Gå til innhold

Jepp, da tilhører jeg både DiB og BiM!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wow, klarer du virkelig å holde det hemmelig for ham såååå lenge? Da er du jammen flink:-)) Jeg husker at jeg hadde lyst til å rope det ut med en gang da jeg tok testen med Hannah, men klarte vel å holde det hemmelig i hele 20 minutter før han visste det.........he he he.....;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne litt opp jeg da. Gulltopp har nå gjennomgått registrene her og ser at det er de to attpåklatt-nickene som var inne på samme tid som denne anonyme den dagen.....?

Kanskje rett og slett at legene slurvet litt...? Eller er det den andre attpåklatten? Eller er det liste-Tårfrid som bare var en snartur innom møtene sine og skapte helgens store tråd hos oss...?

;-) Spennende dette!

Skrevet

..............hmmmmmmmmm...............hmmmmmmmmmm............................................................hmmmmmmmmmmmmmm..........................................................................................................................................................................................................................................................hehehehehehehehe:-))

Skrevet

mohohohohhaaaahahahahahaaaaaaaaa hikst.....knegg.......hihihi =0)

hohooooooooooo du kan spøke du........hehehehe

eller????

Skrevet

å Blomman er det i allefall ikke- jeg klarer ikke ti still med slike ting- så så lenge ikke jeg vet noe vet ingen.... men tror tre rabagastgutter holder jeg...

Skrevet

Men, på den annen side mener jeg å huske en viss Blomman som for flere måneder siden sa at hun hadde lyst på baby igjen, jeg.... Kanskje en liten Fjummsieffekt som har slått til???? (Hehehe, den var intern...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...