J.A.G Skrevet 13. januar 2007 #26 Skrevet 13. januar 2007 Takk for at det finnes menn som dere to, Felix og mann til Pippi
Sædgiver'n Skrevet 13. januar 2007 #27 Skrevet 13. januar 2007 Veldig enig med Felix og mannen til Pippi. (Følte meg litt alene her inne en stund..;-) Jeg tror ikke dette bare har med kropp å gjøre, og om den kroppen buler mer eller mindre her og der. Det sitter også mellom ørene, det er noe med innstillingen til hele "prosjektet". God natt til alle sexy gravide struttende damer og de uforskammet heldige mennene deres !
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #28 Skrevet 14. januar 2007 Hvis sex og attraksjon kun lå mellom beina, burde min sambo nå ha kastet meg ut av døra for lengst. I og med at jeg har bekkenløsning, så blir det svært lite sex...(jeg er 25 uker på vei) Jeg føler meg allikevel attraktiv, ganske enkelt fordi det nettopp ikke 'bare' ligger mellom beina på sambo, men mer mellom øra. Jeg tror det er hva man kaller for kjærlighet, eller? Vi bruker mye humor i våre diskusjoner omrking våre kropper... Det hender det løsner ord som ikke var ment som sårende, både fra meg og sambo, slik vil det være i et hvert forhold! En må bare tåle å ta det opp og diskutere det - vi er tross alt to indivder som mener ulike ting - heldigvis Det er jo det som gjør det så spennende å være to - snart tre! Remington
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #29 Skrevet 14. januar 2007 Mannen min sier han liker bedre at puppene strutter enn at magen strutter...Nå er ikke jeg gravid, så jeg bare flirer av ham. Hadde jeg vært gravid, hadde jeg nok også flirt, jeg kan da skjønne hans synspumkt:)
samboer87 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #30 Skrevet 15. januar 2007 Fint å høre at det er så mange flotte menn der ute som tar godt vare på damene sine:) Samboeren min og jeg har det veldig fint på alle andre måter i forholdet vårt med nærhet osv så føler meg elsket men er enda mere forvirret nå for han har sagt et par ganger "for et sexy blikk du har" osv på forskjellige ting så vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette..er det hans forsøk på å vise at han syns jeg er sexy på andre måter enn "kroppslig" liksom eller? litt forvirrret..men så er det vell ikke alt man skal forstå heller da:P Han gleder seg i allefall skikkelig mye til å bli pappa nå og er om mulig mere ivrig enn meg.og vet han blir en fantastisk pappa!.vi får ta den biten med sexy etterhvert så får jeg stæsje meg opp litt ekstra osv etter fødselen:P Ordner seg nok forholdet vårt har tålt mye opp gjennom årene så da tåler det vell dette også lykke til alle dere andre:D
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #31 Skrevet 16. januar 2007 Må si meg enig der! Gravide kvinner er det mest sexy som fins, særlig din egen kjæreste
Miss L å di Skrevet 17. januar 2007 #32 Skrevet 17. januar 2007 no ligge eg her på sofaen å grine fordi mannen te pippi å felix e så snille!! ALLE i heile verden skulle vore sånn så dåke!!
Peachi Skrevet 27. januar 2007 #33 Skrevet 27. januar 2007 Min samboer synes æ e like vakker med mage som uten mage! Takk og lov førr at æ har verdens mest snille og go`e samboer! Æ trudde at man syntes at den man elske e like nydelig uansett. Det gjør i værtfall æ! Han fortell mæ veldig ofte kor pen og fin æ e selvom æ har gått opp nån kilo og har en stor mage! Skjønne jo utifra enkelte innlegg her inne at æ e utrulig heldig:)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #34 Skrevet 31. januar 2007 Hei. uff for en dust samboer du har. gravide kvinner er sexy!!! Du har god grunn til til å være stolt over magen din..tenk deg at der ligger babyen din!! gå med hodet hevet jente. Og en ting til: nekt typen din sex!!!! han fortjener ikke å nyte kroppen din hvis han ikke vet å sette pris på den!!!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #35 Skrevet 3. februar 2007 Eg er selv gravid og føler meg veeeeldi usexy, er det noe rart, eg har en GEDIGERN mage som stikker rett ut:p Og at smaboeren min ikke synst det er så sexy gjør meg ingenting, han synst fortsatt at rompa mi og alt annet er sexy og han forteller meg daglih for vakker og fin eg er.. Og det er nukk for meg, eg trenger ikke føle meg sexy akkurat no men bare litt attraktiv for det synst han, eg spurte han nå før eg skrev. Eg liker at han er så ærlig mot meg, ser ikke så sexy ut med stor mage, så går eg bare med altfor store joggebukser og stooore college gensere og ikke gidder eg sminke meg heller, setter håret opp i en ball og går rundt å vagger:p hhehee.. er slaur på heltid eg nå (har bare 4 dager til termin) eg orker ikke gå med stramme klær som eg ikke føler meg behageli i.. Men han elsker meg og det er det som betyr mest for meg, for eg vet eg blir sexy igjen *i hans øyner* når eg får kroppen min tilbake:p så ikke ta dere så nær av at han ikke synst dere er sexy akkurat no.. du hadde ikke synst typen va sexy me en svær mage ? hadde dere vel???
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #36 Skrevet 8. februar 2007 takk til Felix, sædgiver'n og mann til Pippi, det var gode ord å lese. Min samboer sier ingenting, og synes nok jeg maser fælt om gravide-greier. Likevel bedre at han er stum enn at jeg får høre at jeg er fæl. Synes magen min er kjempefin, ikke riktig like begeistret for de andre kiloene som har kommert enda jeg spiser ikke mer enn vanlig. men men, det er ikke verdens undergang:)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #37 Skrevet 10. februar 2007 "Mannen min sier han liker bedre at puppene strutter enn at magen strutter...Nå er ikke jeg gravid, så j..." Hva gjør egentlig du her?? Du er bare innom for å si at du ikke er gravid og at du har en mann som ikke liker det.. Folk her bryr seg heller ikke om at du har fine pupper.. D er så usakelig! finn ett annet sted å prat piss! Til alle gravide: Kos dere nå, vis frem magen og vær stolt! Tiden går fort, og snart er den borte..magen altså
blipappa22mai Skrevet 16. februar 2007 #38 Skrevet 16. februar 2007 Finnes ikke noe flottere enn at jenta mi er gravid. Spennede å følge med på utviklingen.syntes hun er flottere enn noen gang.store pupper. kulemage..vaggende gange..salige blikk når gutten sparker...kosestundene vi har med å holde på magen for å kjenne sparkene..jeg sier trommeslager hun mener det blir fotballspiller..ser hun er lykkeligere enn noen gang..finnes det noe vakrere enn at den du er glad i er lykkelig?? Elsker henne over alt på jord. om hun er sexy? så absolutt.
Nuss Nuss Skrevet 16. februar 2007 #39 Skrevet 16. februar 2007 Jeg er gravid i snart uke 29 med stor mage, vaggende gange og hormonene som får meg plutselig til å fare opp i sinne eller gråte. Helt ærlig så føler jeg meg ikke særlig sexy selv om mannen min sier hver dag at jeg er vakker. Synes litt syndt på han til tider når hormonene går bærserk! Leser nå at jeg er kjempe heldig som har en så fantastisk mann. Han støtter meg og oppmuntrer meg spessielt på de vanskelige dagene. Hadde nok hatt det grusomt om mannen min ikke skulle like kroppen min nå som jeg bærer hans andre barn og han vet hvilke påkjennelser jeg settes ut for. (Kvalme, bekkensmærtene, hemorider, fødselen osv osv) Og ikke minst hvilken glede det er å bli pappa. Takker dere andre fantastiske menn her inne. Hadde ikke dere fantes, hadde det tilslutt ikke vært barn. For hvem vil vel gå med følelsen at de er stygge og feite for den som skal elske og synes en er sexy bare for å gi menn et avkom? Ikke misforstå for det å være mor er helt fantastisk men det vet jo ikke de som aldri har prøvd! Så mentaliteten kunne fort bli: Hvorfor skal jeg la kroppen min forfalle og få min kjære til å synes jeg er usexy. Nei det tar jeg ikke sjansen på! Takk til dere fantastiske menn!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #40 Skrevet 4. mars 2007 Hovedinnlegger. Du har åpenbart en mann som ikke har respekt for deg. Og det er jo veldig alvorlig. På tide å bytte han ut, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #41 Skrevet 4. mars 2007 "Samboeren min og jeg har det veldig fint på alle andre måter i forholdet vårt". Det tviler jeg litt på, utifra det du skrev , Hovedinnlegger. Han har jo ikke respekt for deg når han slenger ut kommentarer om at du ikke er sexy når du er gravid. Jeg synes han høres ut som en umoden drittsekk uten respekt for sin gravide dame. Glad det ikke er meg som er sammen med en sånn fyr.
galeganiN Skrevet 6. mars 2007 #42 Skrevet 6. mars 2007 Hovedinnlegger har en mann som er ærlig i det minste. At mange ikke synes en gravid kropp er bare å godta, det har da ingenting med respekt å gjøre. Måten man sier det på kan vel kanskje vurderes, men om man ikke synes gravide er sexy, så skal man faktisk respekteres for det også. Mer betenkelig er det de som puler i vei bare for å få tømt seg, med ei som han ikke finner sexy (=tiltrekkende?). Det er ikke særlig respektfullt, og skal ikke godtas. Sex er et uttrykk for lyst og kjærlighet - i hvertfall i et forhold - og skal ikke tas for gitt, og kvinnen skal ikke brukes som en høyrehånd. Det er det man har høyrehånda til! Mannen til hovedinnlegger sier da, om enn noe kronglete, at han elsker henne. Når ungen vel er ute og kroppen inntar en mer vanlig form, så føler han forhåpentligvis at hun er sexy også. Jeg kjenner meg godt igjen i hans tanker der; man ser annerledes på sin kjære når hun er gravid, og mor til ens barn. Men samboer87 kan jo spørre sin mann om hva han legger i ordet sexy. Går det kun på kropp, eller finner han deg ikke seksuelt tiltrekkende i det hele tatt? Smak og behag er ikke noe man kan påtvinge noen. Synes man noe ikke er sexy, så kan ikke all verdens romantiske illusjoner om guddommelighet, "gravidisk glød" og lignende pjatt endre på det. Respekt er noe som går begge veier. Man skal støtte og elske hverandre, men hva man synes er sexy eller ikke er da til dels en estetisk subjektiv oppfatning. Problematisk kan det likvel være at definisjonen av sexy går kun på kropp. Sexy er for meg like mye i blikket, i ordene, tankene, smilet og holdningen, men også det kan forandres betratelig under en graviditet; hun forandres til en vraltende elefant som griner og freser over alt mulig, og alle forventer at du som mann skal forstå og godta alt med et smil og likevel synes at hun er det vakreste som finnes. Tøv! Som vordende far går du gjennom endel forandringer selv, du forbereder deg til kanskje det største som skjer deg her i livet, tilværelsen din forandres, og den du elsker er ikke til å kjenne igjen. Den støtten man gir som far er nærmest nefelt i loven, men hva med støtten til en far? Da "vi" gikk gravid, så irriterte jeg meg konstant over alt jeg følte var forventet av meg, i en tid jeg gikk konstant å bekymret meg for om alt skulle gå bra. Jeg var heldig som ikke fikk et djevelegg i heimen, helt greie graviditeter, men alt pisspreiket fra folk rundt meg om hva som var forventet av meg var et lite helvete. Mor-barn-vennlig sykehus,, helsepersonell som løftet øyebrynene fordi jeg var med på kontrollene "Å så koselig med en engasjert far", men som tidvis surmulte over spørsmålene mine. Mødrene som ble tilbudt gruppetimer på helsestasjonen, mens fedrene ble oppfordret til å støtte mor i denne tidvis vanskelige tiden. Denne tilbedelsen av den gravide kan man sette i samme bås som generell gudstro: kun for spesielt interesserte! Jo vi har det lettere garantert på de fleste områder, men det er faktisk vanskelig å sette seg inn i hvordan den andre føler det, når man ikke har forutsetninger til å føle det samme selv. Så, jeg kan godt forstå de som ikke synes at den ukjente dama med den store magen som plutselig har tatt over livene deres er noe særlig sexy. ...og å si at mannen til dene ene eller andre er en dust, drittsekk eller verre, uten å vite hva slags mann det er snakk om som helhet, blir rimelig tåpelig. For ordens skyld, jeg syntes at mora til ungene mine var sexy også når hun var gravid, men på en helt annen måte enn ellers, og følelsene endret seg ja, til noe dypere og vakrere. På den annen side, så har jeg et relativt stort spekter for hva jeg synes er sexy da.
T.I.D Skrevet 7. mars 2007 #43 Skrevet 7. mars 2007 Skal bli far i september så det er en stund til, men synes samboeren min er like sexy selv om magen vokser. Er jo ett lite mirakel inni der
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. mars 2007 #44 Skrevet 8. mars 2007 Erlig talt, dere som syns det er usexy med en struttende mage? Jeg er 15 å GLEDER meg til at magen blir stor!Så jeg kan gå i bikini på stranda til sommeren å vise stolt fram den deilige magen min. Å jeg er tenåring?Vi som liksom skal bry oss SÅ mye om utseende. Erlig talt.. Skjerp dere!Dere skulle bare visst hvor mange som misunner dere høygravide!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #45 Skrevet 9. mars 2007 Enig! Det der er det verste jeg har hørt! Jeg kan til nød, og gjentar til NØD, godta at ikke alle synes gravide kvinner er kjempesexy, selv når det er ens egen dame, men å i tillegg prestere å si at sex er en nødvendighet! Kroken på døra for typen din!
skjotta Skrevet 9. mars 2007 #46 Skrevet 9. mars 2007 synes det er synd at sex skal være det viktigeste i ett forhold. jeg og samboer har ikke mye sex for tiden, og han er ikke av den snakkesalige typen, sa jeg vet helt ærlig ikke om han synes min struttende mage er sexy eller ikke. det betyr ingenting for meg. han elsker meg, og han elsker barnet inni magen min, og det er det som er viktig. mange menn synes dessuten at gravid mage er "usexy" fordi de er redd for a skade babyen, eller fordi de synes det er ubehagelig a ha sex med gravid kvinne. (fölelse av a "ikke være alene") mennesker er rare sann. hjernen styrer lystene, selv om vi ikke altid er klar over det. ikke sexy er ikke det samme som stygg eller uelsket. og selv synes jeg ikke gravid mage SKAL være sexy. det skal være vakkert.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #47 Skrevet 10. mars 2007 Det er vel en smaksak om man tenner på gravide-kroppen. Det virkelig store spørsmålet er om Mannen tenner på Mamma-kroppen, den du får etterpå, og som du nok må leve med en stund. Med pløsete mage og ...ja, du vet, en kropp som bærer preg av det du har prestert. Trøst til hovedinnlegger: Min mann er ikke heller så vill etter meg når jeg er gravid, men etterpå har han alltid syntes jeg er kjempeflott, til tross for at jeg har fått en kropp som Bestemor Duck etterhvert:)
mai-bebbis ble apriljente Skrevet 8. april 2007 #48 Skrevet 8. april 2007 Hvorfor er en persons menig dum og infantil, mens andres er "korrekt". Her er det snakk om synsing.. Jeg syns at ditt svar var utrolig teit - hihi.
PrincessElisabeth Skrevet 9. april 2007 #49 Skrevet 9. april 2007 det er ikke alle menn som tenner på gravide kjærester, jeg har en av dem, men tenner han på, men da magen kom så ble det et tegn på at det var noe i magen og det ble så åpenlyst når vi hadde sex. Nå som jenta vår har kommet så liker ikke jeg å ha sex med henne i rommet, heller ikke hvis hun er våken,og det var slik han følte det da hun lå i magen. Vi er da forskjellige alle sammen og godt er vel det.
kleika Skrevet 11. april 2007 #50 Skrevet 11. april 2007 hej sikke en debat det her er blitt,med mange stærke menninger tror mange av dere ser sex og kærlighed som det samme det er det ikke.vores sexliv er stadig godt og vi får begge noe ut av det hver gang,men vi jobber måske lidt hårdere for det.jeg er i 3 trimester og har før mistet 3 så i de første 4 mdr måtte vi ikke ha sex.vi har sex nu men ikke helt så ofte vi hadde før vi er begge mere forsigtige og selvfølgelig er det ikke det samme for nogen av os som når jeg ikke har maven.nu får jeg pludselig krampe i det ene ben midt i det hele og jeg er ikke så myk som før ovs.Men dette betyder ikke at vi ikke liker at ha sex vi ler av det og deler det sammen.det er noe man deler sammen det er kærligheden og sexlivet er ikke dårligere bare anderledes.nogen menn tænder på det og andre ikke vi tenner ikke på jeg er gravid nogen av os men vi ved jo det bare er en periode og i den tiden får vi det bedste ud av det.jeg er stolt er min gravide krop og store mage men føler mig ikke så sexet. så det er jo osse meg der endrer sexlivet og ikke bare ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå