Gå til innhold

JÆVLA kjerringer her inne as!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere ikke er tøffe nok til å stå frem med nick, så kan dere faen meg holde kjeft!!!

Skjønner ikke at det går an jeg, skamme dere skulle dere, virkelig.

Greit nok at jeg sikkert ikke høres ut som mors beste barn, men er dere virkelig så trangsynte og pripne?????

Ingen her som har hatt sex m exen sin??????

Det er mye som skal klaffe for at man skal ha et bra forhold, det er ikke sex som avgjør det liksom. Dere påstår at hvis han er bra nok å ha sex med så burde han være bra nok å være sammen m også! Ærlig talt, har dette noen sammenheng?????

Herregud sier jeg bare, at det går an. Anonyme kan bare holde seg unna dette innlegget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du ber jo egentlig om enda mere oppmerksomhet da når du legger inn et innlegg til om samme saken men men.... jeg skal ikke dømme deg, heller aldri vært mors beste barn hehe ;)

men tror barna dine kommer til og få det kjempebra jeg, dette klarer du :)

og for og svare på spm ditt, nei jeg har aldri hatt sex med faren til sønnen min etter det ble slutt,slutt er slutt!

Skrevet

Enig med deg.. er og mange ikkje aleinemødre som er inn her og slenger dritt.. ser ikkje poenget.. som om ikkje våre problem er like seriøse for oss som deres problem..

Og vi slenger ikkje drit til de jaffal..

Gjest marie-s
Skrevet

Nei! Jeg har ikke hatt sex med noen ex'er, heller ikke har jeg svart deg anonymt.

Men du kan ikke legge ut et innlegg og forvente at alle skal være enig med deg. Begklager, men jeg ser at det er mange her inne som sier slikt som "Stakkars deg", "Og det går nok bra" og "Flott å ha samme far på barna". Men som jeg og et par andre her inne har påpekt, jeg har ingen tro på at barna bryr seg om de er hel eller halvsøsken så lenge foreldrene ikke går rundt og sier det hele tiden. Og at hos de fleste faller det argumentet sammen om de møter en som også vil ha barn.

For all del, har man to voksne mennesker som har lyst til å ha enda et barn sammen selv om de ikke lenger er sammen, og samarbeider godt, ja så for all del. Men da synes jeg også at de burde klare den økonomiske biten på egenhånd og ikke forvente støtte fra det offentlige.

Skrevet

ja de som ikke er alene skjønner jeg jo ikke hva gjør her i det heletatt????

kansje vi skal spørre om å få bort anonym knappen her å?

Skrevet

Enig i at folk skal få si meningene sine, men er måten de sier det på eg har problem med av og til..

Skrevet

Tror ikkje det hadde vert dumt..

Men vil folk vere anonym så klare de det!

Gjest marie-s
Skrevet

Jeg har da svart folk som chatter på parforhold-debatten, skal jeg ikke ha lov til det siden jeg er alene da eller?

Mange av de jeg vet er i forhold som av og til komenterer innlegg her inne er nå også ganske så saklig og det er en god del tema det trengs debatt om.

Og det er slett ikke synd i meg selv om sønnen min og jeg bor for oss selv, vi har det jo kjempeflott sammen.

Skrevet

mhm det gjør de jo....

jaja!

Skrevet

Var ikkje det eg meinte, men eg dømmer ikkje og slenger drit til de på parforhold debatten som har problem, og da syns eg de skal la vere det her og, er greit å si meninger, og gi råd sjøl om man er i forhold, men syns man skal holde seg for god til blant anna dømme den situasjonen vi er i, og vi havner oppi, som om det ikkje skulle vere like seriøst som det de havner opp i og er i.

Vart klønete skrive det her, men skjønner kanskje ka eg mener?

Eg syns ikkje synd i meg sjøl for at eg er aleine, vi har det kjempefint meg og tulla mi!

Bare syns folk kan snakke til kverandre på en mer respektfull måte, om de er alene eller i parforhold

Skrevet

Go girl Mulan:)

så sant så sant...ligger med eksen min jeg også..hehe...er jo bedre det enn å pule på fremmede menn man treffer på byn ;)

lykke til med spiren!!

Gjest marie-s
Skrevet

Joda jeg skjønner hva du mener. En fin metode å få bort en del av de anonyme er jo da bare å la være å svare de og heller svare de som faktisk skriver under på innlegg. Det er jo ikke morsomt å "erte" noen om man ikke får respons.

Men nå byr jo akkurat dette innlegget også til å fyre opp under de som faktisk synes det er morsomt, de får jo nøyaktig den reaksjonen de ønsker.

Skrevet

Det har du helt rett i,

Man får bare la vere bli provosert :)

Gjest marie-s
Skrevet

Ler...vel helt greit å bli provosert, men bli det nå en gang på de som svarer med nick da;-) Jeg har ikke fått noe svar på det jeg skrev i det andre innlegget, kun det som var anonyme enda meningene var ganske så like.

Skrevet

Og med det hovedinnlegget virker du selvfølgelig kjempemoden..?! Når du legger inn slike innlegg må du forvente å få både positive og negative svar. uansett hvor anonym jeg velger å være har jeg absolutt rett til å si deg hva jeg mener og sorry, men jeg synes du er uansvarlig og dum. Og siden jeg selv er alenemor kunne det ikke falle meg inn i halvsøvne å ha sex med eksen min. Laaaangt mindre gi han ett barn han ikke ønsker og kjempetrist er det for barna som er uskyldige oppe i situasjonen. Noen kalte deg billig over her og det er lett å tro , men jeg synes mer at du virker veldig uansvarlig, og direkte dum er en bedre betegnelse.

Skrevet

Eg er ikkje singel, men synest det er ok å vere her inne i ny og ne. Hender jo faktisk at eg kan svare på enkelte innlegg. :) Men så er ikkje eg ein person som slenger drit heller.

At personer som tidligere har vert saman har sex skjønner eg jo, om dei har eit fint forhold seg i mellom. Er jo ikkje alltid det seksuelle som er årsaken til at det blei slutt. :)

Skrevet

når man legger inn et innlegg..uansett hvor..så må man regne med og få både positive og negative tilbake meldinger...

svarte deg på den andre tråden også.. og det var jo ikke så mye dritt slenging som du kaller det der... du må jo tåle og høre både negative og positive ting.... for tro meg...velger du og bære fram barnet,så kommer du til og høre veldig mye negativt.. endel folk er ganske trangsynte når det gjelder slike ting fremdeles... og hvis du ikke tåler og få negative tilbake meldinger her...hvordan skal du klare det i den virkelige verden?

her kan du bare la vær og lese der du vet det er negative ting..eller bare ikke være her på en stund..så blir trådene borte... men ute i den store verden kan du ikke bare gjemme deg for alltid... du kan jo løpe fra problemene,men det funker ikke i det lange løp..

Skrevet

Men er du påpasselig med å ikke bli gravid med han ?

Skrevet

Bare at du skrivde det på en litt mer skapelig måte, og da respekterer man det! EG gjør jaffal det!

hehe :)

Skrevet

Vi syns det er greit dere er innom og, så lenge det ikkje er for å slenge drit, så du er hjertelig velkommen ;)

Skrevet

hvor mye av disse svarene her inne inneholder dritt ? Jeg se r mest saklige meninger, det er jo hovedinnlegger som har slengt mest dritt med sitt umodne språk som jevla kjerringer , bitch,dra til helvete etc etc. I mine øyne er det dritt og jeg kan bare se henne som skriver det ...

Skrevet

Eg bare mener at folk kan tenke seg om før de sier noe, av og til går det an å formulere seg på en annen måte, og ting kan fort bli oppfatta som skittkasting, når det kommr sarkastiske kommentarer o.l.

Er enig i at det ikkje er noe bedre å skrive slik som HI har gjort

Skrevet

Må bare inn her og si en ting ang det å være helsøsken eller halvsøsken. Det kan faktisk være et fryktelig sårt område for barna,for deres forhold til fedrene kan være vidt forskjellig. Som jeg som har barn med to fedre,hvorpå de yngste ser sin far annenhver helg og en natt hver uke og foreldene har et godt samarbeid,og den eldste har en far han ikke får se pga rusproblemer,og foreldrene er i rettsak etter rettssak. Det med felles foreldre skaper jo mer fellesskap blant søsken også når de evt skal reise til samme far annenhver helg,og å ha den samme familien på farssiden. Ved to fedre kan jo også ett av barna bo med en stefar som tar bedre vare på sitt/sine egen barn,enn stebarnet. Mange er nok heldige med far nr.2,men ikke alle. Og de tilfellene kan bli vanskelige. Pluss at de selvsagt kan være mange flere konfliktsituasjoner,når det skal avtales og samkjøres samvær hos to ulike fedre,og det kan gå utover barna igjen.

Skrevet

Bare en liten kommentar til marie-s sitt innlegg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...