Gå til innhold

vekta..


Noah+lykkeliten<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja er 23+0 i dag. termin 4april

 

dn 22.11 hadde æ totalt gått opp 2 kilo. ( hadde gått opp 4 men så gått ned 2 da). skal en tur til legen i dag, skal få veie mæ da tenke æ

 

vi e vell inne i en vekstfase nu- ungen voks jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jet er 23 uker i dag og har lagt på meg ca 10 kg!!!! Ligger der jeg skal på målingene så da kan jeg spise marsipan pølser med god samvittighet : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til jordmor neste uke, så da blir det veiing og alt sånt.

Skikkelig spent, synes liksom jeg har vært så flink til å

være aktiv:) Kanskje det ikke blir så gæli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 20+1 i dag, har lagt på meg 3-4 kg tror jeg. Har ikke vært så veldig flink til å være aktiv, kanskje prøve litt mer på det etter julestria :)

Spiser normalt, verken mer eller mindre enn før. Men kanskje litt for mye sukker, MÅ ha noe godt ganske ofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ej e 20+1 og he lagt på mej 4kg, syns det e ganske bra ej.. At ej ikkje he lagt på mej meir.. Syns ej he vore flink med å halde mej unda snop, litt kos av og til selfølgelig, og he spist gansk sunt.. Aktivitetsnivået kunne vore større, men jobba fult på sjukehus, og der e det tempo, so e egentli sliten når arbeidsdagen e over... Så no i jula kjeme ej til å kose mej, so julekiloa blir det nok i år oxo.. hehe.. =o)

He som mål og ikkje gå opp meir enn 10-15kg på hele svangerskapet, so blir det lettare og komme sej ettapå... =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Är i v 20+1. Har gått upp snart 5 kg. Det är iofs bra men jag hade lite mycket innan?.. så jag måste vara försiktig i jul?! :) Men jag äter sunt och rör på mig så gott jag kan så jag är inte orolig ännu. Hade fødselsdepression efter förra barnet vilket resulterade i lite för mycket sjokolade MEN nu mår jag nra och hade börjat gå ner innan jag blev gravid igen. Nu har jag inga tankar på att få fødselsdepression (som att jag hade det förra gången :) ha ha... så nu ska jag ner massor i maj?! :D (lite skämt, ganska mycket allvar!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har gått opp 3 kg, nå som æ syns e positivt.

Kunne ha vært værre.. Ska gifte meg i september, så for håpe d ikke blir så mye å springe av seg etterpå....

21+2 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 24, er vel ca -1 kg i forhold til da jeg ble gravid. Var hos JM den 11/12, og veide 1 kg mer enn da jeg var til kontroll i uke 16. Har endel og gå på i utgangspunktet, så derfor håper jeg vekta holder seg sånn nogenlunde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på helsestasjonen hos jordmor idag og har gått opp 3kg..

Men etter jul spørs det vel hva vekta sier, hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk ned 7 kg jeg, men har gått opp 6-7 igjen, så er vel egentlig tilbake der jeg var før jeg ble gravid..:) men jeg har vært en del dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Og etter 22+4 he ej komt opp i 6kg... Ooooops, to kilo på to veke... Jaja, nå er det jul igjen, ja nå er det jul igjen...Og jula vare helt til påske... hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25+3 og hadde lagt på meg 1,5 kg fra uke 15 til uke 24... Men var da alikevel 1 kg under startvekta mi... Får se etter jul, det kan tenkes at det kommer et par kg snikende, koser meg jeg nå!! Vil anslå at jeg til nå har lagt på meg ca 1 kg totalt. Ikke værst det til å være i uke 26. (Har litt ekstra i utgagspunktet, derfor er jeg ekstra glad for dette:))

 

Så lenge en lever sånn noenlunde normalt så har jeg tro på at kroppen tar til seg de kg som den trenger alt etter som hvilket utgangspunkt hver enkelt har. Det er en selvfølge for meg at de som er veldig tynne/slanke i utgangspunktet, har et større behov enn hva jeg feks. har til å legge på meg. Man har jo behov for litt "ekstra reserver" til amme tiden. Så jeg tror ikke det er så mye som er "unormalt "når det kommer til vekt i svangerskapet. Ingen grunn til bekymring! Et svangerskap i seg selv er jo ca 12 kg i vekt:) Å noen legger på seg noen kg til, andre mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...