Gå til innhold

-carina-


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Så mye aktivitet her inne nå at nllegget detter ned med en gang!

Skriver mer på mandag, etter Disney on Ice:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, huff, så mye aktivitet her inne! ;o)

(Ironi! Jeg synes det er artig at vi har fått opp farten her...)

 

Håper dere har en koselig jentedag i dag, du og Sanna! :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he! Nå var innlegget falt ned til 2. side! Det sier litt om aktiviteten her inne da:)

 

Vi hadde en fin , men lang dag igår. Kom inn til Oslo klokka 16.30. Gikk på Burger King. Fant ut at det var mest barnevennlig.Men usj, blir like overrasket hver gang hvor mange narkomane/alkoholikere det er på Carl Johan. Var inne på do på BK der må du ha kode for å komme inne, så ganske ok, men på det ene doen lå det aluminiumsfolie, tydelig brukt til å varme opp heroin eller no:( Så det var ikke så trivelig nei:)

 

Men så gikk vi til spektrum, ville være tidlig ute. Og det ville tydeligvis alle andre også. Var stappa med folk! Sto ei stund i kø utenfor. Inne solgte de diverse disneyeffekter, og det va ganske så dyrt. Men er man på tur så er man på tur:) Kjøpte en prinsessedings som lyser, sukkerspinn, mikkemuskrone med ører og en kopp med askepott!!

Showet var veldig bra! Sanna satt storøyd hele tiden, og det gjorde vel egentlig jeg også:)

Så satt vi på Oslo s i over en time etterpå. Gikk opp og ned ruletrappa... Veeeelig gøy:)

Sanna sovna selvfølgelig på toget for klokka hadde jo blitt 22.30, så da vi var framme fikk jeg nesten ikke vekka henne. Var så trøtt at gåturen hjem fra stasjonen ble litt slitsom:) Hjemme 23.40! Men vi var fornøyde med utflukten alt i alt:) Hjemme hadde det også gått veldig bra! Gutta boys hadde kosa seg masse:)

 

Igår fant jeg ut at det er babykino i Askim på tirsdag, så da skal jeg dit en tur med ei fra jobben som fikk baby i november. Det blir jo en ny opplevelse. Du er vel bevandret i det miljøet du nå:) Når det gjelder treff på onsdag må jeg nok melde pass denne gangen også. Er litt langt å reise. Koster 107 kr en vei med toget også så:( Men men...

 

Idag er Simen 6 mnd. Eller 0 og er halvt som jeg sier:) Så da blir det en liten mini-bursdag her:)

 

Fortsatt fin mandag!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser du litt av grunnen til at jeg ikke logger meg på MSN så ofte... Jeg skulle ikke sitte foran PC'en i kveld, jeg, men sitter her fortsatt. Har skravlet med fire stykker etter at jeg skravlet med deg... Og da flyr tiden! NÅ skal jeg gjøre som jeg hadde tenkt! Finne meg en sjokolade og en bok!!

 

I morgen skal jeg på barseltreff med gruppa fra helsestasjonen på formiddagen og på ettermiddagen skal jeg dra og besøke ei venninne som fikk barn tirsdag for to uker siden! Gleder meg til å hilse på lille Elise... :o)

 

Svarer deg heller mer i morgen!

 

Nattinatt! :o)

 

(Kryss fingrene for meg at Karsten ikke våkner annenhver time i natt også, da! Og helst ingen bæsjebleier i natt! Greit å amme på natten, det gjør jeg jo liggende, men vi blir så våkne begge to når jeg må ta ham ut for å bytte bleie!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Håper innlegget ditt har kommet seg ned på side to nå da... ;o)

Skulle finne på noe å skrive, men det var jammen ikke lett å komme på noen innlegg sånn på oppfordring!

 

Usj, i kveld skulle jeg bare inn en liten tur foran PC'en, og så har jeg blitt sittende her i timesvis... Igjen!! :o(

 

Nå skal jeg slenge meg nedpå senga og lese en halvtimes tid...

 

Flott å høre at Disney on Ice var vellykket! Det var sikkert veldig koselig for Sanna å få lov til å ha mammaen sin for seg selv for en gang skyld! :o)

 

Skjønner at det er et stykke å reise for å komme seg på DIB-treff. Men nå har jeg i alle fall invitert deg... Så kan du ikke skylde på meg!! ;o)

 

Er så koselig med alle disse nye som kommer innom juli-sidene nå. Denne tråden vår detter jo stadig vekk ned på bunnen!! Har du sett, da!! :o)

 

Nei, nok tøys fra meg. Må komme meg horisontalt litt. Stratosen ligger i kjøleskapet og HYLER på meg!!

 

Nattinatt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget var langt nede på side to istad, men tror du ikke det ble dytta opp igjen:(

Skriver mer her imorra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte ikke å holde deg borte du heller nei:) Huff rart hvor avhengig man blir:)

Har ikke skjedd så mye siden jeg snakka med deg på mns istad da. Bortsett fra at Sanna og Simen har sovna da:)

 

Sanna er så forkjøla at hu snorker som en mann. Håper hun ikke smitter Simen:(

 

Skriver mer når jeg har opplevd noe! hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he... Det er veldig koselig denne "samtalen" vår, men det er jo ikke alltid det er så mye å skrive om, da...

 

Jeg skulle ordne med silikon, jeg! Hmmm... Jeg har lagt rundt det hele, men den langs med vasken ble så stygg. Nå har jeg i hvert fall fjernet den stygge. Skal tape før jeg legger meg, men spørs vel om jeg gidder å legge silikonen... :o) Ja, ja, jeg har da kommet ett skritt videre! Ting tar tid!!

 

Nå skal jeg surre her litt og så må jeg prøve å ta en tidlig natt. Sten var snill og tok Karsten i dag morges, så jeg fikk sove litt lenger. Sov fra 24 - 09 i dag, men avbrutt av en HAUG med amminger, så blir det liksom ikke så mye ut av det allikevel...

 

I morgen skal jeg på 6 mnd kontroll. Da skal jeg høre med legen ang den diarèen til Karsten. 8 bæsjebleier i dag også. Det kan jo ikke være de små brødskivene som jeg ga forrige uke, sist gang var på søndag?? *undres*

 

Nei, nå skal jeg legge inn "Oslo-innlegget" mitt, så gjør deg klar!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå har jeg opplevd noe:)

 

Fikk litt av en start her imorges nemlig. Sanna skulle være hjemme fra barnehagen, og tok fram legoen for å leke på stua. Hun skulle sette seg ned på kne, og så hører jeg et hyl uten like. går ut på stua og der sitter hun å hyler og holder seg på leggen. Jeg får ikke lov til å komme å trøste henne engang, iallefall ikke ta på beinet. Jeg ringer Steinar som jeg vet har et avhør klokka 9 (klokka er 0845) Forklarer situasjonen for ham, menhan kan ikke gå ifra. Sanna hyler mer og mer, og sier at hun ikke klarer å rette ut beinet, og blir hysterisk når jeg nærmer meg. Simen begynner å gråte for han blir redd hylinga til Sanna. Huff. Og jeg kjører jo ikke bil. Steinar skal jo til Stockholm på fangetransport... Ja jeg blir litt STRESSA:) Steinar ringer igjen og jeg sier at nå er det verre enn noen gang. Jeg har fått mistanke av at en muskel eller noe er revet av siden hun ikke klarer å rette ut beinet. Han sier jeg på ringe 113. Huff, syns liksom ikke jeg kan det, men klarer jo ikke å ta med Sanna OG Simen i en drosje når hun ikke klarer å gå selv! Ikke hadde Simen fått frokostpuppen heller:) Ringte 113 og måtte ringe fastlegen, men der var det ikke noe svar!! En halvtime med hyling seinere ringer Steinar og sier at han har fått en til å steppe inn. Så da bærer det til fastlegen. Alle 4. Steinar bærer Sanna opp med politiuniform på. Huff så mange rare blikk vi fikk:)

Så får Sanna ligge på benken for å vente på legen, og da er beinet plutselig bra!! Var nesten litt pinlig, det oppstyret vettu. Sannsynligvis en sene eller muskel som hadde fått skikkelig krampe. Legen spurte assistenen hvorfor politiet var der, litt lite diskret liksom. Lo heldigvis da jeg sa det var faren:)

Ja det var vår morgen... Hørtes litt hysterisk og dramatisk ut? Og det var det:)

 

Men heldigvis var det "bare" krampe. OG ellers har vi det bare bra, bortsett fra at Sanna er fryktelig forkjøla, og det ser ut til at Simen er blitt smitta:(

 

Nå skal jeg lage litt middag her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var litt av en opplevelse du hadde med Sanna i dag! Godt at Steinar ikke hadde reist avgårde enda, i alle fall. Men man føler seg litt teit når det bare gikk over av seg selv. Men skikkelig ekkelt sikkert for deg å være hjemme med henne og lure på hva i all verden som hadde skjedd...

 

Var som da Karsten fikk sin 3 mnd vaksine. Han gråt så utrolig voldsomt, har aldri hørt ham gråte sånn verken før eller siden. Så jeg ringte jo til Sten og fikk ham til å komme hjem fra jobb og greier. Men jeg hadde nå fått gitt en Paracet og før Sten rakk å komme hjem hadde jo den hjulpet. Så det som møtte ham var en blid og fornøyd baby, mens mammaen fortsatt var temmelig oppskaket...

 

Takker for at du fikk ryddet opp i fødselsdagslista skikkelig!! :o)

 

I dag var vi på 6 mnd kontroll på helsestasjonen. Jeg har skrevet om det i ett par andre innlegg som du sikkert har sett?! Jeg var så spent da han ble lagt på vekta. Syntes jo at han var blitt tyngre, men er jo vant til at han ikke legger på seg så mye. Så da vekta viste at han har gått opp 545 gram så ble jeg så fornøyd. Og i tillegg har han hatt diare i fire dager nå! :o) Nå gjenstår det bare å fortsette å trene på fast føde...

 

Og så skal vi jo flytte ham inn på eget rom til helgen. Det vil si, det var planen. (Tvilling)broren til Sten kommer inn til Oslo med sin samboer og sønn (han er 14 mnd). De skulle overnatte fra fredag til lørdag, men det ser ut til at de blir til mandag. Anne Marit (samboeren) jobber nemlig i Oslo, jobber kun 50% natt. Så hun bor i byen de gangene hun jobber. Nå ser det ut til at de blir hos oss frem til hun er ferdig med å jobbe. Kjempekoselig det, men da må vi visst vente med å flytte Karsten. Kasper (nevøen min) sover nemlig på det rommet når de er på besøk... :o)

 

Nå skal jeg surre rundt litt til og så må jeg se og legge meg. Klokka har visst blitt 23 allerede. Huff så fort tiden går! :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Åssen har det gått med visning i dag, da? Var du borte hos naboen og sprayet grafitti, eller?

Og hvordan står det til med Simen, er han i bedre form igjen?

 

I kveld har jeg vært på fest. Hadde egentlig ikke særlig lyst, men fant ut at jeg fikk jo ta en liten tur. Karsten har jo fått det for seg å våkne i 21 og 23-tiden nå, så jeg var temmelig spent på hvordan det skulle gå. Sten sa at han hadde våknet i 21-tiden og han hadde måttet bysse i et kvarters tid. Han hadde tilbudt flaske, men det ville han ikke ha. Så det er tydeligvis kosen han er ute etter... Uten at vi egentlig har tenkt på nattavvenning så har vi jo hatt en liten en i natt, da... :o)

 

Men festen jeg var på var koseligere enn jeg hadde tenkt. Det kom ett par jeg kjenner som jeg ikke trodde kom. Så vi ble nå sittende og skravle en stund. Ei venninne av meg som også har barn... Vi satt begge og tittet på mobilen annen hver gang for å se om vi fikk noen beskjeder hjemmefra. Følte meg litt hønemor da, ja! :o)

 

Men nå er det natta! Huff, må lære meg til å legge meg litt tidligere om kvelden, jeg. Karsten vil vel opp i seks-syv tiden i morgen igjen. Heldigvis bruker han da bare å være våken en times tid før han blir med og legger seg og sover en time eller to til...

 

Vi dibbes! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Var bare 3 stk på visning igår, men alle tre var interesserte da. Nabon hadde brae hatt en på visning. hehe. Neida. De skal ha visning idag også de da...Vi fikk et bud på 1,3. Men det er 100tusen under takst så det godtar vi ikke. Håper de byr over hverandre imorgen!

 

Simen er heldigvis bedre i formen, men hosten hans erikke særlig fin. Men i og med at almenntilstanden er god, så går det vel snart over:)

 

Så gøy med en liten fest da! Jeg skal ut den 17. Avslutning med alle jeg kjenner i Askim:) Eller det blir en stor fest:) Da får Simen klare seg med flaska ja! Han får jo en hver kveld han for å opprettholde teknikken.

Ellers har han starta å våkne kun en gang pr natt for mat:) Så den faste føden har begynt å gjøre nytte for seg på den fronten :) Bortsett fra i natt da var han veldig urolig...Lå å smågråt, mens Sanna hadde mareritt. Litt trøtt idag jeg da! Men går vel over!

 

Håper det blir suksess med hemmelig venn å da. Har fått 7 mail allerede, så det ser sånn ut:)

 

Jepp, vi dibbes!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld i stua!

Er bare en kjapp liten tur innom DIB. (Det er liksom alltid planen, men så sitter jeg nå alltid mye lenger enn jeg har tenkt!!) Hi, hi... :o)

 

Vi har fortsatt besøk, kjempekoselig med besøk, men da går liksom tiden i ett, så det blir ikke så mye tid til å slenge seg nedpå. Kjenner at jeg er temmelig sliten nå. Var stille og rolig fest, men var ikke hjemme før nærmere ett i natt. Og så måtte det dibbes litt før jeg fant senga... Men Karsten står jo opp til samme tid allikevel, han... Så det blir vel en tidlig kveld på meg.

 

I morgen formiddag reiser besøket vårt, ellers har vi ingen planer i morgen. Litt godt å ha en dag hjemme alene, det er lenge siden sist!

 

Hmmm... Når jeg nå satte meg ned for å skrive så fant jeg plutselig ut at jeg ikke hadde noe som helst å skrive om! Tror hodet må være tomt, jeg!! :oD

 

Skal krysse fingerene for deg i morgen, satser på en rask og hissig budrunde i morgen!!! :o)

 

Nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld:)

 

Ja da har vi endelig solgt leiligheten som du har fått med deg:) Vi er ganske fornøyde med prisen, men innerst inne ønsket vi (selvfølgelig) litt mer:) Men det er iallefall en ting mindre å tenke på!

Idag har jeg bare sulla hjemme i joggebuksa, dibbet innimellom og ventet på nye bud. Så imorgen skal jeg UT av huset! Kan jo ikke tilbringe permisjonen min i joggebuksa innendørs vel!

 

Ellers driver Sanna og får en reaksjon (tror vi) på at vi skal flytte. Hun har jo bodd her i tre år og fått mange gode venner. Gledet seg til å starte på skolen med de andre osv. Så nå om dagen er hun fryktelig sinna, og særlig på meg. Sier at hun ikke vil flytte, og at vi ødelegger livet hennes (!) Ja, hun er skikkelig dramatisk. Ikke særlig gøy når hun ikke slår seg til ro med tanken på at vi skal flytte nei.Man vil jo at barna sine skal være lykkelige:) Og nå går tida fryktelig fort også. Vi får håpe det går fort over:)

 

Det ser forresten ut til at det blir en del med på hemmelig venn da:) Til nå er det 18 stk. Ikke verst det vel? Har reklamert litt på småtroll også, men ikke fått respons på innlegget der, men det har jo kommet noen nye nick i det siste! Bra!Organiserer det på torsdagen jeg.

Ser ut til at fylkesfordelingen jevner seg litt ut også. Hadde vært ille bra (he he østfolding:)) å fått til landstreff da!

 

Nå skal jeg se litt på flere innlegg og så skal jeg muligens få med meg Wallander på Tv2!

 

Vi dibbes snart:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, god kveld!

Nå har jeg fått surret litt her inne på DIB også. Har jo hatt gjester hele helgen, de reiste ikke før 11 i dag formiddag. Så jeg har jo hatt litt abstinenser, selv om jeg jo har vært innom en liten tur daglig... :o)

 

Var så trøtt når gjestene reiste, både Karsten og jeg. Sov først fra 11-1230 og deretter fra 14-16.... Karsten har vært litt pjusk, ser ut til at han har blitt forkjøla. Og så har han smittet både Sten og meg, så vi hangler litt vi også...

 

Ikke rart om Sanna reagerer da. Hun har jo blitt så stor, så det skulle nå vært rart om hun ikke skulle bry seg. Hun må jo få lov til å sørge litt. Det er sikkert ikke lett å være liten og ikke få lov til å være med på å bestemme. Men etter at flyttingen er gjort unna kommer hun helt sikkert til å trives masse i Trondheim. Hun synes sikkert det er flott å få lov til å bo i nærheten av besteforeldrene. Bare hun finner seg litt til rette der og bli kjent med noen barn på sin egen alder så går det helt sikkert bra! :o)

 

Ja, man håper vel alltids på best mulig pris når man skal selge. Så selv om man er fornøyd med takst, så hadde det jo ikke gjort noe med litt ekstra... Ja, ja, nå har du som sagt en ting mindre å tenke på! Skjønner forresten ikke at dere vil flytte fra herlige Østfold for å bosette dere i "nord"... Du som har fått dialekta også, leser jeg! ;o)

 

Så flott med 18 stykker som blir med på hemmelig venn, da. Det er jo kjempebra med liv blitt på disse sidene her nå!! Så gøy! Og landstreff ville jo vært veldig artig... Jeg har jo som sagt foreslått å ha det i Trondheim. Du som er fra den byen vet kanskje om et sted hvor det går ann å bo for oss som kommer tilreisende?? :o)

 

Nå skal jeg ble litt gjennom bildene mine. Så at det var tilbud på forstørrelser på Eurofoto, tenkte kanskje å benytte meg av det...

 

Kos deg med Wallander! :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) Sånn går nå dagene:)

 

I dag har jeg vært lite aktiv her gitt:) Var i byen og klipte håret mitt, kjøpte dress til Sanna, og besøkte Steinar på politistasjonen. Han ville vise fram Simen litt før han slutter om 14 dager!

 

Ellers har jeg ikke opplevd så mye idag:) Kosa masse med Simen da:)

 

Har såvidt begynt å organisere HV. Tror det er 21 påmeldte nå:) Det er bra det! Og det dukker stadig opp nye nick her:)

 

Nå surfer jeg bittelitt før sengen...

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuddelutt!

Nå fikk jeg en liten pause fra "gutta"... :o)

 

Hele familien har blitt rammet av forkjølelse her. Så sitter og er litt bomull i hodet. Sten har vært hjemme fra jobb i dag, men jeg har vært borte hele dagen for at han skulle få være litt i fred. Så nå fikk jeg fem minutter alene... Dårlig bytte seks timer mot fem minutter?!

 

Har vært på DIB treff i dag også. Koselig som vanlig... Og så ruslet jeg og Hilde gjennom byen på vei hjem, så da måtte jeg jo handle med meg en genser, da. Femti kroner for en genser er så billig at man liksom ikke kan la være å handle, trengte den ikke da men... :o)

 

I natt ble det lite søvn på mor. Stakkars Karsten var så tett i nesa og det hjalp jo ikke å dryppe nesa heller. Selv om vi bygget opp senga så ble den ikke bratt nok. Endte med at jeg satt i senga og sov mens han lå på ryggen på brystet mitt og sov... Håper jeg slipper det til natta, altså!

 

I morgen reiser jeg en tur hjem til mamma igjen. Tror jeg sa at Sten skulle få en helg hjemme alene i bryllupdsdagsgave. Så jeg reiser hjem i morgen, da får han masse dager med alenetid! Tror han gleder seg... Og mamma gleder seg også masse, forsåvidt jeg og. Ei venninne som har flyttet tilbake til byen, skal dra og titte på hennes nye leilighet. Og så skal vi en liten tur ut på lørdagskvelden. Mamma skal være barnevakt. Første gangen noen andre enn Sten er "barnevakt", så det blir spennende. Men det er bare 5-10 minutter å gå hjem, så blir det krise får hun nå bare ringe!!

 

Nå skal jeg svippe innom de andre innleggene. Og så skal jeg leke litt detektiv. Er med i den andre hemmelig venn, fikk fin pakke i går, så nå må jeg prøve å finne ut hvem det er som har sendt den! :o)

 

Kjempekoselig at det er så mange som blir med på hemmelig venn her på juli-klubben, da!! Det blir gøy!! :o)

 

Dibbes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅI! Nå var vi langt nede på side 3 gitt:) Har vært litt my organisering med denne hemmelig venn greia de siste dagene.

 

VI får ta opp tråden (ha ha) når det roer seg litt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du fikk plukket oss opp! :o)

 

Ja, jeg kan tenke meg at det er litt å fikse i forhold til hemmelig venn! Men det er kjempeflott at du gjør det!

 

Jeg sitter her med bomull i hodet, har blitt sååå forkjøla...

Er bare en kjapp tur innom PC'en, jeg kan heller skrive mer senere! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke glemt "oss" altså, men skjer så mye her nå!

 

Føler at jeg må passe på litt med hemmelig venn:) Sånn at ingen føler seg glemt mener jeg:)

 

Idag har vi vært på tur i skogen. Sanna skulle ake, men det var veldig dårlig med snø. Så da gikk vi på ei hytte der som selger mat osv og kjøpte oss kakao:) nam nam..

 

Ellers har vi tatt det bare med ro i helga! Du kosa deg vel hos mammaen din? Ble det tur ut igår eller?

 

Ser ut til at det blir ganske uavgjort mellom Oslo og Trondheim foreløpig:) Hvis det skulle bli der så må jeg nok trekke meg fra det grovste planleggeingen, men jeg er med!!

 

Nå må jeg sjekke resten av innleggene!!

 

dibbes:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, hi... Jeg følte meg ikke glemt heller, altså! :o) Det er jo så masse nye innlegg her på juli-klubben hele tiden, så tar litt tid å holde seg "ajour" nå. Spesielt nå som jeg er hos mamma, for PC'en er ikke like kjapp som den hjemme....

 

Jeg hadde tenkt meg til Plankebyen på torsdag, men da lå jeg for det meste rett ut i senga. Så jeg dro ikke før fredag morgen. Blir derfor her til i morgen tidlig. Mamma har jo lyst til å være så mye som mulig sammen med Karsten. I går formiddag var jeg og traff en venninne, så da "snøt jeg henne" for tid med Karsten også, så jeg følte liksom at jeg måtte være her litt ekstra... :o)

 

Men det er egentlig kjekt å være her. Mamma leker med Karsten i blant og så tar hun ham med på trilleturer. Får også maten servert rett på bordet, uten at jeg behøver å løfte en finger. Så det er kjekt å være gjest! :o) Men det skal nå bli godt å komme hjem i morgen, da...

 

Ble ingen tur ut i går. Jeg hadde tenkt, men så er Karsten så forkjøla. Han sover dårlig for tiden og våkner mer enn noen gang. Så da var det kjekt å være hjemme, slik at jeg var klar med trøste-puppen... Venninnen min kom hit i stedet, så spiste vi pizza og skravlet! :o) Det er vel ikke mange månedene til gutten spiser skikkelig med fast føde (får jeg nå håpe, jeg prøver og prøver) og da blir det mye lettere å ha barnevakt.

 

Jegfant ut at jeg la inn det innlegget om avstemming på møtested, for så kan majoriteten avgjøre hvor vi skal holde treffet. Hadde vært veldig artig å få det til, altså! :o)

 

Syntes det var litt gøy med den lista over antall innlegg. Nå er deler du faktisk andreplassen din med ei annen i forhold til hvem som starter mest tråder. Men du har faktisk flere innlegg enn meg, da! :o)

 

Nei, nå får jeg vel være sosial en liten stund før jeg finner senga. Mamma synes nok at jeg sitter mye her, ja... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) Må ta tak i tråden før den forsvinner helt:)

 

Idag har vi endelig skaffet oss leilighet i Trondheim. Fra 1. mars til 1. august! Dette medfører voldsomme utgifter på hus i mars da men... Vi må jo bo! Overtakelsen her i Askim skjer ikke før 1. april og så m vi itillegg betale på nyhus-lånet:( Så vi skal bo i en sokkelleilighet og betale i overkant av 20tusen:(

 

Håper bare jeg får råd til å bli med på treffet!! Bra at du tar tak i det iallefall:) Det trenger jo ikke å bli så altfor dyrt det da...

 

Har vært så kaldt her at jeg ikke har kommet meg ut idag. Null frisk luft. Kjenner det på kroppen ja. Men imorgen skal jeg å poste gaven til Hilde M. Ha ha, jeg klarte jo å glemme knappen da! Huff altså, men da hadde hun allerede avslørt meg da:)

 

Nå skal jeg sette meg litt i sofaen, så lenge det varer. Klarer nemlig ikke å sitte der uten å gå hit å "sjekke" litt av og til:)

 

 

Dibbes:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...