Gå til innhold

jeg tror f... meg jeg er gravid jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det blir samme pappa, at det går an!!!!!

vi er absolutt ikke sammen, og kommer ALDRI til det heller, totalt uaktuelt.

Men hva vil trygdekontoret si??

og når må jeg si fra til de??

er i totalt sjokk her jeg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig ingen her som tenker på å ta abort når noe slikt skjer?

Skrevet

Off, for en kjipt situasjon å havne i :/

Trygdekontoret kan ikke si så mye, men du kan risikere at de vil holde et ekstra øye til dere, for å se om dere bor sammen ol.

Se på den lyse siden, barna dine har vertfall samme pappa (og jeg håper for din skyld at den pappan stiller godt opp).

Og du over: Abort er ikke et prevensjonsmiddel... Ting skjer og vi må ta konsekvensene over det

Skrevet

Hvem har sagt at det er prevensjonsmiddel?

Men i en slik situasjon der hi ikke er glad for det ville det jo ha vært ert klokt valg å ta.

Og hun har vel heller ikke rett på økonomisk støtte når hun har ett forhold til pappaen til ungen(e).

Skrevet

Om han er innom i ny og ne er vel ikke det samme som et forhold er det vel?....Fucking good friends kanskje?

Skrevet

har vært i samme situasjon selv

trygdekontoret spurte hva slags forhold jeg hadde hatt til barnefaren siden jeg var gravid igjen og hvordan planene var frem over med oss.da sa jeg som sant var at vi ikke kom til å være samen eller bo sammen.

får akkurat de samme støttene som før.

Skrevet

Hopper ut av skapet jeg da, jeg som er hovedinnlegger.

Du anonym kan enten signere med nicket ditt, eller være klok nok til å holde kjeft!

Men når bør jeg si fra til trygdekontoret da?

Jeg har absolutt ikke noe forhold til pappaen nå, så er det sagt anonym, og vi kommer IKKE til det heller. Helt ferdig m han jeg. Man trenger ikke ha et forhold for å bli gravid, såpass oppegående bør du være for å skjønne det!

Vil bare ha seriøse svar her, og ikke noe dritt slenging.

Skrevet

Tror det der går bra eg, bare fortell TK akkurat kors det er!

De kan ikkje henge deg, og du har jo ingenting å skjule!

Skrevet

Det er flere som har blitt gravide med samme far når de er alenemødre å de har fremdeles fått støtte fra TK. Tror ikke de folka som jobber der er helt amøber, de skjønner at man kan bli gravid selv om man ikke er sammen eller bor sammen.

Hadde hvertfall venta til jeg var over 3mnd på vei med å si fra.

Skrevet

Er du i sjokk? Kanskje du skulle tenkt på det FØR dere hadde sex?

Kanskje du heller bør tenke på ¨å ta abort?

Skrevet

Nei nå.....!!! Har ikke dette barnet livets rett når ikke moren er sammen med faren????!!!!

Kanskje du bør adoptere bort ditt eget barn da, ettersom du sannsynligvis er alenemor!?? Eller hur? Kanskje du er bare her og snoker i sårbare personers liv uten å ha noe forhold til å være alene med barn??

Sikkert en tøff situasjon Mulan, men det ordner seg nok;)

På en måte misunner jeg deg litt...jeg kommer nok aldri til å ha sex med barnefaren til gutten min igjen, dermed ingen helsøsken;( Liksom litt trist at sønnen min aldri skal få det. Men men, sånn er det. Har tenkt mye på det, hvilke likheter barna ville fått om de var helsøsken osv. Så du er jo veldig heldig opp i det hele i allefall, selv om det ikke er noen drømmesituasjon at du og pappan aldri finner tilbake.

Dere får det nok veldig bra alle sammen;)

Skrevet

drit og dra a anonym!

Skrevet

Tusen takk for støttende ord Rain :o)

Skrevet

Unødvendig drittslenging, kan jaffal la vere å vere anonym når det ikkje er bedre som kommer ut av kjeften..

Blir provosert..

Eg kunne godt tenke meg barn med samme pappan, sjøl om vi ikkje er sammen! Så sånn er det med den saken!

Støtter det du gjør eg Mulan!

Og er nok mange andre som tenker det samme!

Skrevet

Faen jeg blir irritert når enkelte må komme me drittkommentarer til seriøse innlegg!!!! Visst ikke folk har råd og støtte å komme med, og er i det hele tatt negativ til innlegget, kan de for faen la være å svare!!

ER det så mye å be om???

Men Mulan...har vært i samme situasjon som deg...det er skikkelig fortvilende på en måte, men med tanke på at barna blir "helsøsken" er det jo på en måte "verdt" det visst du skjønner...

Jeg er alene med to barn som har den samme faren....det ble slutt like før jeg fannt ut jeg var gravid igjen...

Kan jeg spørre hvilken alderforskjell det blir mellom barna dine?:)

Skrevet

Jeg også har det slik at jeg kommer aldri i verden til å komme tilbake til pappaen til jenten. Men vi har hoppet i høyet noen ganger fordet.. Det er liksom ikke så veldig lett alltid..

Skrevet

Takk for støtte, godt det er noen fornuftige her inne!

Jenta mi er 13 mnd nå, så det blir litt under to år imellom de, veldig fin aldersforskjell tror jeg. Kan nok bli veldig veldig slitsomt det første året hvertfall, men etterhvert får de jo sååå masse glede av hverandre. Tror ikke jeg kommer til å angre!

Hvor stor forskjell er det på barna dine?

Har det gått fint synes du?

Vil gjerne høre litt om hvordan du har klart deg alene! :o)

Hvis du vil fortelle da selvfølgelig :)

Skrevet

tror du klarer deg fint jeg! det er jo egentlig supert at om du først skal bli gravid, at det er samme faren, uansett forhold dere har!

den/de anonyme som ikke vet bedre, sikkert hjemmehverende, ensome mødre i parforhold som ikke har noe bedre og bedrive tiden med , fordi mannen er ute på jobb (elskerinnen), og syns de er sååå mye bedre enne oss(hahahah, sikkert!) kan dra til helvete. bare feige drittunger som du ikke trenger å bry deg om!

ingenting trygdekontoret kan gjøre så lenge dere ikke bor ilag eller er sammen. tror dette skal gå bra jeg:)

Skrevet

Jeg tror at det der kommer til å gå helt fint - og som du selv sier, ungene kommer til å ha mye glede av hverandre! :) Det blir nok morsomt for tulla å få en liten søster eller bror også!

Og så lenge barenfaren stiller opp med nr 1, er en flott pappa for henne - så skal det nok gå bra med nr 2 også! :)

Er vel bare for meg å si gratulerer da! ;) 9 nye mnd med en liten en i magen - spennende! :)

Og sånn by the way - du er ikke den eneste som hopper i høyet med eksen, jeg tror nok at de aller fleste har gjort det fra tid til annen! ;)

Klemmer fra oss <3

Skrevet

Hvordan tar pappaen denne nyheten?

Stiller han opp den dag idag?

Skrevet

han stiller opp greit... håper det blir bedre. Har ikke fått snakket så mye m han ennå...

Skrevet

Jeg tror du klarer det helt fint, jeg! Barnefar eller ikke - ingenting er umulig!!! :) Det er nok dager hvor alt ikke er like rosenrødt, men du får to små herlige nurk som elsker deg betingelsesløst - og det er deilig, det! :)

Gjest marie-s
Skrevet

Beklager, jeg reagerer litt på det her. Du sier du er bekymret for hva trygdekontoret vil si, men ikke hva faren vil si? Helt ærlig så skulle jeg ønske at slike situasjoner gav grunnlag for å miste støtten. Greit at folk har behov, men hvorfor da hoppe til sengs med en du alt har barn med og som du vet du ALDRI vil bli sammens med igjen? Nei, jeg er ikke mors beste barn jeg heller, men jeg har faktisk ikke hatt sex med han jeg har barn med etter at det ble slutt.

Og når jeg hører de påstandene om at dere vil ha samme far til barna, så må jeg le. Hva skjer om dere møter mister Perfect (litt usikker på om han finnes da....like greit å tro på julenissen, men pytt pytt) og han vil ha barn? Da har dere f.eks. 2 barn fra før med samme mann, kanskje en som ikke lenger er så ivrig etter å stille opp, vil dere da si at "nei, jeg vil ikke ha barn med deg for jeg vil at mine barn skal ha samme far". Yeah right sier jeg bare, de fleste av oss hadde smeltet og foreslått å begynne å lage ennå et barn med en gang selv om det nå blir forskjellige fedre.

Min søster er like mye min søster selv om vi ikke har samme far. Faktisk var det et pluss når vi vokste opp for vi hadde mange flere "besteforeldre" å besøke:-) Så jeg tviler på at det der spiller så stor rolle for barna så lenge de bor sammen.

Men for all del om både faren og moren er enig i at de vil ha et barn til sammen på tross av at de ikke lenger bor sammen så for all del, men da burde det ha vært slik at begge hadde jobb og kunne stå for å forsørge barna uten hjelp fra det offentlige.

Skrevet

Jeg mener det samme som anonym 1 som får pepper. Har du ikke vett til å klappe beina sammen og pule på deg en unge med en du ikke er sammen med og som sikkert ikke synes det er særlig hyggelig å måtte betale bidrag for enda ett barn han ikke har bedt om, bør du ikke få det.Det finnes faktisk noe som heter prevensjon men det er tydelig noe de fleste her inne ikke har fått med seg. Synes det er så billig at jeg ikke har ord for det. Hva trygdekontoret mener er meg revnende likegyldig, men du burde vel egentlig spørre deg selv om hva du driver med?

Skrevet

gidder ikke svare på det usaklige innlegget ditt anonym. Du er tydeligvis en skinnhellig BITCH, og du kan bare dra til helv***, bryr meg ikke om hva du mener kan du tro. Pass dine egne saker om du bare skal komme med piss, det gidder jeg ikke høre på. Prektige kjerring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...