Gå til innhold

Jepp, da tilhører jeg både DiB og BiM!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis alt går som det skal, så blir det to tette her i huset. Har tatt to tester som var veldig positive, så da blir terminen i begynnelsen av august en gang. Dette er både gledelig og litt skremmende.

Måtte bare fortelle det til noen.

Skal etter hvert gi meg til kjenne, men foretrekker en liten stund fremover nå å være

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow!!!

Så spennende da - GRATULERER med spiren!!!

....og JA - selvfølgelig ble jeg nysgjerrig ;-))

Skrevet

Kjempenysgjerrig og aldri så lite misunnelig.... Gratulerer så masse uansett hvem du er! (Jeg har en liten anelse, men venter i spenning på hvem du er...)

Skrevet

Oj, så gøy! GRATULERER!!!!!!!!!

Og nå går de små grå her altså, på hvem du er... Men siden Gulltopp ikke er den kjappeste detektiven, tenker jeg at du kommer ut av skapet før jeg har knekket den ;-)

To tette er slitsomt, men aller mest veldig gøy. Her er det 20 mnd mellom de to minste og det holder meg da i det minste i form...

Skrevet

Gratulerer så mye med nytt lite frø !

Men at du skal gjøre noe sånt med nyskjerrigheten til en gjeng med modne mødre da.........

Skrevet

Gratulerer! Så gøy og spennende! Jeg prøver jo selvsagt å tippe hvem du er..... tror det er du som sto på en liste for prøvere på ett eller annet forum her????

Skrevet

Gratulerer!!!!!

Jeg har også to tette, det er travelt og moro på samme tid!!!!!!!!!!:-))))

Lurer på hvem du er, forresten...... :-)

Skrevet

Sååå spennende!

Gleder meg til avsløringen.....jeg gjetter for harde livet!

Skrevet

Gratulerer, litt misunnelig jeg. Venninna mi fikk tvillinger denne uka, så jeg er litt i barsel stemning om dagen. Det er jo en fantastisk tid...

Lykke til, håper du får et fint svangerskap.

Skrevet

Dette er jo IKKE det store samtale-emnet for tida.... Næhæida ;-))))

Skrevet

Og bare så det er sagt; Det er IKKE meg heller ;-)

Og nå sier alle det samme så er vi like langt ;-)))))))))))9

Skrevet

Ikke meg heller! GARANTERT!!

;-)))))))))))))))))))))

Skrevet

Det betyr at det ikke er oss.... :-)) Men hvem er det da??? Har vært veldig stille fra pregnanta i det siste:-)))

Skrevet

Vi har noen alternativ må vite......

Skrevet

Men det er nok ikke pregnanta.... Hvem kan det være?.... uansett koselig er det og lykke til til deg anonym:-))

Skrevet

Hehe... Vi gjetter og gjetter.... Har mange gode kandidater jeg ;-)))

En spesiell som vi mener er bedre kandidat enn andre...

Men vi får se ;-)))

Skrevet

Iallefall ikke meg =)

Gratulerer HI!

(hvis alle skriver seg på lista hvem det ikke er, bruker vi elimineringsmetoden tilslutt ;o)

Skrevet

Hehe... Som sagt før, den gravide skriver seg sikkert på den lista hun også og da er vi like langt ;-)))

trøtt og sliten nå.... Får aldri snudd døgnet igjen.............

Skrevet

Såååå spennende med hemmeligheter? Ronja tror ikke det er Pregnanta, for hun er og blir evig pregnant! Hihihi!

Får bare slenge meg på de andre foreløpig og si GRATULERER! Vi venter i spenning!

Skrevet

Oi oi oi, nå snurper det seg sammen her....;-)) Er sikker på at bare Babyonboard får noen timer på øyet nå, så får hun oppdatert lista si over alle kandidatene..........;-))

Skrevet

Gratulerer så masse,synes det er så gøy,særlig siden vi nå er ferdig! Blir nok veldig kos og litt slitsomt..mine to første var tette,vel 13mnd mellom de,men de har hatt utrolig mye gøy og nytte av hverandre,selv om det er gutt og jente=)

Skrevet

Jeg må bare få si takk for alle gratulasjoner!

Jeg tenkte dessverre ikke over at det skulle føre til så mye spekulasjoner, men når det er sagt så må jeg få si at jeg har det veldig moro da, iallfall siden det er bare meg i hele verden som vet svaret! Har tenkt å spare nyheten til far til julekvelden (hvis jeg klarer da). Det hender seg han er inne og leser her, så derfor må jeg nok fortsatt få forbli

Skrevet

Hmmm....

Kjenner ikke igjen håndskrifta engang, jeg ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...