♥Tullerusk♥ Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Er dere her?? Dere har sikkert tatt jul og nyttårs ferie...=o) Lurte bare på hvordan det går med dere=o)? Hatt en fin jul? Har ikke vært her på leeeeeenge, skjedde noe spennende mens jeg har vært borte?? Noen "kjente" som har blitt gravide?? Har endelig kjøpt ringer til meg og sambo...=o) håper han sier ja, eller så blir jeg super lei meg... Menmen ikke annet enn å spørre og få svar da...=o) klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Hei hei:) Er her jeg! Går bra med meg. Akkurat fått tr. Ganske glad egentlig, for trodde det kom til å ta lang tid før den kom tilbake etter pilleslutt, så tok det bare 31 dager. Går det bra med deg? Hatt en veldig fin jul. Har vært på julens siste familieselskap i dag, deilig å slappe av litt hjemme igjen. Har du hatt en fin jul? Du har vært borte lenge ja. Koselig å høre fra deg igjen!=) Tror vel ikke det har skjedd så mye spennende. Er jo fortsatt ganske fersk her, så ingen "kjente" for min del som har blitt gravide. Synes det er ganske få som har blitt gravide akkurat i det siste egentlig. Så koselig at du har kjøpt ringer!=) Når har du tenkt å fri? Tror nok han sier ja! Krysser fingrene for det! Lykke til!=) Fått han noe mer med på babylaging da? Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2006 Jeg har det bra...Er forsatt litt "blue" for tiden...Feiret julen hos mamma, pappa og søster... Hadde det kjempe koslig... Hadde egentlig tenkt på julaften men så hadde jeg ikke penger da... Så tenkte jeg nyttårsaften men får ikke ringene før den ca 14/1... Så en liten stund til det da...Får jeg ringene før, så blir det den dagen jeg får de tenker jeg... Er veldig spent... vet nesten ikke om jeg tør... hehe.. Babylaging??? Hva er det?? ...=o( Nei står på stedet hvil... men vi få nå se... Kanskje det blir baby på meg løpet av 07/08... For jeg har en plan...hehe (egon=o) ) Skal søke meg inn på høyskolen, kommer jeg inn blir det nok ikke noen baby... ennå..Håper ennå..=o) Kommer jeg ikke inn så skal jeg jobbe et år sånn at vi får en bedre økonomi.. Og da passer det litt bedre med tanke på fødselspenger... Men innerst inne håper jeg virkelig jeg kommer inn på høyskolen...=o) At det er så få som har blitt gravide nå har sikkert med at de fleste ble det før jula..hihi...Det var litt godt å høre at tanten ikke brukte så veldig lang tid på å komme da...Var først ferdig med mensen 2-3 dager før julaften.. Da hadde jeg henne på besøk i nesten 14 dager... det er leeeenge det... Synes ikke det er noe godt å ha sex med kondom...klarer ikke å nyte den da nei...=o( Håper han snart kommer etter... klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Du kan jo bli gravid selv om du går på høyskolen. Bare pass på at du får gått der et halvt år før du går ut i permisjon for å få stipend. Ganske mye ekstra man får, pluss at man får billigere barnehageplass:) Jeg studerer jo, hadde vært herlig med ett år hjemme med en liten baby midt i studiene:) Så spennende at du skal fri!! Skjønner det er litt skummelt, men hvorfor skulle han sagt nei? Det blir sikkert kjempekoselig, og kanskje det gjør at han får mer lyst på barn;) Jeg har også lyst til å forlove meg! Sambo mener at vi får vente noen år med det, jaja... Hva er det med gutter som aldri er klare for noe? Så trist at dere står på stedet hvil da. Men mye kan jo forandre seg. Forhåpentligvis tenker han seg om og skjønner at det er en god idé. Hadde jo vært koselig om sønnen deres ble storebror snart, så det ikke ble for stort mellomrom mellom dem. Og om du jobber et år gjør jo det at det passer bedre å få en baby. Samboeren min mener at vi kan gå 2 mnd til uten prev, så må jeg begynne på pilla igjen. Så håper jeg blir gravid snart! Hvis ikke må jeg få overtalt han! 14 dager med tr! Det var lenge! Slitsomt. Men bra du ble kvitt hu før julaften da. Ikke noe godt å ha sex med kondom! Håper han snart dropper den. Han kunne i det minste hoppet av i svingen innimellom! Oj dette ble veldig langt.. Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2006 Hehe.. liker å lese...=o) Har jo tatt opp forlovelse før da, og da kjørte han nesten ut av veien... hehe... Men jeg skjønner ikke, hva er galt med å forlovelse seg? Betyr jo ikke at man skal gifte seg om ca et år.. kan jo gjerne gå 3-10 år.. kommer jo litt ann på det..=o) Ja, hadde jo håpet på baby under utdanningen da..=o) Går nå på skole jeg også, tar generell studiekompetanse, har halvt ar igjen... Prøvde først å ta dette gjennom fjernundervisning men det klarte jeg ikke, så startet på skole istedet... Fikk stipend og lån på det første men ikke nå på skole da...Så hvis jeg skulle bli gravid nå, ville jeg da få stipend da tror du?? er så vanskelig... Men det blir jo for på høyskolen da...Uff blir sliten av å tenke på det.. hehe... Ja, så du har vært inne på spå siden på DB... Har lagt inn jeg også nå.. Håper jeg får masse svar.. spennende sånt.. Gravid feb/mars...Og en liten gutt ja,.,, det fikk jeg...i 03 da...=o) Bare gå inn på kjærringråd på siden her og finne kinesisk fødsels kart så får du vite sånn noe lunde hva slags kjønn det er... Ta det med en klype salt da=o) klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har spurt en del spådamer og alle sier rundt februar/mars, bortsett fra en som ikke spådde meg gravid før i 2008. Og alle bortsett fra en sier gutt, så satser på å bli gravid med en gutt i februar/mars:) Tar det jo med en klype salt da, men gøy at de er ganske enige. Det kinesiske kartet var spennende, men må jo ta det med en klype salt og. Men gøy å finne ut om det stemmer! Du er heldig som har en liten gutt! Jeg skjønner heller ikke hva som er så farlig med forlovelse? Det betyr jo ikke at man skal gifte seg dagen etter. Sambo sier jo at han vil gifte seg med meg, da kan man vel forlove seg da. Det er j det det går ut på. Tror vi har litt lettskremte samboere jeg;) Hvis du ikke har fått stipend nå vet jeg ikke helt hvordan det blir med stipend hvis du skulle bli gravid. Du kan jo ringe lånekassen å spørre. Men hvis du kommer inn på høyskolen og blir gravid i mai/juni, så skal du ihvertfall få ekstra stipend:) Mye å finne ut av rundt det å bli gravid! Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2006 Hehe... gøy det...Spåing...=o)Blir spennende å se=o) Gutten min er ikke såå liten nå.. 3 år...Uff, vokser så fort...=o/Men god, det er han... Ja, lettskremte er vel litt lite å ta i...hihi... Spurte på spåsiden om hva han kom til å si, der fikk hun opp ja... Spennende å se.. Og at han blir klar løpet av året, blir spennende å se...=o) Er kjempe nervøs...=o) Lurer på hvordan jeg skal gå fram med å spørre...? Kommer sikkert bare å bable...hihi... Skjønner ikke at det skal være så vanskelig med lånekassen, de kunne hvertfall utdypet det rundt å bli gravid og sånt...Blir jo bare masse rot rundt dette... noen sier det ene og andre noe annet...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Lånekassen er ikke så lett å forstå seg på. Her står det noe som klarner opp litt: http://lanekassen.no/templates/Page____3015.aspx Ganske mye man får:) Hehe var litt lite å ta i det ja! Lurer på hvorfor de er sånn? Går vel ikke an å forstå deg på dem. Så bra at spådamen fikk opp ja! Skjønner at du er nervøs. Hadde det vært meg, så hadde jeg planlagt akkurat hva jeg skulle si, og når jeg skulle si det hadde det bare blitt krøll. Hehe. Du kan jo lage noe god mat og lage litt romantisk stemning. Så kan du gjemme ringen i maten, og når han finner den spør du han. Da slipper du å si så mye;) Eller hvordan har du tenkt å gjøre det?
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. desember 2006 Takk=o) hehe.. gjemme ringen i maten, han hadde vel spist den... Kjempe glupsk mann jeg har skjønner du... han rekker så vidt å tygge før han svelger...hihi... Tror jeg velger å ta det i sengam enten morgenkvisten eller på kvelden... Og forklare han hvorfor jeg ønsker dette (og håper han gjør det), og sier vel hvor lenge jeg har ventet på han skal spørre osvosv... Og til slutt spørre han... Gleder meg, samtidig som jeg gruer meg.. hehehe...
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #10 Skrevet 30. desember 2006 heisann hoppsann! Nå er jeg her!!!! Skal snart begynne å dekke bord, gubben var så ålreit at han ba 15 stk til middag i morra han gitt...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. desember 2006 #11 Skrevet 30. desember 2006 Hehe, det hadde vært dumt om han spiste den! Din plan hørtes såå koselig ut! Han kommer nok helt sikkert til å si ja! Han skulle bare visst hva slags planer du har;) Når har du lyst til å gifte deg da?
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 30. desember 2006 Lenekatt: 15 stk!!!! Feste dere=o) ååå som jeg savner det..=o( Men noe jeg har valgt selv... Har dere plass til alle sammen da?? Men det er jo litt gøy å være mange på nyttårsaften, men 15 var litt i overkant da...hehehe...=o) Skal være sammen med mamma, pappa og søsen min vi i morgen... dreamer: Når jeg vil gifte meg... Det tar jeg når den tiden er akuell... Har ikke akkurat råd til det... Men håper på etter endt utdanning, men skalder vel ikke å starte å planlegge nå..hihi...
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 30. desember 2006 Han holdt på å finne ut av planen min da... Vi har felles nettkonti... Så hadde jeg tatt opp et lån på 20 000 fordi jeg hadde ikke råd til å kjøpe ringene... Så jeg var hvertfall smart nok til å ta ut penger fra minibank først før jeg hadde betalt for ringene da... eller så hadde jeg fått masse spørsmål mer spm enn de jeg fikk da han så jeg hadde tatt ut 9000... hehe... måtte ro meg unna da ja..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. desember 2006 #14 Skrevet 30. desember 2006 Skader ikke å planlegge tidlig nei;) Oj det var nære på! Hvordan klarte du å ro deg unna det da? Bra du hadde tatt de ut av minibank først ja!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 30. desember 2006 #15 Skrevet 30. desember 2006 har du fridd??så noe om det her inne att du skulle det,.men fikk ikke med meg alt:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 30. desember 2006 #16 Skrevet 30. desember 2006 oj det var kansje litt frekt av meg å gå inn på deres tråd:) sorry:).....
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #17 Skrevet 30. desember 2006 Hehehe... går helt bra=o) bare være her det=o) Nei har ikke fridd ennå... venter ringene rundt den14/1 så venter til jeg får dem.. Leeenge til=o) vel ikke så lenge da.... Håper de kommer til uken...=o) Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #18 Skrevet 30. desember 2006 dreamer: Hehehe... Jeg sa: ja det hadde du vel likt å vite......hihihi...
Suss@ med 3 gutter Skrevet 30. desember 2006 #19 Skrevet 30. desember 2006 jeg fridde på juleaften:) hadde ikke ringer jeg..,ble litt spontant, men vi har kjøpt sammen nå da:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #20 Skrevet 30. desember 2006 Nå? julaften som var?? Gratulerer da!!! Så gøy da... Ja, hadde jo håpet på at vi skal se på ringer sammen men fant noen jeg ble helt "forelsket" i... hehe Er også av den litt romantisk typen.... tror jeg...hehe... Har tross alt ventet i litt over 3 år da. På at han skal spørre... Så jeg får heller gjøre det...=o)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 30. desember 2006 #21 Skrevet 30. desember 2006 jepp nå på juleaften,hihi.. ja men det er litt gøy og gjøre det selv og da..er liksom litt sånn girlpower,hehehe vist du skjønner hva jeg mener:) åssen ser ringene ut??
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #22 Skrevet 30. desember 2006 Jepp!! Girlpower!!hihi Ehh, er ikke så flink til å forklare... Gull med en liten remse av diamanter, og en helt enkel ring til han... Kjøpt dem på gull funn...=o) Finner dem ikke på nettet... men åååå så fin den er...=o) Åssen har dere kjøpt da??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. desember 2006 #23 Skrevet 30. desember 2006 Hehe, hadde jeg vært han hadde jeg blitt helt sykt nysgjerrig! Blir koselig når han finner ut grunnen!!=)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 30. desember 2006 #24 Skrevet 30. desember 2006 har du diamanter rundt hele du..høres kjempe fin ut:) helt enkle i hvitt gull..åsså er de litt sånn firkanta på en måte, åsså har jeg en diamant på midten:)hehe vanskelig å forklare dette her:) har han ingen anelse??
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #25 Skrevet 30. desember 2006 Suss@: Ikke rundt hele men på framsiden... Men du skjønte nok det=o) hihi.. Også er min firkantet=o) Nei han vet ingenting... Dreamer: Han er nok nysgjerrig ja... men han glemmer fort også da...=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå