Gå til innhold

Godt nyttår B-gjengen!


Septemberstjerna og Martine

Anbefalte innlegg

hei ladies!!

 

Takk for koselig trille og kafe tur i går!! Jeg måtte gå litt kjapt da..det var litt dumt, fo rjeg liker å sitte og skravle en stund jeg... Men neste gang kanskje? Passer sikkert med en trilletur en dag neste uke for meg også!! Må bare få det til å klaffe med henting av ida på skolen...

 

Ang pilates trening... Jeg ble medlem i bokklubben, og fikk to pilates dvd i medlemspakka mi!! Kjempebra!! Den ene heter pilates og den andre heter aerolates (blanding av aerobic og pilates). Pluss at man får tilbud om å kjøpe pilates treningsball for 98,-. Bare si i fra om det er noen som har lyst til å bli vervet!! Man står da selvfølgelig fritt til å velge hva man vil ha, om man vil ha en dvd, eller bare bøker liksom.. Man får 5 bøker eller dvd i velkomstpakka uansett, og betaler bare 69,- for porto!! INgen krav om kjøp, men må være medlem ett år. Og det er sååå enkelt å bare avbestille på nett!! Jeg e rnå medlem i flere...tjihi..

 

 

ha en fin fin helg!! Og i dag har jeg "lov" til å spise sjokolade, så da er vel dagen min reddet tenker jeg...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

satte opp et nytt trilletreff jeg:) Hyggelig om det blir noe av, deilig å komme seg ut..

Mona: jeg lar meg sikkert verve, selv om jeg egentlig hater bokklubber;) Men hvis det er mulig å avbestille på nett, er det sikkert enklere enn i gamle dager, hvor man alltid glemte å sende inn neitakk-lappen..

Kos deg med sjokoladen du, det er jo helg nå. Bare å være litt mer aktiv i uka..

 

Tonis: jeg hadde bare sendt regninga til deg vet du, haha... Nei, det er ikke så greit med ammetåke.. Vanligvis setter jeg på alarmen på mobilen når jeg har parkometer, men glemte det denne gangen. Er veldig deilig å bo så nære byen, slipper jo å tenke på bil..

 

Kunne jo hatt hjemmetreff snart også, kan godt ha det hos meg, trenger bare et par dager på meg til å rydde litt;) Egentlig er det supert å få besøk, for da MÅ man jo bare shine opp litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei anne!!

 

ja, jeg kan godt verve deg om du vil!! men da må jeg ha mail adr din...så klikker du deg bare inn på den linken du får i mailen, og så velger du bøker/filmer..

 

ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...