Gå til innhold

Når har dere ca termin jenter? Skriv litt om dere selv også;)


sept07+okt12

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 20år fra oppland, tror nok terminen er 12september;)

Og denne gangen håper jeg spiren virkelig sitter har mistet to ganger før..

 

Lykke til alle sammen, og et godt nyttår;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 25 år og fra Bergen, antatt termin 11.september :)

Er første gang jeg er gravid, og jeg er skikkelig nervøs. Har lest alt for mye skummelt her inne på BIM, men statistikken taler jo for oss:)

 

Er samboer med en herlig mann, og vi gleder oss masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år og fra Bergen, og venter vår første ca 10. september :)Gleder oss så utrolig mye, og håper alt går bra, mye kan skje...men man må tenke positivt!

 

Godt nytt år alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 27...har en lillemann på 6 mnd og venter en til ca 3 september :) har samboer og en tullete dalmis på 4 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Jeg er også en jente på 25 år som har termin 10 september;)Gratulerer og godt nytt år;)

Jeg har en datter på 7 år fra før av så lurer du på noe så bare spør selv om jeg føler meg som en førstegangsfødende igjen,,,men en ting er sikkert,det er mye man gruer seg til som man ikke trenger grue seg til fant jeg ut sist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!Hos meg var 13. desember den store EL-dagen, og jammen klaffet det med en gang også!=)Har selv regnet ut at terminen er 7. september!=)

Ellers er jeg ei jente på 23 år fra Sør- Trøndelag. Studerer, samt jobber litt utenom, og bor sammen med verdens herligste kjæreste.Vi har vært sammen i 5 år og gleder oss kjempemye til at den lille spiren skal komme=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ei dame på 39 år, som venter nr. 3 12. september. Hadde en MA oktober så jeg er veldig spent denne gangen. Ellers tror jeg kan svare på det meste da jeg har vært igjennom 2 svangerskap de siste 5 årene. Har en gutt på 4 og ei jente på 2 1/2. Ønsker alle sammen lykke til og håper at dette blir en positiv terminklubb.

NB! Er kjempehumørsyk pga røykestopp i dag. Det tøffeste når man blir gravid er å slutte røyke. Skjønner ikke hvorfor man starter igjen mellom hvert svangerskap, men vi hadde egentlig ikke tenkt til å ha flere men ombestemte oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Hyggelig å se at det er flere fra Bergen her :-) Dere andre og selvfølgelig!

Er en jente på 31 og har termin 1 sept! Samme dagen som vi skal overta vårt nye hus,, he he he kan bli morsomt det!

 

Blir mitt første barn, men er litt redd, for har mistet før. Krysser armer og ben:-)

 

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nettopp fylt 39 og venter mitt første barn (for tredje gang i år) med beregnet termin 5 september. Bor i Moss og har egentlig ikke følt behovet for barn før nå når muligheten begynner å ebbe ut. Har prøvd i 1 1/2 år så jeg håper inderlig det går bra denne gangen. Dlere modne førstegangsmødre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg er 26 og er gravid for 1. gang.bor i ålesund og har termin 4.sept. etter slik jeg har regnet det ut...så nå håper jeg sterkt på at spiren sitter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei. jeg er ei jente på 22 som er bosatt i halden, men opprinnlig fra brumunddal. jeg har ei tulle på 16 mnd og gravid igjen med en spire nå. antatt termin er 11 sept. håper noen fra østfold dukker opp her også .) lykke til alle sammne.

 

vi gleder oss så til å få en babis igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22, bor i Oslo, og er overlykkelig over graviditeten:) Har termin 1. september... Utrolig gøy, og litt skummelt! Får bare krysse fingra for at alt går bra! Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen!

Jeg er egentlig ikke helt sikker enda på om jeg skal være her i det hele tatt.... men jeg håper det :)

Etter det jeg beregner så er terminen 14.september..

 

Tok test nr 2 idag (tok den andre forleden dag) men den andre blåe etterlengtede streken er så svak... Men likevel bittelitt tydeligere enn forleden dag.. (men kanskje er det jeg som innbiller meg...) Men det kommer iallfall to streker, en meget tydelig og en meget svak...

 

Jeg har en datter født sommeren 2000 fra før, og aborterte i uke 13+4 etter en ulykke i juni 2006. Har prøvd å bli gravid på nytt etter ulykken, og håper nu at strekene på testene er sanne og ikke innbilninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge det er en strek så har du jo hcg i kroppen :) dermed gravid =) kan være at den er svak siden det er tidlig enda ,vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi er et lesbisk par på 26 og 32 som venter vårt første barn 9.september. Vi bor i Stavanger og inngår partnerskap til sommeren. 2007 blir et spennende år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 26 som har termin 6.september.

Dette er første gang, så jeg er kjempespent! Kan ikke vente til det har gått 3 måneder, slik at jeg føler meg litt tryggere på at det ikke skal gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år og bor i Drammen. Blir ikke klok på termin, for alle terminkalkulatorene gir meg ulike svar... Men det er i begynnelsen av september, da. Sist fødte jeg tre uker før termin, og det var helt topp. Slapp å vente og slapp å bli utålmodig. Håper på det denne gangen også, jeg, selv om det jo ikke er noe automatikk i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er 26 år ( neste mandag). Bor sammen med kjæresten min. Vi ble litt overrasket når testen viste 2 streker. Vi som bare teste for å utelukke graviditet. Men ettersom vi har snakket om barn og hadde tenkt å forsøke i sommferien.. er det lille livet velkommen.

 

Vi har enda bare teste en gang, skal teste igjen på søndag for sikkerhetsskyld...

 

Men antatt termin er 7.september ( den blir nok flyttet)

Så håper å treffe andre fra Tønsberg

 

Celene

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Jeg er fra Sør Hedmark (32 år) Er gift og vi venter vårt første barn sammen 2 september (anntatt termin). Jeg har et barn fra før. Gleder oss veldig til dette for vi har virkelig prøvd hardt i to år og stod i kø for prøverør nå. Er derfor også veldig bekymret for at kroppen min ikke skal klare å holde på dette livet, men dumt å kaste bort dagene på å tenke slik også...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et lite tips fra meg i juliklubben (ja, vet ikke hvorfor jeg kom meg innpå her men...): ikke les så mye om sa, ma og alt det som verre er. det holdt på å ta knekken på meg!! trodde det var noe galt hele tiden i begynnelsen, og følte ALLE hadde mistet og at det dermed skulle være for godt til å være sant at alt skulle gå bra med meg. Nå er jeg 14 uker på vei og slapper mer av, heldigvis! lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 og venter mitt tredje barn, tar litt forbehold siden jeg har mistet to ganger innimellom.... Har foreløbig termin 9 sept. Bor i Oslo, men er nok på flyttefot mot Trondheim før denne bebisen kommer....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...