Gå til innhold

vekta..


Noah+lykkeliten<3

Anbefalte innlegg

Jeg er 23+2 og lagt på meg 11 kg nå. Pm sagt jeg la på meg 30 kg sist gang og er sikker på at det blir mer denne gangen....må ha noe imunnen min hele tiden, men gir blaffen i det, jeg liker å spise! he he, ikke veier jeg mye heller, før jeg ble gravid veide jeg 52 kg. så jenter spis dere mette, vi trenger det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 26+0 i dag, og er akkurat i null.

 

Spøy veldig mye i begynnelsen, og raste ned 8 kg på 3 uker. Nå har jeg endelig begynt å gå opp i vekt, så nå venter jeg bare på at kiloene skal rause på :) Gleder meg, har vært ekkelt å være så langt under normalen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en sønn i mars..gikk opp 18 kg .1 1/2 mnd senere gått ned 10 kg.2uker senere gravid igjen ..er i uke 26 nå.og har gått opp 10 kg.og 15 uker igjen å gå..hvordan skal dette ende??? men jeg tenker som så..jaja er man gravid så er det slikt som følger med.har bestandig vært liten og nett..46kg og vet at jeg ikke trives med å være så stor..så da er det bare en ting å gjøre når jeg er ferdig..begynn å trene.å slutte å stappe alt jeg ser i trynet..hehehe

er det flere som har det slik..?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 27, og har gått opp 8 kg. Synes kiloene bare "detter" på, føler ikke at jeg spiser noe mer, har kanskje blitt litt mer godis i det siste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 24 og har lagt på meg 6kg, men nå virker d som d har stoppet opp. Men jeg er ik så redd for disse kg for d er naturlig å legge på seg rundt12-15kg. d blir som d blir;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i uke 26 og har sålangt lagt på meg ca 20 kilo.. Var gla når jeg begynnte å få mage, sånn at folk kunne se at eg var gravid og ikke bare stor ; ) ....til tross for vekta så har jeg faktisk holdt meg borte fra snop....men er veldig glad i mat da ; ) Omtrent alle som får vite terminen min spør om jeg er sikker på at jeg ikkje skal ha tvillinger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det som om det bare er magen som har vokst, men etter julefeiringen har det vel blitt ekstra kilo utenom også ... Stresser ikke med det. Begynner uke 28 om noen dager og har lagt på meg nesten 7 kilo.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Det var greit å høre at det ikke var bare meg som har lagt på meg. Gikk ned 7 kilo de første 16 ukene, er nå i uke 24 1 og har tatt igjen de 7+ 5,5 nye. Jeg greier ikke å holde meg unna snop og mat, og har en ustoppelig matlyst. Har aldri hatt problemer med maten før, men jeg kjenner ikke at jeg blir mett... Men, det har vært jul, og jeg har kost meg stort!!! Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i veke 26 no og har lagt på meg 12 kg......har komt nokre i jula.... men men får jobbe med dei etter april...så er det jo litt trøstr at alle seier at det berre er magen som har vokst.... men den er jo stor òg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...