Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #27 Skrevet 13. desember 2006 Har dere sjekka den 13. luka i adventskalenderen?
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #28 Skrevet 13. desember 2006 Borte....... BØ!!! Her er jeg! Ikke meg nei, dritgrei!
MAJA-67 Skrevet 16. desember 2006 #29 Skrevet 16. desember 2006 Hi hi, er jeg blant de hovedmistenkte...? Nei da, Reveenka - meg er det ikke. Riktignok er jeg litt til og fra her i forumet, men mannen min har "kuttet strengen", så det ville vært katastrofe... Jeg er spent på hvem det er jeg også...
Blomman Skrevet 16. desember 2006 #30 Skrevet 16. desember 2006 er jeg virkelig på den hoved mistenket lista enda... hehe - har mensen jeg - og ikke spyr jeg heller - for Blomman spyr nemlig i ett sett om hun er gravid - og dessuten klarer hun ikke holde tett om en slik hemlighet - så meg kan det nok ikke være dere! Dere kan jo fortsette å mistenke meg, men blikke no baby her på en god stund - hvis det i det hele tatt blir fler! Tre vlitre gutter er muligens nok å holde styr på....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. desember 2006 #31 Skrevet 16. desember 2006 Hehehe, tror ingen mistenker det lenger.......for vi har nemlig funnet den gravide!!! Det er her@ det;-)
Blomman Skrevet 16. desember 2006 #32 Skrevet 16. desember 2006 hehe klare ikke følge helt med i denne såpa jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå