Gå til innhold

Jeg vet hvem det er !!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hint: Laaange remser med hahahaha og hehehehe samt: det ligger i nicket...!

Dessuten en av de ivrigste på å holde tråden i gang c",)!

Dette er den kuleste julekalenderen siden jeg var liten - spenningen kommer bare til å øke på frem til den 24 - men da VIL jeg ha en bekreftelse, asså!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også sikker på at jeg vet hvem det er. Det er en av dem som er strøket fra mistenktlisten. Det er klart man sier "Det er ikke meg" hvis man vil at det skal være hemmelig. Spennende når luken åpnes og svaret på gåten åpenbares.

Skrevet

Er nok ikke strøket fra mistenktlisten nei!!!

Hehehehehehehehehe

Skrevet

Hehehehehe.........så det tror du ja:-)

Hun kommer på besøk til meg hvert øyeblikk så skal vi nok finne ut av det......Men, jeg tror nok ikke det er henne;-)))

Skrevet

Du har det morsomt du :-D Nå lurte jeg deg faktisk, så nå er det lettere for oss andre å gjette ;-)

Skrevet

Det er nok ikke det såvidt jeg vet. Hvis det ikke er hun andre da?

Skrevet

Takk anonyme for den oppklaringen :-)

Nei dere tar nok feil ;-)))) Har sagt det før og sier det igjen, JEG ER IKKE GRAVID!!!! hehehehehehe

Skrevet

Prøver igjen - Gla`mor er du her;-)))

Skrevet

Bæibi - få på dere fillene og kom! Hannah ligger ute i vognen og sover, klar til lang trilletur:-)

Strålende blå himmel og sol:-)))

Skrevet

Ja, ikke sant! Hvem skulle det ellers være!? c",)

Og det er jo ikke meg, for anonymmeldingene mangler jo HELT smilefjes! c",)!

Tror faktisk jeg setter en tier på at jeg har rett!

Skrevet

Hmmm......tror du er på villspor altså Reveenka:-))

Men, vi får nok vite det snart tenker jeg.......tror den anonyme synes det er vanskelig å holde seg anonym så mye lenger;-)))

Skrevet

Håper det - jeg er sååå nysgjerrig på å få vite hvem det er c",)!

Og så er det jo litt vanskelig å være anonym innimellom at man bruker nicket sitt - plutselig glipper det! og så står nicket der...!

Skrevet

jeg vet også hvem det er.... eller... jeg gjetter på meg skjegg snart...

jeg tror det er forundringsautomaten.... sa det i en anna tråd altså, men jeg sier det igjen og igjen forings-forundrings-lureautomaten.

Audun Automat var en luring han også ;-)

Skrevet

Men Forundringsautomaten har ikke vært her inne så lenge hun, har bare sett noen få innlegg og de kom for noen uker siden..........har fått inntrykk av at den gravide er en gammel traver på denne siden jeg.......er det bare jeg som har fått det inntrykket?

Skrevet

fordi... hør her,bakgrunnen for min antagelse er at medlem nr 1 i AG har sagt som et hint at hun er aktiv her inne periodevis... I Her@ sitt innlegg presiserer hun at hun er her med ujevne mellomrom, og husk redet.... jeg heier på Her@.

:-)

spøkelseskladden

Skrevet

Da prøver vi å lokke henne fram!!!

Her@ Her@!!!

Kan du høre oss????

Har du lyst til å komme ut og leke med oss igjen?

Skrevet

Nå har jeg vært litt rundtomkring og lett, og tror jeg er et skritt nærmere løsningen....

Skrevet

Jammen, i tillegg hun som har noe ombord, har jeg også gjettet på en gudinne som har kjøpt nytt hus....

Greit med helgarderinger, hi hi hi hi :)

Skrevet

HOVEDMISTENKTE:

Attpåklatten :-)

Gummelillan

Tonetrollet

Maja67

Blomman

Gul Enke

fru<3

Nå lener jeg meg tilbake og venter.... c",)!

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt at noen klarer å holde sååååå godt på en hemmelighet av denne typen :o)

Kan hun ikke bare gi mannen/samboeren sin en adventspresang d, så er hun fri til å fortelle det her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...