Gå til innhold

Om å "slå opp"...(langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære, kjære phantomet! Jeg ble så trist når jeg leste dette... Egentlig både trist, og glad... kanskje mer vemodig.

Jeg syns det er flott at du (etter å ha reflektert så grundig rundt dette) tar et slikt valg for å skjerme ungene dine og deg selv! Det er liksom ikke helt stuereint å "slå opp" med familien... Livet er for kort og for verdifullt til å bruke på mennesker og ting som ikke betyr noe, gir en noe, eller enda værre bare bryter enn det. Nei, det er vi for modne til!!! Jeg støtter deg og valget ditt 100%.

Bruk heller tiden på mennesker som betyr noe positivt for deg, på å slå ut håret og sminke deg (for du var bare sååååå vakker på Dibbefesten!)!!!

Lykke til! Og takk for at du deler!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... bryter en ned... skulle det være...

Skrevet

Tusen takk trollet, for hyggelig tilbakemelding og støtte!

Visst er livet for kort til å la andre smusse det til med sine greier, som aldri vil føre noe godt med seg. og nedbrytende relasjoner kan jeg vel igrunnen holde meg unna...

Men det har ikke vært en kjapp måte å løse et tilfeldig problem, så jeg regner med at det tar litt tid før jeg får det ut av systemet på ordentlig, men steget er tatt.

Nå har jeg begynt på det nevnte brev. Har satt opp punkter som jeg ønsker å ha med i "Jeg slår opp med deg, for du er ikke grei!"-brevet. Og det er ikke få punkter der, og jeg er knapt begynt...

Er det ikke rart hva litt sminke og utslått hår kan gjøre...?*ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...