Gå til innhold

Fram med målbåndet jenter....


MM med spire

Anbefalte innlegg

jeg føler at jeg sprekker... Hvor mange cm er dere rundt magen..???

Jeg er enorme 128cm - målt rett over navlen...

Ikke rart det er tungt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj du slår meg gitt! Trodde jeg var omtrent størst her med mine 126cm... noe som ser ganske heftig ut med tanke på at jeg bare er 163cm høy :) All magen stikker forresten framover, jeg har utrolig nok MIDJE enda, tro det eller ei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går magen rett ut og, kan ikkes e det bakfra at jeg er gravid.. Siden sønnen min røk målbåndet for en stund siden, får jeg ikke målt skikkelig.. Men er ca 110 cm rundt.. Og jeg er 175 høy, så trekker endel i høyden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... trodde jeg var stor, siden jeg er annengangs, men jeg fikk bare 114 cm... Magen min står også rett ut, så jeg har fortsatt innsving i livet og det synes ikke bakfra at jeg er gravid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

94 cm her bare...men så er jeg førstegangs og 1.57 m "høy" da! Symfysemål og vektestimering av baby har gitt normale utslag, så da er vel jeg også slik jeg skal være...?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

97 cm på meg. Er også førstegangs, 1,67 høy. SF mål er helt etter normalen. Men oj, 128 er MYE. Da skjønner jeg VELDIG godt at det blir tung å bære på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg 126 cm rundt livet, er 32+5 i dag, sf målet ligger litt over normal nivået nå, har hele tiden ligget litt under. Man vokser vel i rykk og napp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 34+2 idag.....og målte 98 cm rundt magen....er 1,75 høy!

merker at magen vokser for hver dag!!!

føler meg diger,men det er nok fordi magen min står så fryktelig høyt!den har ikke sunket noe enda!!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er andre gangs.. symfysemål ligger over farget felt.. men er ca 106 rundt magen.. er 177 høy. Har mage som står rett ut. kan ikke sees bakfra at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er førstegangs, og har jo gått opp over 20 kg nå...og er ca 1.77 høy... og SF målet mitt ligger over det grønne, det har det gjort hele veien...

Magen ser helt snål ut, den er jo kulrund... ser ut som jeg har svelga en vannmelon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 180 cm, å er 90 cm rundt magen nå.ganske liten mage, men sf målet har ligget akkurat på det røde streket igjennom hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 35 nå, på streken på SF-målet, 104 cm rundt magen! 1, 67 høy, veide 63 da jeg ble gravid, og 71,5 nå...

 

Glad elendigheta nærmer seg slutten - er TUNGT syns jeg! Har bekkenløsning da, så hjelper vel på det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, det var store mål. Er ikkje meir enn 88 cm og 170 høg. Er no 32+3. Var inne til måling mandag, legen meite eg hadde vokse litt lite, men dengang ei. Ho var då 1800g. Har heile tida låge rett under kurva. Men skal vel vere glad for ein liten mage, men ho ligge nok å helde seg i ryggrada

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut

 

Dette er flaut damer.....

Er annengangs....... ser ut som en elefant denne gangen i forhold til sist. Ligger over den røde streken på SF målet. Magen måler hele 108cm...........Er i uke 32. Hvor skal dette ende.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, slår deg Svella...

Er også i uke 32 (dvs 31+1 idag) og målte meg rundt magen i stad... Å må med skrekkblandet fryd innrømme at jeg målte 115 cm! Er også andregangs og ser helt fødeklar ut, å hjelpes min! I dag sa en kunde til meg (en eldre dame): hjelpes min er du her enda? Er du mange dager over termin nå?

Eh!!! hva svarer en på da?

 

Huff! Har lagt på meg 10 kg hittil og er 180cm høy... Magen er rar, den er verken spiss eller brei. Dvs, deb er ikke spiss for jeg har mindre midje, men jeg har fremdeles midje... Jaja... Nok om meg... Ha en fortreffelig kveld og helg mine damer...

 

Klemz:::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så nysgjerrig på hvordan jeg lå an og måtte bare måle jeg også: 105 cm i uke 32. Sånn medium kanskje, men tar seg jo litt forskjellig ut på meg som er 163 enn hos en på 180 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat... se for deg meg da, som er 163 "høy" med et magemål på 126! Får masse spmål om hvor langt på overtid jeg er osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ja det er bra vi ikke skal gå sånn resten Tenke seg til, om noen uker er det over, 9 uker for min del da.

 

Å det at jeg er 180 er absolutt ikke noen fordel sånn sett... Tro meg, jeg ser ut som en lastebil. Bestefaren min (med verdens dårligste humor) har faktisk prestert å kalt meg det også. Makan! Han sa: se der kommer mamma-traileren. Å det til 2-åringen min... Jaja... heldigvis så kjenner jeg han, å vet hvordan jeg skal takle spøkene hans, selv om de ikke er alltid så morsomme. Uff nok en avsporing.

 

Men dere som er så små i lengden dere slipper jo å se ut som noen giganter i terrenget =Op Skjønner jo selvfølgelig at dere føler dere svære dere også, i likhet med meg. Men damer- vi har bare noen små uker igjen altså... De må bare gå fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Bruker å måle rundt magen hver uke(mamman min sin gledestund hver uke)og gjorde det også i forrige svangerskap.Er litt større denne gangen,men er 107cm nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke ser ut som en gigant i terrenget - hvorfor blir jeg beglodd uansett hvor jeg beveger meg da? Og hvorfor spør alle om jeg har to eller tre barn der inne? Eller hvorfor jeg enda går, jeg som skulle hatt får lenge siden? (har termin i januar) Nåneidu, gigantisk føler jeg meg gitt, selv om det er nesten 20cm opp til deg, Bjarne :) Krysser fingre for at ukene går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 35+1, 104cm rundt det "tykkeste" på magen!

 

Vet ikke hva som er normalt, men dette målet må vel være høyst individuelt, alt ettersom hvordan man bærer babyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart det er individuelt! det handler om hvordan man bærer, om man er lang eller kort i ryggen, om man har mye fostervann, framoverliggende livmor osv. Men det er jo gøy å måle da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...