Gå til innhold

Holmsbu Spa & Resort

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en knakande god idé!! Jeg har kjempelyst, har vært der en gang og det er kjempefint der!!

Har en utfordring i kalenderen til våren, men det får jeg eventuelt ta når den tid kommer. Skal på tre turnéer med bandet i 2007, til Spania i påsken og til New York med jentegjengen (puh!), men morsomme saker og greie jenter pleier jeg alltid å få klemt inn.

Veldig bra initiativ!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oii det høres imponerende og moro ut, i tillegg til jobb og familie:-)

Her er jeg mindre effektiv enn når jeg er i jobb. Da får jeg tid til alt mulig.

Nå bare daffer dagene avgårde og vips er det kveld..

Her er det også en del ting i kalenderen men vi får satse på at vi kan koordinere det så det passer.

Skrevet

Og jeg teller 11:-)

Skrevet

Og jeg teller 12:-))

Skrevet

Fy søren Karomamma... blir nesten litt missunnerlig på deg jeg!!! Så mye spennende hele tiden!!! Blir du ikke sliten av og til da? For hvis du blir det så er det jo en utmerket idè å slappe av litt på Holmsbu.....:)

Skrevet

Åååh, det høres kjempedeilig og kjempehyggelig ut.Tell meg også, da!!!

Skrevet

He, he, nå tror jeg du nesten det er du som er geitekillingen som kunne telle til 10, for etter det har det stokket seg for deg ;-) Tror du telte Tiggywinkle 2 ganger....?

Skrevet

Og jeg teller 13:-))

.....og det er faktisk mitt lykketall;-))

Skrevet

Eh... 12 ville jeg ha sagt

Hilsen frøken pirk, alias

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har blitt telt med her enda - tell meg også, da c",)!

Skrevet

Det var det jeg visste............13 med den lure reven som endelig kom ut av hiet sitt................hihihihihi...............tralalalalalalalalalalalalaaaaa!!!

Skrevet

jeg har ikke møt noen av dere før,men en gang må bli den første,håper jeg kan slenge meg med.trenger virkelig en luksus dag for meg selv.

Skrevet

Og da er vi 14:-))

Skrevet

Innen vårparten bør vel småen kunne håndteres av flere... Han som ikke pupper engang!

Så tell meg også, du Attpåklatt - dette har jeg veldig lyst til!

Skrevet

Og da telte jeg 15:-))

Dette må da bare bli fantastisk jenter:-))

Skrevet

Nå som vi er så mange, så må vi da kunne prute til oss en ekstra behandling:-)))

Skrevet

Ja, men problemet er vel at de ikke har nok terapeuter når vi blir så mange!!! He he he, vi får booke i god tid, så får de skaffe nok massører - helst lekre mannlige............fniiiiiiiiiiiiiiiis.........

........jeg hadde verdens flinkeste massør der i sommer, og det var en godt voksen dame da:-)

Skrevet

Så kan dere poppe innom hytta vår på hjemturen :o)

Sånn ca 15 km fra Holmsbu

Skrevet

Jeg vil veldig gjerne bli med. Vi hadde planer om en tur til Riga med syklubben til våren, men det virker ikke som det blir noe nå heller- så hvorfor ikke henge meg på dere DIBere og bli med til Holmsbu?

Og til dere vestlandsjenter og andre som bor langt unna; Holmsbu er ikke langt fra Oslo, så det er jo ypperlig å kombinere med en tur til hovedstaden...???

Hei og hopp, dette blir topp!!!

Skrevet

Og da teller jeg 16:-))

Skrevet

Denne må vi holde oppe jenter:-)

Skrevet

Eeeeeh... Meg da??? Godt jeg leser gamle innlegg ;-)))))

Og da er vi 17?

Skrevet

Og da var vi 17 ja;-))

Skrevet

Og alle her skal fortsatt være med??? ;-)))))))

Skrevet

Og jeg! Er kjempedeilig der, var der i forfjor. Bassenger og boblebad ute og inne, spa-behandlinger og veeeldig god mat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...