Gå til innhold

April: Skal vi gjette nå eller?


Kristin*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siri fikk ett par strikkede töffler + ett skjerf + en liten eske med hårstrikker & spenner. Kjempe fint var alt sammen, alt er flittig brukt allerede.

 

Jeg selv finn en liten nessesär med litt ulike pröver på kremer og slikt.Kjempe fin var den, noen av kremene er brukt opp allerede og fine var de.

 

Vi gjetter att våres hemmelige venn er pia81, eller er jeg helt ute å sykkler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må det jo være enten Natta eller Monicamor?? Nattajenta vet jeg i alle fall at har starta i barnehage, Monicajenta vet jeg ikke helt?!? Men mammaen hennes jobber jo i alle fall, hehe, så et sted må hun jo være... Æhm... jeg holder en knapp på Monica - bommer jeg helt nå?? :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gaven våre hemmlige venner:-)

 

Lillegutt fikk en kjempefin lue og en hals. Ble så fin i dem:-) Samt en nissesjokkis:-) Og et bilde av den hemmlige venninnen:-) Kjempeskjønn jente:)

 

Mamsen fikk en bordløper og en såpe:)

 

Vi ble veldig fornøyd med gavene:) Tusen hjertlig takk:)

 

Er det dere GoaGoa som er våre hemmlige venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda det er nok oss jah! ;)

 

Men du.. du må bytte gavene dine i det du vil, for det ble litt hast som førte til sprengt budsjett så jeg blir bare glad hvis du finner noe du liker (hvis du ikke er 100% fornøyd med det du fikk da! hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... jeg kommer sterkt tilbake senere i uken, nå er det ei lita her som vil ha oppmerksomheten sin.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble jeg lettet for at gaven er kommet frem!! Tenkte jeg skulle på posten i morgen og prøve å spore den opp- men nå slipper jeg det :-) (har ikke hatt tid til å foreta meg noe med det i romjulen pga jobbing og syke unger...)

 

Bra at gaven passet- falt pladask for luen/halsen- skulle nesten ønske jeg hadde en gutt selv hihi. Det finnes også hansker og votter i samme serien.

Var litt usikker på det med sjokoladen- er jo ikke alle som lar småttisene spise sånt, men tenkte at det er no jul da :-P

 

Men du må nok gjette en gang til....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvfølgelig er du ikke GoaGoa hehe.. Trollmor1 må det være;)

Ja luen og halsen likte lillegutt veldig godt..noe storebror også gjorde.. , så jeg må se om jeg finner noe i hans størrelse når jeg skal på h&m snart:-)

 

Nok en gang tusen takk for gavene:-)

 

 

 

Må bare si at jenta di har et nydelig navn og kunne ikke passet bedere enn til jenta på bildet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,kjekt at det falt i smak!! Og ja, det var meg og Mirja!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår hemmelige venn var lineberta:)

 

Mini fikk badeleke

 

Jeg fikk belte og baileys;)

 

Tusen tusen takk lineberta for gavene:) Røpte deg på baileysen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg må gi meg... jeg finner ikke den rette fødselslisten, og klarer ikke og gjette selv om du ga meg mange gode hint!!

 

Nei jeg er for sløv, hukommelse som en gullfisk jeg skjønner du.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, slik er det her også. Derfor har jeg lagt til fødselslisten-linken som en av favoritter...

 

Vil du ha flere hint om oss eller skal jeg bare avsløre hvem vi er? Skal legge til at snuppa har en kjempe god venninne som er født på sammen dag som snuppa men bare 15 timer senere, de er og medlem i april-klubben :-) (altså begge er født tidlig april)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så treig jeg er blitt på mine gamle dager... Var ikke meningen å vente så lenge med å gjette :-P

 

Saken er at jeg er litt i villrede om hvem som er hemmeligvennene våre:-)

 

Mine alternativer er natta og aleksandra eller kaninkanin.??? Finner jo ikke den fødselslisten noen steder, men hvis ikke husken har forlatt meg helt, bor hvertfall dere på sunnmøre, og har jenter begge to??? hmmm ble usikker nå- sikkert ikke lurt å gjøre dette etter fem nattevakter- har litt bomull mellom ørene kjenner jeg :-)

 

Gavene vi fikk var: trepuslespill til Litago, og dusjgel m.m med lavendelduft til meg. (det var det jeg rakk å registrere hvertfall: de ble åpnet i julegavekaoset på julaften, så var ikke alt jeg hadde oversikt over :-p) Og så fikk vi bilde av en nydelig nissejente :-)

 

Tusen takk for gavene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok at det er oss ja :o)

 

Har ikke vært inne her siden jul, men nå måtte jeg jo nesten ta meg en tur.. Men har ingen anelse om hvem våres hemmelige venner er... Kanskje noen flere hint????? *flau*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...