fru <3 Skrevet 15. desember 2006 #26 Skrevet 15. desember 2006 Julepakker eller? Jeg kan ta pakkingen for deg jeg, bare send dem over!
Babyonboard ;-) Skrevet 15. desember 2006 #27 Skrevet 15. desember 2006 Heldige du som har en sånn mann :-) Min har ikke skjønt et døyt av det med gaver :-(((( "Vi kjøper da så mye greier ellers...blablabla...."
Babyonboard ;-) Skrevet 15. desember 2006 #28 Skrevet 15. desember 2006 Nei pakking av den dumme kofferten.... vi skal reise nordover i mårra...
fru <3 Skrevet 15. desember 2006 #29 Skrevet 15. desember 2006 Skive med ost og honning, kan sende deg et par stk på sms. Liker du te med melk i også eller??
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #30 Skrevet 15. desember 2006 Flinke flinke mannen til fru<3.........................;-))) Ellers så må jeg bare få si at kald ribbe til nattmat er nyyyyyydelig! Og med iskald Cola til så ble det et helt måltid dette her:-) Må kose meg nå, for det er mulig jeg må være på sykehuset i morgen natt..............og der er ikke min matlyst veldig stor.......
fru <3 Skrevet 15. desember 2006 #31 Skrevet 15. desember 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ja, har du ikke lyst dit da eller? Er det pakkingen som er så ekkel?
Babyonboard ;-) Skrevet 15. desember 2006 #32 Skrevet 15. desember 2006 Brødskivene sier jeg ja takk til, også teen hvis jeg får den uten melk :-)) melk i te...? Argh......
fru <3 Skrevet 15. desember 2006 #33 Skrevet 15. desember 2006 Nyt ribba og colaen din du!! Høres deilig ut altså! Ja da <3 mannen er så flink så flink. Natta jenter, lillebror gråter nå.
Babyonboard ;-) Skrevet 15. desember 2006 #35 Skrevet 15. desember 2006 HATER å pakke................... Utsetter det alltid til i siste liten!!!! Er jo fisk vettu ;-))))))))
Gummelillan Skrevet 15. desember 2006 #36 Skrevet 15. desember 2006 Sølvpussen gjør du særdeles raskt og enkelt unna slik; Ta aluminiumsfolie i bunnen av oppvaskkummen. Fyll kummen med vann og drøss oppi salt. Rør rundt og hiv sølvtøyet oppi. Noen minutter og vips, så er det skinnende blankt og fint ;-))))) Uten at du har forbrent en kalori!
♥Snulder Skrevet 15. desember 2006 #37 Skrevet 15. desember 2006 Her var det mange kjekke tips for oss som ikke er så husmoraktige gitt!! Bakepulver- og potetmeltipset er gammelt og velbrukt her i heimen! Jeg har også hemorridekrem liggende i skapet for øyesekker... Får allergiske reaksjoner sånn dann og vann som resulterer i hengekøyer under/rundt øynene... Jeg syntes bare det ble klissete og ekkelt uten nevneverdig virkning! Ellers så skal jeg pusse sølvet på Gummelillans flotte måte neste gang:)
Reveenka Skrevet 15. desember 2006 #38 Skrevet 15. desember 2006 Det sølvpusstrikset skal jeg prøve ut også - høres ut som det er gull verdt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå