Gå til innhold

Fram med målbåndet jenter....


MM med spire

Anbefalte innlegg

Hihihi! Morsomt å måle magen! Målte 105 cm og er 1.58 høy, så jeg føler meg mer og mer som en stor ball! Har gått opp10 kg og er i uke 31+1, så jeg kommer nok til å bli enda større etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he nå ble jeg også nyskjerrig...så nå fikk jeg funnet et målebånd her på jobben og målte meg i smug her nå så ingen skulle tro det hadde klikka helt for meg he he

 

109cm var magen min rundt, har 44dager igjen og er 162,5cm høy(jepp viktig å få med den siste halv cm asså)

 

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt av høyde og mageutvekslingene her. Jeg er som nevnt 163. ( men 180 på en god dag ;) Må innrømme at jeg føler gravidekroppen fblir litt mer elegangt og får et mindre lilletrille preg med høye hæler, men har måttet resignere på den fronten pga bekkenplager. Har ikke nådd helt samme dimensjoner ennå som ved forrige svangerskap. Da kunne jeg bare kunne brettet inn armer og bein littegrann, bøyd hodet noe og rullet ned bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... småler inni meg... Syns jeg ser for meg en kvinne komme rullende ned bakkene her... hehe...

 

Uansett om vi er høye eller lave så føler vi vell alle på at vi er digre nå. Å det skal visst være sånn, tenk viss det ikke var sånn da... Skrekk og gru...Mager trøst jeg vet men endog. Får se på det som positivt at magene har vokst seg så store... Vell vell jenter... Lykke til med mageveksten hehe.... Vi må vell alle regne med litt mere mage siden vi nå er inne i oppfeitingsperioden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33+2 i dag... Er 163 cm høy. Omkrets rundt magen er 97cm. Er andregangs og er faktisk myyyye mindre nå enn med min første. (Ser at flere andre er større nå ebb det de var med første) Dette synes tydelig både på magen min generelt og SF målene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er _det_ dere holder på med her inne? Jeg får slenge meg med, da - er annengangsfødende, 167 høy og 95 cm rundt magen på "høyeste punkt" (rett nedenfor navlen).

Ja, og så er jeg vel 32+1 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte også hjem å måle, men ble litt nedslått av resultatet. Er ca 86 ca på det tykkeste om morgenen. Er ca 1, 58 høy og har lagt på meg ca 5 kg. Er i uke 32. Magen er litt større på kvelden, det er liksom så den "faller ut" i løpet av dagen. Fler som gar det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skal vi se *springeroghentermålebåndet*

 

174 cm høy, gått opp 6 kg, 32+3 i dag og 103 cm rundt navelen.

 

Føler at magen er ganske stor jeg også...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlighet. 128? Tenkte ikke noe spesielt over det første gangen eg såg at du var 128 cm rundt magen....men herlighet, du må jo ha en gigantisk mage!!så søtt:) Hvordan får du puste?Bøye deg? Ja, i det hele tatt bevege deg?Målte selv....skarve 108 i uke 32.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

magen er som en stor ball.. Ta av og på sokker, klippe negler, shave leggene... Det tar tid!!!!

Puster og peser som en hval.... Skikkelig keiko :D

Er så glad for at jeg ikke skal gå til termin, men føde i des...

Hadde vel ikke klart å bevege meg siste ukene :))))))

 

Og veit du.. :)) Det er ikke så søtt med giga mage... Man føler seg faktisk så langt fra søt som det gåt an :))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå måtte jeg også måle meg...hehe... jeg var 97 cm rundt magen, 1.65 høy å er i uke 36... 32 dager igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...