Gå til innhold

Noen fra Oslo her?


Hva skjer'a?♂

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Jeg har termin foreløpig 18.auguast og gleder meg veldig til tross for at jeg føler meg sikelig sliten og slapp om dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Er fra Oslos, termin er 17 aug. Har vært mye trøtt og slapp, men er det bedre... Håper ikke det er ett galt tegn... Puppene værker ikke så mye heller.. (gudskjelov !!)

 

GODT NYTT ÅR TIL ALLE FRA MEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Fra trøndelag, men bor i oslo. har tremin 2.aug. foreløbig, men ganske sikker på at det endrer seg på UL.. Straks 26 år, og vi venter vårt første barn:) Godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 10. aug og bor i Oslo. Begynner snart å tro på at dette skal gå bra. Er 8+2 i dag, hvis jeg ikke har mista tellinga i jula:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat flyttet til St.haugen, eller egentlig Aleksander Kjellands plass vil jeg si, eller det er kanskje midt i mellom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er også fra Oslo. Jeg bor på St. Hanshaugen, er 29 år, og venter mitt første barn. Termin 26. august. Koselig å ha en liten "Oslo-klubb" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg flyttet nettopp til Billingstad, men jobber i Oslo. Så jeg føler at jeg "hører" til Oslo da:-) Blir 30 i år og dette er mitt første barn. Gleder meg veldig. Fint at det er flere fra Oslo her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Oslo, på Oppsal. Er 32 år og venter vårt første barn 22.august 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Bor i Oslo, 25 år, (samboer 30år)

Fikk vite i dag at jeg har termin 27. aug, men den kommer sikkert til å forandre seg etter UL.

Ser det er andre enn meg som også er spent på om det kommer til å gå bra... føler meg usikker, men håper på det beste:)

førstemann for vår del:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd i Oslo de siste 5 årene, men er opprinnelig fra Østfold. Bor nå i Nydalen. Hadde vært koselig om noen har lyst til å snakkes på msn - hadde vært praktisk og gøy å hatt en medsammensvoren frem mot termin:) Har foresten termin 18 august. Min msn adresse er: [email protected]....... hvis noen har lyst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra St. Hanshaugen jeg og gitt! Kommer nok til å bli mange trillende mødre på Java i september ;-)

 

Er 25, med mann på 29 og dette er vårt første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Foreløpig termin er månedskiftet august/ september. Det her blir en stor trillevogngjeng :-) Vi (jeg 28, min samboer 28) Bor midt i byen nå, men har kjempelyst til å flytte litt lengre opp, gjerne Sagene/ Torshov. Er ganske sliten og kvalm jeg også, men satser på at det går over om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 år, sambo 35, St. Hanshaugen. Termin 20. august. Dette er førstemann, og jeg er kvalm mer eller mindre døgnet rundt... Tar i mot gode tips med takk, foreløpig går det i tørr kavring, Fuji-epler, ananas og ristede brødskiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra nord-vestlandet, men holder til på Ellingsrud. Er 32 år. Dette er vår første lille spire etter to års forsøk, så er meget fornøyd for tiden. Antatt termin 14 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...