Gå til innhold

Dama fant ut


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

nei det gjorde du ikke, aner ikke hvilket innlegg du leste som klarte å få det der ut av det jeg skrev...?

 

det er ingenting som aksepteres helt uten videre, vi har gått igjennom nesten to år med samtaler med rådgiver, krangling, mer samtaler, legebesøk, lykkepiller, og det meste for å få det til å funke igjen, og det gjør det faktisk nå.

vi har et godt forhold, vi kan spøke med det, han gjør det ikke igjen. og jeg angrer ikke på at jeg ikke sparket han ut (selv om det har vært perioder jeg har angret)

 

om en mann føler seg tilsidesatt av baby/mage/hormoner/stress, så må man tenke på at de går faktisk også igjennom et svangerskap, og en overgang til en ny tilværelse! jeg syns det blir for dumt å kaste ut mannen jeg har valgt å få barn med, og leve resten av livet mitt med pga et par puppebilder. jeg legger litt mer jobb i mine forhold til mine nære.

 

så nå kanskje du forstår, at det aksepteres ikke uten videre, det er ingen unnskyldninger for utroskap. og mannen går faktisk også igjennom svangerskap fødsel og ny baby fasen han og!

 

 

skjønner du meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

altså, når man er nybakt mamma, for første gang, har vært gnien på sexen fordi man har følt seg feit, tung og ulekker, vært humørsyk og urimelig (dette ser man først i ettertid) så kan man vel prise seg lykkelig for at han ikke gikk lenger enn til ett par puppebilder - dine ord.

 

dette er en tid der partneren skal støtte deg,IKKE begynne å tenke på sex med andre.

og ja,mennen går også igjennom en fødsel,svangerskap ect-men dette gir dem derimot INGEN rett til noen slags form for utroskap.

-jeg fikk ikke noe hjemme,så da gikk jeg til noen andre?!

 

Ja,det er dumt å bare kaste han på dør,og jeg vet at forhold må jobbes med. men med det at du har tilgitt han og akseptert dette gjør det lettere for han å gjenta dette(han vet jo at først blir det helvete og så blir han tilgitt)

fool me once-shame on you, fool me twice-shame on me.

 

men flott at dere har fått det til å fungere. lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er helt normalt å trå feil innimellom, om du påstår å være 100prosent støttende, og forståelsesfull mot din partner alltid så lyver du..

 

han gikk ikke til andre, han hadde bilder av et par pupper på telefonen, jenter er så fæle til å overreagere! (jeg vet det ikke gikk lenger, jeg har pratet med jenta og, som forresten tenker seg om før hun prøver seg på en opptatt mann igjen)

 

din mening er at alle som har vært utro ikke egner seg som partner, det er jo fryktelig synd, spesielt når skjeve blikk er utroskap og, da er det ikke mange igjen..

 

og "først blir det helvete, så blir man tilgitt"? to år med hard jobbing frister nok ikke til gjentakelse, dessuten vet han godt at han gjør ikke dette igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

nei,hadde min samboer vært utro (følelsesmessig eller sex (ikke skjeve blikk det er snakk om) så vet han veldig godt hva jeg syns, og det hadde vært slutt mellom oss. jeg godtar og er villig til å jobbe med mye annet som er galt i forholdet, men utroskap er uakseptabelt. syns det hadde vært et klart tillitsbrudd og respektøst ovenfor meg og vår datter.

 

jeg er 99% støttende og forståelsesfull mot min partner- men utroskap?! hvorfor skal jeg vise forståelse for noe sånt?

 

Dette er noe JEG aldri kunne tilgitt,og hadde følt vemmelser bare han hadde prøvd å tatt i meg, og uansett hvor mye lykkepiller eller terapi vi kunne gått igjennom hadde jeg alltid gått rundt med tanken "tenk hvis han gjør det igjen"?! For hvilke forsiktinger har man på at de aldri vil gjøre det igjen? ingen.. og har de gjort det 1 gang og det har blitt tilgitt er det jo mye lettere å gjøre det en gang til..

 

men som sagt; Flott at dette har fungert for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må du bare venne deg til tanken "tenk om han gjør det i det hele tatt" og da.. du har like mye garantier for det skjønner du vel.

 

jeg er enig med den andre anonyme jeg, man kan prøve å jobbe seg gjennom ting, det var tross alt bare snakk om bilder av PUPPER, hva er det å ta sånn på vei for??

 

overreagering!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

ikke bare mannfolk som er tullinger...er ikke ett spøtt bedre dere kvinnfolk...it takes two to tango...hvem sender bilder tilbake??????

 

hallo...ikke døm bare ene parten...her er begge parter like skyldig, selv om i dette tilfelle var mannen som begynte.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

  • 6 måneder senere...

Herreguuud gutter!! Har ikke dere annet i hode enn pupper, fitte, sex osv? Livet består av andre ting! Er ikke dere hær inne fordi dere har barn? del heller erfaringene deres om barneoppdragelse enn å klage over mangel på sex, sliten kjærring osv!! er ikke slik at vi jenter er på topp når man akkurat har blitt mamma! selv er jeg 23 år, ung og sprek, har en sønn på 4 mnd. er tilvanlig glad i alt som har med sex,fart og spenning å gjøre, men er naturlig nok litt sliten for øyeblikket, noe som vil forandre seg.. Jeg håper da inderlig ikke at kjæresten min skal fly rundt å være utro, fantasere om andre,flørte og sende intime bilder av seg selv, bare fordi jeg sover lite og ikke er så opplagt som ellers for tiden!! særriøst gutter! t aheller å hjelp til med ungen deres, så kanskje dere får mer ut av dama deres, istedenfor å grine over deres tragiske sexliv!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy faen og det hadde blitt månelyst her i huset dersom mannen min hadde gjort noe sånt. Spørs om ikke det hadde ligget noen skillsmissepapirer på bordet.... Dette er for meg utroskap på høyt nivå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Du må ta det Hans Geelmuyden kaller for "en puddel".

Legg deg paddeflat, be om unnskyldning og lov å aldri gjøre det mer.

 

Eller hva hadde du tenkt deg? Lange utlegninger om den moralske eller juridiske definisjonen av utroskap.

 

Paddeflat, gutten min.

Og vær forberedt på å være det en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hvor finner dere disse damene hen, som sender sånne blider ttil dere? hehe, jeg har aldri fått sånne bilder...ikke fra dama eigang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

vet ikke om du er mann eller dame som skrev at du har sendt mange bilder til sambo men....

Jeg har aldri fått det av min samboer og ho hadde blitt stresset om ho hadde fått ett av meg....hehe

 

har du oppskriften på dette?hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Du kan slette bildene, love bot og bedring. Kjøpe roser og ta oppvasken de neste 10 årene. Du har faktisk vært en skikkelig uskikkelig gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

har ikkje annet å si enn IDIOT!!! sånt gjør man ikkje når man er i et parforhold,,,, Ekkling..stakkars damen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et 4 ÅR gammelt innlegg. Enten er fyren lykkelig sammen med dama enda, eventuelt så fikk han sparken...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...