Gå til innhold

Siste nytt fra ka-ping & co


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Heisann! Slimproppen gikk igår, hadde litt rier inatt, men de var ikke så vonde og de ga seg. Inn på planlagt kontroll på sykehuset idag, ul stadfestet unge mellom 4.5 og 5 kg... tiltak ble vurdert. De vil helst ikke sette igang fødsler med så store unger, og med tanke på min forrige fødsel så mente de KS var best. Så her ligger jeg da, innlagt på obs-posten, skal faste fra midnatt og snittes opp imorra, mest sannsynlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så spennende, tenk, da blir du sannsynligvis mamma i morgen:-)

Håper du får være våken under snittet og at du får møtt ungen din rett etterpå.

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW så spennende og overraskende....Det går supert vet du og før du vet ordet av det sitter du med prinsessen i armene dine :=))))Var forrige tulla di stor??? Håper ikke du bruker energi og tanker på å grue deg for ks nå da.....Heldiggris:=))))) skulle ønske deg var meg jeg, dritt lei og er "bare" en dag over termin.... Ønsker deg masse lykke til og tvi tvi.... Gleder meg til å høre hvordan det går med deg :=))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, lykke til, ka-ping, ser ut som du får samme skjebne som meg! Min Andre kom ut 4950 g, og da var legene veldig fornøyd med at det ble bestemt KS. Håper du er i like god form etter KS som jeg har vært, tror ikke det kan være langt ifra den formen man vil forvente etter en vanlig fødsel. Kos deg på barsel på St.Olavs, vi hadde et kjempefint opphold der, veldig koselige folk som jobber der. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp. Lykke til i mårra, prøv å sove godt :) Du er heldig som nå får treffe gullet..... gleder meg sammen med deg, selv om det sikkert er kjedelig å ligge på sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lykke til da i morgen skal selv på kontroll der oppe i morra æ å ta flere prøver........Å det var faktisk veldig mange koselige pleiere som jobbet på obsen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var spennende nyheter! Ønsker deg lykke til i morgen. Så heldig du er- nå er ventetiden over hvert øyeblikk;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OI!!! Lykke til... Syns alle utenom meg føder om dagen jeg!! Prøv å få sove litt inatt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg masse lykke til, har selv bare 7 dager igjen nå...er så lei av ventingen. Ser veldig frem til å få det overstått nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke keisersnitt på Ka-Ping alikavell. Hun fikk rier tidlig i morgest, og er i fødsel nå. På naturlig vis...

Heldige henne. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig, schmeldig... Riene har stoppet opp, har hatt TO rier på en hel time nå :( Sitter og venter på å bli undersøkt igjen. Forhåpentligvis så tar riene seg opp igjen, men jeg vetta f¤#%&... begynner å bli både lei og nervøs, er redd for at det skal bli samme fødsel som sist igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Ikke bra ikke bra. Jeg sender deg det lille jeg har av fødestøv, selv om jeg egentlig trenger det veldig sårt selv.

Du får se på det som et lån og sende det tilbake når du har fått ut lilletulla di. Hva gjør de nå da? Får du noe drypp eller noe?

Uff. og så du som fastet for KS da. Nå hadde du jo trengt den energien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...