Gå til innhold

Dama fant ut


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

at jeg har sendt sms meldinger på mobilen, utvekslet noen bilder av ganske intime deler får en si. Jeg synes det var ganske uskyldig, men kan innrømme at det var spennende. Men hun er helt vill og mener det er utroskap. Vet ikke hva jeg skal si for å gjøre det bedre,noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg oppfatter deg rett tok du bilder av pikken og sendte til en annen dame?

 

Ville du likt om hun tok bilder av fitta si og sendte til kompisen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ja, pluss et jeg fikk noen bilder tilbake. Ble litt revet med, angrer hele greia nå. Men hva f skal jeg gjøre! Gjort er gjort liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krype til korset og si du ville mislikt det om hun hadde gjort det samme. Si du forstår henne, men at det aldri var ment alvorlig.

 

Etter det får du håpe hun stoler på deg igjen. Kanskje mobil-forbud blir innført.

 

Kort sagt. Ikke så mye mer du kan gjøre uten om å vise at du angrer og la henne styre skuta derfra.a

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærreguuud... forklar at d bare var enn kødd som sklei litt ut...Fått bilde av "skrokken" fra en bekjent, d bli d bare flira godt av, sendte bilde av b.vorta tilbake..kaill`n mente ikke jeg var utro for d.. Enkelte kvinnfolk er litt for hysteriske....henger seg opp i alt. La henne bli m på leken.. (tviler på at hun vil d,men..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hallo? Helt enig med damen din! Du skal være veldig glad om dere fremdeles er sammen. Jeg hadde gjort det slutt på flekken! Det der er fullstendig likestilt med utroskap. Og hun som skriver her nede at det er bare hysteriske kvinnfolk som mener det er tydeligvis litt "løs"! Man sender ikke slike bilder når man har kjæreste! Og man trenger ikke være et hysterisk kvinnfolk for å skjønne det! Det forstår alle med normal sunt folkevett! Tviler på at du kommer til å ha kjæreste lenge! Men om hun tilgir deg så må du virkelig legge deg fullstendig flat og gjøre alt for å vinne tilbake hennes tillit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg må innrømme at jeg var med på det samme med en mann som er i et seriøst samboerforhold i sommer...han og je ghar hatt et seksuelt og vennskapelig forhold tidligere og endte med å gjøre dette i sommer...Han fikk noen saftige bilder av meg og jeg fikk tilbake av han.. Men fyttigrisen så dårlig samvittighet jeg hadde etterpå! Stakkars samboeren hans...om hun hadde funnet ut av det, hadde jeg krympet meg i støvet. Så, jeg skjønner at dama di er dritsur!

 

(håper ikke det var deg da...og meg altså...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har AKKURAT opplevd det samme, og jeg er så inni h....'s forbannet at jeg klare ikke like han lenger.. Så her går vi enda, hver vår unge..

For noen tullinger enkelte av dere mannfolk er.. Dere tenker jo ikke..!?

Ingen dame ville likt det der... Iværtfall ikke om det er store føleleser mellom dere to, og så holder du på slik! GUbben fikk så øra hang, jeg stakk en uke, så innrømte han det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så idiotisk..... Hva mer kan man si? Håper hun stikker, dama di. Hun berta oppi her et sted som mener det dreier seg om hysteriske kvinnfolk som reagerer sånn, hører ikke med til gjennomsnittet av kvinner. Hun prøver bare litt eksrta hardt å "bli en av gutta", men det går ikke uansett når man har "innovertiss".

 

Håper du får din velfortjente "straff". Idiotisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvgjort er velgjort... samvittigheten din bør være utrolig dårlig håper jeg.. Utrulig lite lurt gjort...

 

Mann 32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, gjort er gjort! Lite smart, men det ER lett og la seg rive med!

Men en annen ting, er ikke dette en side for MENN? Noen svar fra jenter er ok, men her er jo meste parten jenter???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonymiius, som om du hadde holdt deg unna et forum som bare var for kvinner?? Ja ja, det tror vi på .. Jada!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, joa jenter, dere har helt rett der ja!

 

Men helt ærlig, er det ikke mest sider m temaer for jenter her a? ;-) Eller det er vel for begge kjønn, men det er vel desverre en veldig liten brøkdel menn som er innom dinbaby.no ( tror jeg da ). Skulle jeg fortalt mine kompiser at jeg svarer på innleg her,,, ja da hadde nok 8 av 10 sagt, "kjerring"! Veldig synd, men sånn er det desverre!

 

Men bare kom innom jenter, det er jo fint og få deres synspunkter! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hvis målet er å finne en grunn til å komme seg ut av forholdet på kan selvfølgelig damen kaste dette kortet, og klomme seg ut. Heldigvis trenger man ikke noen grunn, så hvis hun absolutt vil skilles kan hun gjøre det uten at mannen finner på noe tull.

 

Men: Hvis de nå er glad i hverandre, har unger og vil fortsette livet sammen SELV OM MANNEN HAR GJORT NOE DUMT er det ikke særlig konstruktivt å skrike ut at dette er skillsmissegrunn. Da er det bedre om du kan komme med et forslag til hvordan han kan vinne konas tillit tilbake.

 

Jeg er mann og aner ikke hvordan det skal gjøres, hvis dere qvinns først skal være her inne kan dere jo gjøre nytte for dere, og ikke bare skrike opp om hvor kjipe vi er.

 

Og til deg som ble tatt på fersken: Lykke til, selv om du har vært litt dum!

 

robin, the boy wonder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

hehe..snakke om å drite seg ut!!

jeg hadde KLIKKET hvis min mann gjorde noe slikt!!

håper hun drar fra deg!!!:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tomas er det deg? *LOL* skulle nesten tro HI var min samboer... ganske idiotisk ting å gjøre, men ikke verdens undergang heller da jenter... han får slite litt en stund, opparbeide tillit over tid, dette jobber vi oss gjennom, det er ingen vansker med det...

 

hysteri er ikke nødvendig alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? Tretten?

Hvorfor lurer du på om det er OK?

Spør deg selv, hadde du likt at hun gjorde det samme??????.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.... for et rart syn på forhold du har.

Du er snill som lar han slippe unna med dette.

Er jo sykt.... Men dere er kanskje 14 år begge to ;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart syn på forhold??

altså, når man er nybakt mamma, for første gang, har vært gnien på sexen fordi man har følt seg feit, tung og ulekker, vært humørsyk og urimelig (dette ser man først i ettertid) så kan man vel prise seg lykkelig for at han ikke gikk lenger enn til et par puppebilder på mobilen...! jeg er og menskelig, og kaster ikke ut mannen min ved første anledning... det er de som er såpass hysteriske, og dramatiske..

 

men når det er sagt så sa jeg ikke at han har sluppet unna med noenting, det var heftige krangler, rådgivning og mye mer kommunikasjon oss i mellom for å få det til å funke igjen, men det tar du ikke hensyn til før du kaster fra deg kommentarer eller hva?

 

så før du slenger ut sånne kommentarer i hytt og pine bør du kanskje puste rolig ut og inn og innse at du ikke vet alt om alle... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

prise seg lykkelig for at det BARE var ett par puppebilder???HVA?

skal alt det mannen gjør etter at damen har godt igjennom ett svangerskap,fødsel og å prøve å ta seg av en liten baby rett og slett UNNSKYLDE utroskap? og hvis det BARE er snakk om ett par puppebilder skal dette da aksepteres helt uten videre?

 

forsto jeg deg rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...