Gå til innhold

Noen fra Oslo her?


Hva skjer'a?♂

Anbefalte innlegg

Hei SusieQ, ja, hadde vært hyggelig å møtes engang! (leste innlegget ditt på presentasjonstråden) Noen flere fra St.Hanshaugen-området som har lyst til å treffes engang, kanskje når vi har kommet litt lengre i svangerskapet (eller før)? Som sagt har jeg ingen gravide venninner, slik at det hadde vært fint å ikke føle meg helt alene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig kan også dere som ikke bor rundt St. Hanshaugen være med hvis dere har lyst til det! Men tenkte vi kunne treffes rundt St.Haugen en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle kommende mamma'er!

 

Jeg har termin 14.august og gleder meg masse!

Fint å se at det er så mange fra Oslo her. Selv bor jeg på Mortensrud sammen med samboeren min. Formen begynner å bli litt bedre nå, men var skikkelig "shabby" i jula....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på St.haugen og blir gjerne med om noen vil treffes etterhvert. Jeg er 24 år og kommer egentlig godt overens med de fleste.Har ingen barn fra før, så alt er nytt for meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

 

Ser på BIM treff at det skal være Oslo treff på Egon den 12 for sommermager.

 

Jeg syns det er en god ide å treffes etterhvert (bor på Majorstua)...

 

Men, jeg vil vente til etter uke 12.. for sikkerhetsskyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der snuppelura, vil vente til alt er helt sikkert... Noen som vet hvor mange man pleier å være på sånne BIM-treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er 24 år, bor på St.Hanshaugen og har termin 13.august. Mitt første barn :) Blir det noe treff på St.hanshaugen så vil jeg gjerne vitre om det! :)

 

Kristin

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert litt forskjellig bolla.

 

Jeg jobbet litt i restaurant bransjen før, og det var første gang jeg hørte om disse "klubbene".

 

Det var som regel treff på dagtid ved et langbord som vognene kunne stå i nærheten. Og bordet var bestilt av f.eks "juni klubben".

De jeg så var alt fra 5 -12 stk..

 

både før og etter de hadde født:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, har termin 8. august og bor mellom frogner og skøyen i Oslo! Full fart på jobb og holder det hemmelig så litt sliten her og ja...

:-) vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere... jeg bor også i Oslo.. på Fredensborg. Er 30 år, nygift, venter første barn 8.aug 2007...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til AAHH

 

Jeg har termin 8 august i følge mine beregninger. Første dag i siste menstruasjon var 1 nov. Min kalkulator regner 1 nov + 7 dager + 9 kalendermnd. = 8 august. Hvordan regner du? Var på UL og de sa det samme. Jeg er i dag 11 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...