Gå til innhold

April: Skal vi gjette nå eller?


Kristin*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, det skulle jeg tro... ;)

 

Jeg aner ikke hvem min hemmelige venn er...Må leite fram igjen kortet vi fikk.

 

Snuppa fikk en stilig shorts, og jeg fikk kjøkkenhånkle, badeskum og hjertelys. -Nå må vi bare få badet ferdig så jeg kan få nyte det!! :)

 

Tusen takk, vår hemmelige venn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie fikk to puzzlespill og jeg fikk dusjsepe(biotherm) av våre hemmelige venner :)

 

Våre venner er yaddaline og matilde :)

 

Igjen tusen tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk badeskum, dusjgele og skrubbe vott.

Marius fikk body og 2 par sokker.

 

Og jeg tror vår hemmelige venn er hijo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mirja fikk en DVD med Thomas Toget og jeg fikk ett par med øredobber fra next2! Begge to er kjempe fornøyde og vi tipper på at det må være Camham som er vår hemmelige venn?? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eline fikk perler eller "nopper" som jeg kaller det så fint, og 2 pysjamaser med ben, supert!!

Jeg fikk skrubbevotter og 2 ansiktsmasker, kjempe fornøyd og tusen takk..

Er litt usikker men tipper kanskje at det er Lineberta som er vår hemmelige venn????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk et par sokker, ansiktsmaske og hårstrikk. Didrik fikk puslespill. Vi er kjempefornøyde!!

 

Og vi er ganske sikre på hvem den hemmelige vennen er, nemlig Polarn og pyret! Så tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en bok, "hva føder de nå" =) som er veldig morsom=))

Lillegutt fikk også en bok,om et spøkelse som skulle bli storebror,og en sånn bamse som man kan stikke hånden inni=) og et bilde som vår hemmlig venn barn har malt =)

Alt var kjempeflott=)

 

Er 100% sikker på at vb-76 er vår hemmlige venn.. (håper jeg ikke dummer meg ut nå) men var det ene hinte om "kortspill" som fikk meg til å tenke på dere =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarald fikk en tøff politibil og et giraff-kosedyr, og jeg fikk deilig body-butter fra Body Shop + sjokolade- nam-nam!

 

Hintet var at vår hemmelige venn har samme navn som meg. Og da er det ikke så vanskelig å gjette; Det må være skorpion-75!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nora fikk en liten søt valp og en kjempe myk og deilig fleecepledd. Jeg fikk en bag med forskjellige toalettsaker som er helt super! Vi er veldig fornøyde begge to!

 

Jeg tror min hemmeligvenn er Jeanette (musefis) og vennen til Nora er Mirja! Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nå er jeg litt mere med, er det deg synne? Lest litt feil jeg da, for jeg tenkte først på deg, men så hang jeg meg opp i familie på 4, men det er dere jo ikke enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk henta pakke på postkontoret i går og det var stas!

 

Matilde fikk klokkespill i tre (fint!!!), og jeg fikk strikkesett med lue, vanter og skjerf (deilig!!!). Tuuuusen takk!!

 

Men jeg klarte ikke finnen noen hint?? :o( Kanskje jeg er blind (har i alle fall glemt brillene, hehe), men jeg er helt blank altså! Klarte ikke lure noe fornuftig utav poststempelet heller-.... Hveeeeem?? *nyskjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie fikk en hund i veske alla Paris Hilton hehe! kjempe artig! Og falt hvertfall i smak hos snuppa som elsker hunder!! hehe

 

Jeg fikk rose collection med badeskum og bodylotion med svamp, og camille (?) såpe! så her blir det snart dyrke meg selv kveld!! ;)

 

Tusen takk begge to!! :):):)

 

Jeg tror... uten å skjekke fødselsliste... at det kan være Lineberta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så synd at pakka ikke kom før nå da!! Så du at jeg nesten hadde sent til feil Line! hehe.. typisk meg...

 

Jeg glemte selvfølgelig å sende med hint, kom på det rett etter jeg hadde sent pakka... MEN skal vi se....

 

Vi bor på Vestlandet, familie på tre, aprilbarnet er jente, og vi er vel det som kalles unge foreldre... jenta vår er i barnehage og vi jobber....

 

Klarer du å gjette på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...