Gå til innhold

Lenekatt og Dreamer*2pp......

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe som menner flest..

det blir så gøy og gå med ringene våre, det blir lksom offisielt da:)

vil du gifte deg snart du eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men håper på kanskje etter utdanningen min da... Hehe...7 år til hvertfall...hehe... Kanskje før... Men må få råd til det først... Kanskje en liten sammenkomst...

Vet ikke helt åssen sermoni jeg vil ha... Borgelig eller kirkelig... kanskje vi gjør det på rådhuset... Men har jo lyst på en fiiiin kjole og alt det en jente drømmer om... Men må som sagt se ann økonomien...

Du da? Planene dine nå da? hihi

Skrevet

vi har ikke satt noen dato nei..

jeg har vært gift tidligere, en ungdomskjæreste som gikk i vasken,hehe.. så vi har bestemt oss for å reise vekk..

jeg har alltid hatt lyst til å gifte meg i praha, mine besteforeldre giftet seg på en spesiell plass der., som jeg å har lyst til..

men vi vil ha baby i første omg:):)

men det er jo altids lov te å begynne å smug titte på kjoler og ting:Dhihi

Skrevet

Ååå... 24 og allerede vært gift en gang...det må en si... hihi... Godt du har funnet en kjekk kar nå da=o)

Har tenkt litt på bryllupsreise og sånt også jeg...hihi... Men har en sønn og vi kan ikke bare reise et sted og gifte oss...Og så lurt å ha vitner mer... Tror søsen min blir veldig skuffet og lei seg hvis jeg hadde giftet meg uten henne til stedet...

Men virker veldig fint det med Praha...

Har veldig lyst på en liten en til først jeg også...

Skrevet

ja det er så fint der, vi vill jo ha med oss nermeste venner og familie da...vist vi ønsker oss dette i presang så kan vi få det til:):)

må jo ha litt festlig heter rundt det:):)

ja jeg var gift i 6mnd, da jeg fant ut att han var sammen med ei anna og..,hadde vært sammen en stund de lenge før vi gifta oss og greier,tilogmed når jeg var gravid,jeg er jo litt glad for att jeg ikke fikk barn med han ja..forbanna dritt..

men nå er jeg verdens lykkligste:D

Skrevet

Uff da... Ikke bra nei... Har du vært gravid også?? Mistet du da eller tok du det bort?? Unnskyld viss det blir litt for nærgående...

Duste gubbe sier jeg nå da...

Ja, godt du har funnet en som er snill og grei...=o)

Skrevet

nei jeg mista i ma,.. det var tydligvis ikke meninga nei..

hadde også to sa med han..men på en rar måte er jeg glad for at det ikke ble noe av..da måtte jeg ha hatt noe med han å gjøre hele livet mitt..

neida ikke for nærående:)

er det full rulle i morgen eller?

Skrevet

Hei!

GODT NYTT ÅR!!!!!!!! =oD

Kjedlig at du mistet da, men også godt at det ikke ble noe, hadde ikke vært gøy å skille seg med barn inne i bildet...Ikke meningen å være slem her altså...

Nei, igår eller natten som var var det bare kos og slappe av... Vi spilte spill og hadde det gøy... Har ikke hatt det så gøy på leeenge...=o)

Håper å få med sambo med på Scrabble løpet av kvelden vi får se...

Nå håper jeg bare ringene kommer før torsdag da..=o) Sitter bare å vente, venter, venter og venter.... Med masse sommerfugler i magen... Gleder og gruer meg opm hverandre=o)

Hva med deg?? Hvordan ble feiringen av nyttårsdagen??

Klem

Skrevet

her var feiringen stille og rolig ja, alle de andre vi var med har små barn:)

så det var kjempe koselig ja:=)

jaaa, åssen skal du fri??

Skrevet

Åssen jeg skal fri??

Wææ

Jeg vet ikke...=o)

Hadde tenkt å starte med å fortelle hva jeg vil i livet og at jeg vil tilbringe resten av mitt liv sammen med han... Vel så lenge vi elsker hverandre hvertfall...Håper på resten av livet=o) Blir litt mer sånn spontant...=o)

Sånne ting... Hehehe... Ble litt vagt med håper du skjønner...? =o)

Klem

Skrevet

Jeg har detti litt av den tråden her jeg, sniker meg inn igjen hvis det er greit? hehe

Skrevet

Hei!!

Helt greit det nå...

Hørte dere skal starte med prøvingen... Så gøy da... Tenkt litt etter at jeg svarte på innlegget ditt... Virket litt sjalu synes jeg, men veldig glad for dine veier også... Hehehe

Var innom gull funn i stad og hørte om ringene våre har kommet... Posten hadde ikke vært innom ennå... Spennende...=o)

Godt nytt års klem til deg=o)

Skrevet

At du virket sjalu mener du?

Tok det ikke sånn i hvertfall!!

Er litt for godt til å være sant da, at han plutselig har snudd sånn.. Men han var jo klar i sommer og da, så det er vel ikke helt nytt!

Men jeg ble så paff når han sa JA, for jeg er så vant til å få den:" det er ikke noe å mase med, og det er litt tidlig og blablabla...."... Så sikkert ut som jeg hadde ramla ned fra en av rakettene som føyk over hodet mitt... hehe

Forøvrig kjøpte vi ny stasjonsvogn i romjula, så det flasker seg... Hehe... Og ALLE har spurt om vi venter barn etter at vi kjøpte den bilen!

Blir spennende med frieri da! Du er tøff altså! Det hadde jeg aldri turt! Hadde ikke visst hva jeg skulle si! Men det går kjempebra vet du, han skal være glad du vil gifte deg med han! ;-)

Skrevet

God kveld i stuen=o)

Har vært ute hele dagen=o) Måtte bare finne på noe, orket ikke å være inne... Var å spurte etter ringene, hadde ikke kommet ennå=o( Uff mareritt å vente, håper de har kommet i morgen... Vil gjerne være forlovet når skolen starter igjen...=o) Men det ser ut som om det ikke blir det...

Jeg tøff som spør nei... Holder snart på å drite på meg av spenning... Lurer da på hvordan det blir når jeg venter på svaret=o/ hihi...

Kjøpt ny bil, grattis da..=o) stasjonsvogn..ja, ikke rart folk spør=o)

Ja, litt sjalu... Vil også prøve å få baby, men uten EL tester da...=o) Ååå har så lyst på baby, "heldigvis" har tankene et annet sted for tiden... Men kjenner jeg driver å koser meg selv på magen om natten eller når jeg sitter i sofaen og ser på tv... Hehehe... Ser kjempe teit ut...hihi...

Håper så inderlig at han skal si JA!!! hihi...

Men skal ta tidlig sengen idag.. Snakkes i morgen???

Klem

Skrevet

Kommer ringene i dag eller? Spør du med en gang, eller skal du vente på "a moment"?? Dæven, blir spennende da!!

Forøvrig er det offisielt, det har rabla for gubben.... La oss i går kveld, og han var megakosete, og lurte på om jeg ikke var ferdig med tanta snart, for han ville ha barn NÅ???? Her er det no muffens!

Han sa det er så kjipt at jeg har så ustabil syklus, for da kunne det bli vanskelig! Men at det var veldig lurt med EL-tester! Tror noen har kidnappa gubben jeg altså, og satt igjen noe annet!!!!

Så jeg sender overtalelsestøv over til deg, min venn, for det funker tydeligvis over evne!!

**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Massse støv til deg!!!!

Morgenklem!!

Skrevet

God morgen=o)

Hehehe... Hadde min plutselig blitt sånn kosete så hadde jeg nok lurt litt og..hihi....Men det er jo koslig å vite at han vil veldig da... Bare han ikke blir for mye av det=o) hihi...

Nei, de skal ha komme før den 14 jan da. men det er på en søndag så håper de kommer veldig mye før... Nå til fredag så har det gått 2 uker... Synes 3 uker er litt lenge å vente... skjønner at mannfolken forandrer seg litt når de venter på ringene og skal spørre sin kjære...Hehehe... Så de sa de kunne komme før da... Skal innom i dag og da... håper jo virkelig da... Men ikke sååå store forhåpninger som i går... Hehehe.... trodde jeg skulle begynne å grine i sjappa...Var bare så skuffa...Hehehe...

Dama spurte når de skulle komme, ut i fra det som sto på lappen jeg fikk, sa den 14, så på jeg og begynte å små le av meg, og sa det BARE var den 2.. Jaaa også... driter jeg vel i... sa at det begynte å haste... Ble egentlig lei meg jeg... Tenkt å si noe sånt da...Tror jeg skal koke opp en skikkelig løgn etterpå...Kanskje de kan få ut fingern...Greit nok at det har vært jul men de tar vel ikke ferie i romjula vel... Kanskje noen men ikke alle...

Vel ikke annet enn å smøre seg med tålmodighet som alt annet jeg gjør...

Tror jeg skal snart ha EL er litt usikker, hadde jo mensen eller en blødning eller hva nå jeg skal kalle det i nesten14 dager... Åå som jeg begynte å bli lei...Vet bare at jeg blir ekstra... eeeh... horney...hihih... når EL nærmer seg....=o)

Har ikke nevnt baby til sambo på en stund nå, er litt usikker på om det enten har gått snart 3 uker eller en mnd... hihi.... flinke meg...

Føler at jeg snart må si noe, men venter litt til, for hvis det er sånn at jeg må ha gått på skole med stipend fra lånekassa først så burde jeg vente til sommer med å lage baby... Denne 6 mnd regelen....Men nå er det sånn at jeg nå går på skole men uten stipend og har 6 mnd igjen på dette, til sommeren, så er jeg ferdig med det jeg holder på med... Så skal jeg gå videre, hvis jeg kommer inn på sykepleien da...Så det er vel et grunnlag eller??? vet du noe??? Teller da sommerferien med da eller???Hvis man går videre på skole eller må man gå 6 mnd sammenhengende??

Hehehe... Ble litt mye å lese på morgnenkvisten, men har sååå mye å tenke på nå for tiden...

Men nå skal jeg levere gutten i bhg og ta en kjapp tur til skolen...

Klem

Skrevet

Har ikke snøring på sånne regler altså... Går det ikke an å ringe NAV eller noe? Jeg veit ikke...

Kan hende det løsner litt når du ikke sier noe om bebiser, mannfolk har en tendens til å ville bestemme selv! Så da kan du la han innbille seg at det var han sjøl som kom fram til det... hehe, kvinnelist!!

Ha en fin dag på skolen, jeg får jobbe litt jeg! (i hvertfall late som, hihi)

Klem

Skrevet

Sånn en liten tur tilbake... Skal ikke på skolen før i morgen men måtte innom for å få bekreftelse på at jeg er student og trenger dette for å sende inn til lånekassa for å stoppe/utsette betaling tilbake til dem igjen... Trodde dette stoppet automatisk etter ny søke runde men det gjorde det ikke... Får se nå da om dette hjelper...

Ok... Men det er det jeg ville ha tolket... Mne uansett så ville jeg ikke fått noe penger før på høsten igjen...Tenkte å ringe neste uke til lånekassa og høre med dem hvordan det blir.

Håper det løser seg, for jeg har så lyst på baby nu... men klarer vel å vente litt til... Når jeg nå har ventet et helt år... Og et halvt år etter å fortalt til han at jeg har lyst på baby igjen...=o)

Jepp.. hehehe... kvinnelist...hihi...Deilig noen ganger å være kvinne/jente... Vel ikke det at jeg noen gang har vært mann da...=o) hihi... Og når vi har mensen... Uff.... Kjenner ut som jeg snart skal ha tanta igjen... Men har ikke hatt vond rygg eller smerter ennå som tegn på EL... Tror jeg får en sånn dritt syklus... venter og venter og venter syklus... hehehe...

Klem

Skrevet

Nei, nå skal jeg dra å spise lunsj med en venninne...

Prekas i kveld=o)

klem

Skrevet

Det er sikkert muligheter for å få mer penger enn man tror, man må bare leite seg fram til det selv!

Jeg er vikar på ubestemt tid, vet ikke helt hvordan det er med fødselspenger da heller.... Regner med å bli fast ansatt da... Hmmmm....

Han ombestemmer seg nok vet du, det ordner seg!

Lunsj med venninne, det hørtes digg ut...

Skal spise lunsj med hun smattende jeg.. Jippikayei!!

Skrevet

Vel bare jeg får noe så er jeg fornøyd=o)

Tror du får vanlig fødselspenger hvis du jobber 6 av de 10 mnd du går gravid...

Ringene var ikke kommet i dag heller=o(

Vel får prøve igjen på lørdag og onsdag/lørdag neste uke... De skal jo komme før den 14/1

Skrevet

ok. har jo jobba over et år nå.. og hadde jo jobba fulltid før det et annet sted

Spennende, spennende.... du skulle hatt sånn onlinefrieri du! Hihihi

Skrevet

Hehehe... ikke sant... Kommer vel til å si i fra når jeg har tenkt å spørre og så kommer vel resultatet dagen etter=o)

Hihi...

klem

Skrevet

Jeg KJEDER meg!!!

Burde egentlig høste juletreet og andre praktiske oppgaver, men jeg gidder ikke!!!!!!

Skrevet

Du burde ikke kjede deg nå da=o)

hihi...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...