Gå til innhold

Når har dere ca termin jenter? Skriv litt om dere selv også;)


sept07+okt12

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

vi har termin 14. september og dette er vårt første barn. Vi gleder oss stort over dette mirakelet:-)) Har forsøkt i noen år og dette var vårt første forsøk med ivf. Evig takknemlig for at det resulterte i en liten spire.

 

Jeg er 30 og mannen er 31. Ellers bor vi på Vestlandet. Nettopp flyttet hjem etter mange år i hovedstaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 29 år og er fra Troms, sambo er 36. Vi har ingen barn fra før, men har mistet (i høst). Dessuten har vi tre (!) hunder. Har termin 19.

september.

 

Krysser fingrene for alle som en her inne, dette skal gå bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på snart 33 år fra Trondheim. Har to jenter fra før på 9 og 11, en stedatter på snart 2 og en på vei. Termin ca 15.september 2007 :) ..hvis alt går etter planene. Har hatt en spontanabort i uke 14 mellom mine to, så jeg er litt nervøs enda. Lenge siden sist jeg var gjennom dette! :) Skal nyte hele svangerskapet - for dette blir mitt siste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

35 år gammel fra Trondheim og venter min første 2. september. Vi har strevd i 1 1/2 år nå, så dette er etterlengtet! Krysser fingrene for at alt går bra, skjønner at det ikke er noen garantier. Uansett nyter jeg hver dag som går som gravid, bare synd det går så tregt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har temin 13. september...positiv test 2. januar etter å ha forsøkt et drøyt halvår. Har to barn fra før på 14 og 11, så dette føles nesten nytt for meg! Bor i Oslo, 37 år. Litt kvalm, temmelig ømme pupper og veldig glad og spent!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg er en jente på 22 som bor i Oslo. Er gravid for første gang, og både jeg og samboeren min er overlykkelig:) Er en enestående følelse å vite at det vokser fram ett lite barn inne i magen din!!! Har termin 1. september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen,

 

Jeg er gravid igjen, med termin 10, 11 eller 12. september alt etter hvilken kalkulator jeg skal stole på.

 

Jeg er samboer og vi har en sønn på to og et halvt, og gleder oss til å få et søsken.

 

Ellers nærmer jeg meg 34 år og bor i Oslo.

 

Forrige svangerskap hadde en tung begynnelse med kvalme og trøtthet, men etter at det ga seg etter 4 måneder var alt fryd og gammen frem til termin:-) Jeg er spent på hvordan dette svangerskapet vil bli... Forrige gang gikk jeg 18 dager over termin, det viste seg i ettertid at ultralydterminen var satt for tidlig. Jeg håper å slippe det denne gang, ventingen etter termin var kjip og igangsetting og hastesnitt var heller ikke noe å trakte etter!

 

Lykke til alle sammen:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 24 år fra kristiansand.

dette er vårt første barn, og vi gleder oss noe sykt:):)har hatt en ma og 3 sa. så vi håper att spiren klamrer seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,hei:)

 

jeg er 26 år, gift med verdens nydeligste mann:) vi bor i ålesund.

vårt første barn dette her, skikkelig spennende og litt rart!!! gleder oss kjempe mye!!! en drøm har endelig gått i oppfyllese, og vi er veldig lykkelig akkurat nå:)

jeg har termin 10.09.07, etter BIM-kalkulatoren sine utregninger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

18 år gammel, fra oppland. Samboer med verdens skjønneste gutt, og sammen får vi en liten tass den 7. september i følge en kalkulator! Vi gleder oss veldig:)

 

Lykke til alle sammen her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er snart 29 år og har en sønn på 3 1/2 år fra før. Endelig kom det berømmelige krysset frem på testen i dag! Vår lille familie på tre, og snart fire :) bor i Trondheim. Har termin ca 6./7. september.

 

Cybermom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei-Hei!

Jeg er 36 år og har termin 10 sept. Men om det går som med alle mine andre barn så går jeg vel ikke tiden ut.. den lengste graviditeten min varte i 38 uke, så 37 uke og den siste 35 uke.

Jeg har en mistanke om at jeg har flere spirer nå, så da blir det vel ikke fullt ut denne gangen heller.

Jeg kommer fra Senja i Troms, her blir det lysere for hver dag nå når soler er på vei tilbake.

Vi har en fin tid i møte, vi får ta skiene fatt nå he-he

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...