Gå til innhold

Sykmeldt ALLEREDE


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 17 og har nå blitt sykmeldt pga høyt blodtrykk. Ville helst jobbe, men det fikk jeg ikke lov til. Det ligger forresten i familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fytti grisen jeg ble irritert av å lese på dette.. tror ikke akkurat folk sykemelder seg på gøy selv om de er gravid. selv ble jeg sykemeldt en uke etter jeg fant ut jeg ble gravid, er 17 uker nå. har hatt vondt i magen siden dag en, og mye blødninger.. er alltid en grunn for at folk får sykemelding..men stå på dere som liker å spy på jobb;) kan ikke være særlig kult, heller ikke for de man jobber med.. er ikke noe nederlag å bli sykemeldt.. er bare kroppen som sier fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De legene jeg har hatt har ikke krysset av på at det er svangerskapsrelatert. Arbeidsgiver skal ikke ha informasjon om diagnose e.l, så ikke føl deg presset til å måtte fortelle om graviditeten før DU er klar for det. Enig med barn av regnbuen - du får ingenting igjen for å presse deg. Vi er altfor flinke til å ta på oss masse dårlig samvittighet, til ingen annen nytte enn uro, bekymringer og stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

om legen krysser av eller ikke...du trenger jo ikke levere den slippen det står hva som er årsaken til at du er hjemme...det er heeeelt opp til deg...ta vare på deg selv...hilsen selv-sykemeldt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...