samboer87 Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Spurte far om dette og det syntes han visst ikke og hadde ikke syntes det under hele svangerskapet!! oioi gjett om jeg ble lei meg tror aldri jeg har grått så mye...er jeg helt rar når jeg trodde han syntes det om meg?? vi har jo hatt sex osv og jeg ville jo da tro at han syntes jeg var sexy..han sier han har fått mer følelser for meg nå enn noen gang og på en mer dypere måte og at han ikke ser på meg som sexy men som mor til ungen hans...jeg veit ikke hva jeg skal føle om dette og er helt satt ut... vi har snakket og diskutert mye men jeg klarer ikke å forstå og han klarer ikke å forstå hvorfor jeg synes det erså fælt...men det er for meg den største delen av å være dame å være sexy for mannen sin!! uff..håper noen har noen svar..av naturlige årsaker signerer jeg med anonym for sambos skyld
samboer87 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2006 oida hehe ble ikke signert med anonym...jaja:P
Pappaimars Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Ja, det er sexy! Samboeren din er teit.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Vel, du har gått fra å være sexy til å bli MOR! Forson deg med det. Og at gravide er sexy? Nei, det er det ikke....Når ble en diger mage sexy???? Det er mer freaky, synes nå jeg da.
Pappaimars Skrevet 24. desember 2006 #5 Skrevet 24. desember 2006 Alvorlig talt.. Det er det dummeste og og mest infantile jeg har hørt! Vet ikke om du tuller, men hvis du ikke gjør det har du jo et problem. Hvis du aldri kan se en mor som sexy må det jo være stusselig å være deg. Da vil du jo få deg en usexy kjæreste. For ikke å snakke om det stakkars menneske som skulle være så uheldig å få barn med deg. Uff!
2 boys & now pink Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Godt sagt pappaimars! Jeg er så glad jeg har en mann som støtter meg hjemme og forteller meg gjevnlig at jeg er flott, selv om jeg ikke synes det med strekkmerker og vaggende gange...
J.A.G Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Jeg tror ikke at vi skal glemme at vi er skapt med forskjelige meninger om hva som er tiltrekkende. Men når man velger en partner eller en kjæreste, så gjør man jo det av kjærlighet og lyst. Og kanskje mest av alt fordi den personen er litt sexy... Ingen mennesker kan se ut som en 17-åring resten av livet, tyngdekraften overtar styringa og det er ikke skjeldent at man går opp noen kilo. Men man skal jo ha like mye begjær for hverandre likevel......hvis man er oppriktig glad i hverandre..... Så for meg virker det helt absurd at ikke samboeren din skal syntes at du er sexy, bare fordi kroppen din ser litt annerledes ut. Du burde be han om å legge seg ned på kne og tilbe deg..du bærer halvparten av han og halvparten av deg...det skal forgudes!!! Jeg føler meg absolutt ikke sexy selv, kan spy av mitt eget spilbilde. Men jeg har en kar her hjemme som hver dag forteller meg at jeg er flott og nydelig, det gjør at jeg kan gå gjennom mitt svangersap uten å få selvtillitten ødelagt. Pass på deg selv samboer87.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #8 Skrevet 28. desember 2006 Må bare si at jeg har det akkurat slik som deg. Da jeg spurte, så svarte han at han syntes ikke en mage som stakk en meter ut var noe sexy. Han sa at det var bare tull at andre menn syntes gravide kvinner var sexy. Det fantes ikke noe sexy ved det. Det var bare noe de sa for å tilfredsstille damene sine. Så sa han at det var da ikke noe å være lei seg for, det var jo bare snakk om at jeg skulle ha stor mage i noen få mnd til... I tillegg presterte han å si at sex var en nødvendighet. Virket som han mente at han ikke hadde sex med meg fordi han hadde lyst, men for å tilfredsstille et behov. Snakker om gubbe! Føler meg ikke mye spesiell nei... Syntes jeg ble så fin med den flotte struttende magen. Kledde meg i klær som det vistes at jeg var gravid i og strålte. Men nå føler jeg meg som en stor feit ku. Klarer ikke glede meg lenger over den voksende magen. Som for meg var et tegn på liv og vitalitet, men ble bare til en dissende klump som gjorde meg til en usexy dame sambo kun har sex med fordi det er en nødvendighet.
Hoppetussa Skrevet 29. desember 2006 #9 Skrevet 29. desember 2006 Min kjære var flink til å si at jeg var fin, bortsett fra de to-tre siste ukene da :-) Vet ikke om han mente det. Han kom imidlertid med en innrømmelse her om dagen da vi snakket om fødselen: "Du har sett bedre ut..." Da tente jeg på alle plugga! :-)
Sædgiver'n Skrevet 29. desember 2006 #10 Skrevet 29. desember 2006 Nei, her var det mye trist lesing ! For min egen del opplever jeg min kjære som mer sexy nå enn hun noen sinne har vært. Store flotte pupper og så den deilige magen... Jeg tenner på henne tvert (hvilket har vært ganske problematisk, for hun har blødd mer eller mindre konstant siden uke 11, så sex har det vært lite av. Men det kaller jeg et luksusproblem :-) Jeg skjønner og respekterer at det er en smaksak hva man ser om pent og mindre pent. Men når det er DITT barn hun går og bærer på, så er hun vakker og sexy om hun så er stor som et hus. Skjerp dere, folkens!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #12 Skrevet 1. januar 2007 Jeg synes det su skriver er rett og slett barnslig, og vitner om at du og flere her har noen rosa forestillinger om hvordan livet skal være. Hvor står det at man SKAL ha like mye begjær for hverandre uansett utseende? Jeg vil tro at det er naturlig at noen menn synes sine damer er sexy når de er gravide, og noen synes ikke det. Og det må de i så fall få lov til. Og ser dere ikke dette selv? Dere føler dere ikke sexy, du kan til og med spy av ditt eget speilbilde, men likevel SKAL mannen synes du er sexy??? Og det skal alle menn synes om sin gravide kjæreste? Kom dere ned på jorda, damer.
J.A.G Skrevet 1. januar 2007 #13 Skrevet 1. januar 2007 Nå syntes jeg faktisk at det er DU som skal komme deg ned på jorda! Det finnes vel ingen skrevne regler for hvordan et forhold skal være og det er ingen som MÅ på død og liv syntes at sin partner er sexy... Men hvorfor velge man en kjæreste som en selv ikke syntes er noe å se på?? Man skal vel være glad i alle skavaker og feil.. ingen er perfekte. Og som partner til en gravid kvinne, så burde man ha litt vett i hodet til å klare å holde unna kommentarer som en vet ikke faller i god jord. Når man er midt i noen hormonelle måneder av livet, trenger man ikke å høre fra mannen sin at han egentlig ikke syntes at hun er fin. Jeg vil gjerne vite hvor jeg har sagt at min mann SKAL syntes at jeg er sexy, men litt støtte i en tid hvor selvbildet er litt svekket, kan forlanges!! Alle gravide kvinner trenger å høre at de er vakre å se på, og hvis ikke mannen deres sier det, hvem skal si det da??
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #14 Skrevet 2. januar 2007 Vel, du skrev: "tyngdekraften overtar styringa og det er ikke skjeldent at man går opp noen kilo. Men man skal jo ha like mye begjær for hverandre likevel......hvis man er oppriktig glad i hverandre..... " Her står det jo at man SKAL ha like mye begjær for hverandre uansett, og det blir feil i mine øyne. Det er nok som regel sånn at man velger en partner også utifra at man synes vedkommende er sexy og pen å se på. Men det er ikke dermed sagt at man ALLTID kommer til å syens det om denne partneren, eller at man SKAL synes det uansett hvordan denne ser ut med tid og stunder. Jeg synes det er helt normalt at også mannen kan synes at sin kjære er mindre/ikke sexy når hun er gravid. En diger mage på forsida, kanskje noen ekstra kilo fett + vann i kroppen er ikke spesielt tiltrekkende. Og det kan vel ikke være så vanskelig å godta? Spesielt når man også synes det selv? Men det er jo bare en kort periode, en blir jo forhåpentligvis sexy igjen etterpå....
J.A.G Skrevet 3. januar 2007 #15 Skrevet 3. januar 2007 Beklager jeg skulle overveiet ordene mine litt mer. SKAL burde byttes ut med BURDE eller BØR. Og jeg snakket her om generell vektøkning, som ikke skjeldent kommer med alderen. Det nok mer normalt enn man tro, at mannen ikke liker sin kjæres kropp når hun er gravid. Men de fleste er nok veldg flinke til å skjule det og det synes jeg de skal fortsette med. Trenger ikke lage konflikter eller uvennskap av ting man ikke kan bli enige om uansett. Det kan være veldig vondt og vanskelig for ei som er gravid å vite at mannen hennes ikke syntes hun er noe flottt å se på. Så får en bare håpe på at alle gravide som har en mann som ikke tenner på hennes kropp under svangerskapet, får den samme sexy kroppen tilbake som hun hadde før graviditenen.
misyme Skrevet 4. januar 2007 #16 Skrevet 4. januar 2007 Jeg svarer paa vegne av min mann, om jeg kan det da (han er ikke inne paa denne siden av den grunn av at han ikke snakker norsk hehe) Vi har snakket litt om dette med "bildet" man faar ovenfor partnern naar kroppen forandres, og hvordan han ser paa meg og min gravide mage. Det er ikke med begjaer, og det er jeg fornöyd med, men med kjaerlighet. Han sier ikke stött og stadig til meg at jeg er vakker osvosv, men jeg föler det i det han gjör for meg hjemme, i kyssene, naar han tar meg i armene sine, naar vi ler sammen, og alt det andre som ikke har noe med graviditeten aa gjöre. Naar det kommer til graviditeten, og magen min, saa ser han en bebi, og föler kanskje "beskyttelses-innstinktet". Det aa föle seg begjaeret er nok noe som vi jenter maa ta med en klype salt saa lenge vi har magen der, det kommer vel som regel tilbake etter födselen. Men godt at det er enkelte menn som synes stor mage er sexy Jeg sier bare en ting, om mannen min gaar opp 15 kg da kommer nok ogsaa jeg til aa si at magen hans ikke er sexy .... og at han maa se aa bli mer "atletisk" om han vil at jeg skal ha like stor lyst paa han som för ... sorry men jeg er bare slik
samboer87 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #17 Skrevet 4. januar 2007 Takk for mange svar:) godt å høre andres side av saken:)
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 5. januar 2007 #18 Skrevet 5. januar 2007 Jeg er ikke en far, men jeg syntes en gravidmage er veldig fint. Kanskje sexy når den er sånn passe stor og ikke full av strekkmerker. Men alle har forskjellige meninger om dette, tror nok ikke disse mannfolka er noe mindre glad i oss selv om de ikke syntes magen er så supersexy i 9ende mnd
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 5. januar 2007 #19 Skrevet 5. januar 2007 og på en annen side igjen, så blir sikkert like lei den magen som oss på slutten;)
Clue Skrevet 7. januar 2007 #20 Skrevet 7. januar 2007 Virkelig? Jeg tror jeg bare hadde ledd av det. Men seriøst, jeg håper for din del at du har sett bedre ut enn da du var høygravid.....så hvorfor ble du sint?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #21 Skrevet 7. januar 2007 vel er ikke alle mannfolk som har sixpack mage resten av livet heller... hva når de får en skikkelig badeball? Hadde vi sagt at dem ikke var sexy mer og bare feit så hadde nok noen blitt veldig såra ja... Og de bærer ikke på noen baby heller...
Leandra84 Skrevet 8. januar 2007 #22 Skrevet 8. januar 2007 hva er ikke sexy ved en fruktbar kvinne som bærer ditt barn,som dere to laget når du tydeligvis syntes hun var sexy nok til å lage den...??hva er forskjellen egentlig??og jeg er en jente som driver med sport og har alltid vært veldig opptatt av hvordan kroppen ser ut,men er gravid nå og det har fått meg på andre fornuftige tanker.+at mannen min forteller meg hverdag hvor vakker,fruktbar og deilig jeg fremdeles er, vis ikke mer..hvorfor ser noen menn annerledes på kvinner(negativt) når vi er gravide egentlig??
firkløver`n Skrevet 12. januar 2007 #23 Skrevet 12. januar 2007 låner bare nicket til kona mi siden jeg bare er innom av og til. her var det mye skummelt å lese. Vil gjerne si at det et veldig sexy med en gravid kone. det kan man ikke nekte for!!! men det kan hende det ligger litt mer alvorlige problemer i forholdet når man nekter for det og sier ting en vet vil såre. det handler ikke om å være sexyest eller ikke, men at man får bekreftelse på at en (den gravide) er fremdeles attraktiv i sin partners øyne. å ha sex som en forpliktelse som en jente beskrev det er helt forferdelig å måtte få høre fra den man bærer barnet for. skulle ønske vi menn kunne klare å sette oss mere inn i situasjonen til våre kvinner som er gravide, som føder som ammer som må gå igjennom alle disse fasene av forvandling. Ser hvordan kona mi av og til strever når hun ikke kommer inn i klær hun kunne for to barn siden. det gjør meg trist å se henne sukke og gjemme tårene. jeg prøver alt jeg kan for å vise jeg elsker henne som hun er og ikke som hun var. senere kan hun hvis det betyr så mye for henne å bruke en str mindre. men uansett elsker jeg henne og ingen gjør meg så kåt og vill som henne!!!!!!!!!!!! så til dere som ikke har menn som synes det er sexy med gravide mager eller som ikke vil ha mere sex etter å ha sett et hode stikke ut dær vanligvis vi pleier å ha enerett, kanskje dere er bedre uten disse mennene!!!??? ville ikke byttet hverken kona mi eller barna mine ut mot en yngre eller strl small jente. ikke noe vondt ment mot de men ingenting kan samenlignes mot det en har!!!! ta bedre vare på konene og damene våre, plutselig sitter vi dær uten barn og med en levende barbi dukke i armkroken vår som ikke vil bringe oss disse fantastiske øyeblikkene av å se hvor sterke våre kvinner er når de bringer et liv til verden. eller sorgen og hvor vondt det gjør for de som ikke klarer det og mister en del av seg for de tror de har gjort noe feil. nei lys opp alle jenter!!! dere er fantastiske og sexye som faen. skal nå inn i dusjen til min kjære, håper hun tilgir meg at jeg brukte nicket hennes. lykke til alle vordende pappaer og mammaer!!!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #24 Skrevet 13. januar 2007 Dama mi er gjennomført sexy med og uten mage . Det er måten hun ser på meg på, måten hun går på , bøyer seg på og lukten hennes. Alt ved den dama er flott , og ettersom humøret hennes er litt hit og dit for tiden ,blir make-up-sexen desto bedre . Jeg føler meg som verdens heldigste mann med verdens nydeligste skapning ved min side .. og det er nok av de som ser på henne og kaster missunnelige blikk på meg , selv der hun går med voksende , struttende mage og deilige vuggende bryster. Felix
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #25 Skrevet 13. januar 2007 Gud hvis alle fedre var og tenkte som deg !!! Du er fantastisk!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå