Gå til innhold

Holmsbu Spa & Resort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snulder nevnte i et annet innlegg her at det hadde vært fint med et lite opphold der. Det synes igrunnen jeg også:-)

Noen som kunne tenke seg det på vårparten? For eksempel fra en fredag til en lørdag? En overnatting og dertilhørende lunsj, middag, behandling og sosialt hadde jo vært superhyggelig og behagelig da:-) Luksusdyr for et døgn liksom:-)

Og prismessig så er det absolutt overkommelig, var inne og sjekket på nettet, ligger på + - 2000,- for et døgn med full pensjon og 1 behandling:-)

Hva sier dere jenter? Noen som vil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ikke som noen bombe at jeg blir med!? :)

Skrevet

Hi hi, nei! Men da er vi 2:-)

He he, kanskje det blir bare oss:-))

Skrevet

jeg vil, jeg vil jeg vil! da må jeg begynne å spare.....

:-)

Skrevet

Spare spare spare spare - en krone her og en krone der.......mange elver små blir en sto å......eller noe sånn:-)

Og da teller vi 3:-))

Skrevet

Jeg vil være med! Det er litt skummelt å møte folk man aldri har møtt før og uten en baby mellom meg og den andre, men jeg tør!

Skrevet

Vi er superufarlige vi:-)

Og nå teller vi 4:-)

Skrevet

Og jeg teller og teller, og nå er vi 5:-)))

Skrevet

Jeg er med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har snakket om at så snart jeg er ferdig med amming fortjener jeg et spaopphold (opplevelsen i Riga ga mersmak ;-)) Og Holmsbu er genialt nært da. Slipper å bruke opp dyrebare fritimer på reise!

Skrevet

Jeg blir med hvis jeg klarer å spare!!!!! Og hvis ikke så er det så nærme at jeg kommer og besøker dere... Kanskje jeg tar inn på Rødtangen camping istedenfor ;-) Det er jo i gangavstand!

Skrevet

Og jeg teller 6:-)

Skrevet

Og teller 7:-)

(selvfølgelig klarer du å spare trollet mitt.......slutt med å snikrøyke på fest, så går det bra;-)

Skrevet

HÆH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????

Skrevet

Tralalallalalaalllaaaaaaa...............

Skrevet

Nå vet jeg va jeg skal ønske meg til jul....:-))

Skrevet

Og da regner jeg med at jeg teller 8;-))

Skrevet

-og kvar i norge ligg dette då??????????????? langt frå oss på vestlandet, eller? c",)

Skrevet

Det ligger på Hurum, men vi teller gjerne dere vestlendinger vi:-)) Dritgrei hei hei vil også være med og hun bor på Vestlandet et sted:-))

Skrevet

Det går alltids et fly herifra! -skal tenke på saken, men må sei det høyrest deilig ut, men må nok kombinere det med ei langhelg då, shopping å pub te pub å sånn...............

Skrevet

Høres veeeeeldig lurt ut;-))

Da teller jeg 9:-))

Skrevet

Det kunne jeg tenkt meg å være med på også... høres deilig ut:-)

Kommer litt an på når det blir og om tulla fremdeles bare pupper.

Ikke helt vellykket tåteflasking her ennå.

Og Maud, jeg har heller ikke møtt noen andre her inne ennå.

Ikke som jeg vet om ihvertfall, så da er vi jo 2.

Skrevet

Og da teller vi 10:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...