi skal ha på badet. De skulle komme mellom kl 15 og 21, så de har en god margin på seg....Vi skal ha en steinplate oppå skapene med nedfelt vask, og stellematte da istedenfor stellebord. Sambo stresser litt med å få dette i orden før babisen kommer. Svoger skal komme å hjelpe å montere i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du med en bærbar pc og kolbler deg opp på trådløst nett, eller hva gjør du siden du kan bimme mens du er på sykehuset? Masse lykke til,det går nok bra, og det blir nok ikke det samme som forrige gang. De holder deg jo under oppsikt, kanskje i motsetning til forrige gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ME:) : det er pasientterminaler her på sykehuset - egen skjerm over senga der vi kan se tv, høre radio, gå på internett osv, til og med styre all belysning i rommet, hihi :) Veldig praktisk og greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempestilig med sånn teknikk inne på rommet. Slipper å gå ut av senga, kun for å gå på do. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja det er nok ikke meninga at du skal ha enkle/lettvinte fødsler, huff så jæ!"#"!¤#" kiiipt!! Ble gla på dine vegne da jeg leste at du var igang på naturlig vis, men men den gang ei.... Ønsker deg iallefall masse lykke til, sender deg alt jeg har av fødestøv ihåp om at riene tar seg opp utover kvelden/natta, men send støvet tilbake da for jeg er 2 dager på overtid og MØKK LEI NÅ hehe :=)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...