Gå til innhold

Heldig-mamma, Kjeiken og Snart mamma til to!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

der forsvant alt ja..... irriterende....

svar på spm: i allefall apotek 1 og allianse apotek, men jeg lurer på om det var på vitus også, mener det var 4 forskjellige...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Måtte bare innom en rask tur for å ønske dere en riktig god dag :-)

Var forresten og hentet den baby-pakken på apoteket (Alliance) for over to måneder siden, så den er kommet i skapet sammen med annet klar til bruk når lille nurket kommer! Helt topp pakke :-)

Håper alle er friske og har det fint!!!!

Have a nice day!

Klemmer

Skrevet

Tjohei jenter!

Står til med dere alle sammen? Jeg har også fått bekreftet en sånn baby-pakke på et apotek, men jeg husker ikke hvilket apotek, og finner ikke lappen.... hehe, så jeg må lete litt.... for vår del så kommer all "baby-forbereding" til å skje når vi er kommet inn i det nye huset, dvs. forhåpentligvis innen noen dager etter 15.januar..... hjeeelp, litt knepent med tid, men det må jo bare gå! Alt er pakket ned og vekk, så.... gjett om jeg gleder meg til å pakke ut alt babytøy! Har masse nøytralt som kan brukes etter datteren vår, for da visste vi ikke hva vi fikk... :) Og så har jeg så smått shoppet litt lyseblått innimellom her og der.... Spennende å se om vi alle får det vi er blitt "lovet" på ultralyd da! ;) Og litt ekstra spennende for deg kjeiken :)

Hos oss går det nå mye bedre, jeg hangler litt, men er nå på jobb idag, og det er stille og rolig, så det går greit. Både mann og barn er friske og på jobb/ i bhg., så får vi håpe det holder seg iallefall til jul :) Det er IKKE lenge igjen nå jenter! :) Hurra, jeg gleder meg som en unge!!!! Er så spent på datteren min sine vegne- julaften blir en STOR dag, vi skal være hos mamma, med "hele" min side av familien, SOM jeg gleder meg!!! :) Hadde fri fra jobb igår så jeg fikk unna de siste julepresangene, brukte hele halve dagen på det.... sliten, men fornøyd :) Og dette må jeg bare fortelle dere: igår ettermiddag var vi INNE i det nye huset vårt for første gang, på visning liksom- det var sååå gøy- stort var det! For en følelse.... Har ikke ord! :)

Det ble litt i full fart dette... men nå er det snart lunsjtid, så jeg får avslutte her, ha en kjempefin dag alle sammen, kos dere med magene, familien og det dere har å gjøre- vi høres! :)

Skrevet

Hei jenter!!

må bare skrive inn en liten episode her sånn i hurten og sturten:

Var på lagunen i går, bare jeg og datteren min. Vi skulle handle julegave til pappaen, og jeg synes jo da at det er viktig at hun får være med på å kjøpe det hun skal gi til pappaen sin, ellers er det liksom ikke noen vits i... så vi kjøpte boxere til pappan fra henne og en bukse fra meg. Vi hadde en lang samtale om at julegaver var hemmelige og at det betydde at man ikke måtte si hva som var inni til den man skulle gi gaven til. Joda, hun var såre enig der og da, men så snart vi kom inn døra hjemme ropte hun: PAPPA, VI HAR KJØPT BUKSE TIL DEG!!!

Hahaha, så mye for den hemmeligheten:)

Skrevet

Hihihih..... måtte flire litt av dattera di snart mamma!! Synest eg ser ho for meg.... tih...

men, jo; HEI jenter!!! Så godt å høyre at de alle har det bra og at alle føler ein begynner å koma i boks med jula!! Me har nedtelling til me skal reise til Herand no. Geir har kun to "pakker" igjen på kalenderen sin, og det passer jo fint, mtp at det er to dager til me reiser! Guttungen er titt og ofte opp på stolen og teller gjennom de! han gler seg så utrulig til å reise inn dit. Er noko spesielt med å vere der inne, og no er det jo faktisk over to omnder sidan me var heime. Det pleier ikkje gå så lang tid skjønner de! Og så er jo både tante og onkel der, og han har så mykje han skal gjere der inne!! gutten med mange jern i ilden!! tenk; neste år har me ein unge til som skal ta del i julefeiringa!! Spennende! LItt morro i år når guttungen skjønner litt meir av det med juletre, julegaver, julenisse.... Og han klarer faktisk å la vere opne julegavene me har på lager her. Han har fått beskjed om at de skal åpnes julafta, og det kommentere han kvar gong han ser de! Ein gløgg liten gutt ;-)

Har elles rydda plass i kommodene på soveromemt, så no er det klart for å rydde på plass nyvaska babytøy!! Har lagra alt i øskjer heime hos mine foreldre, da her e dårlig med bodplass. Så i jula skal me kose oss med å finne fram alt me i fyrste omgang kan få bruk for1 Blir kos! Har ikkje so mykje da, sidan det var ei anna årstid sist, men litt bodyer og sparkebukser i anonym farge har eg på lur! Og så tar eg med litt av guttetøyet og, i tilfelle det skulle bli ein gutt!

Vel, de får ha ein riktig fin kveld!! Ser det har begynt å bli litt dialekt i skrivinga mi. håper de gjer grei beskjed om det skulle bli for ille!! Ser det ikkje alltid sjølv !

Klem

Skrevet

God morgen mine medvoksende damer!

Hvordan står det til med dere alle i dag da? Alle fiks ferdig med alt og bare gleder seg til de neste dagene?

Det gjør iallefall jeg :-) :-) Og det er riktig som du sier Kjeiken at det er så utrolig kjekt når ungene blir såpass stor at de forstår hva julen er.

Et tydelig tegn på at han gleder seg stort er at han kommenterer gavene hver gang han ser de...Vittig :-)

Så du har ryddet plass i kommoden du nå ja Kjeiken.Ååå det er så koselig å ordne, rydde og vaske før smånurkene kommer. Jeg må ærlig innrømme at jeg har vasket og lagt på plass etter hvert som jeg har fått ting i hus (og det begynte for leeenge siden:-))!!!! Ja det blir spennende å se om du/ dere får gutt eller jente, og om det stemmer på oss andre! Time will show...Det kommer det som kommer når det kommer!!

Må samtidig få le litt av jenten din *snart mamma...*! Slike gullkorn er alltid like bra :-)

Håper ellers at alle har det bra og ønsker dere alle en strålende dag!

3 dager til jul-klemmer (og de er GODE..he he)

fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...