Gå til innhold

Rart hvor "påvirket" man skal bli av andres meninger...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lenge siden det var lagt inn, men kjeder meg litt i dag, så tenkte jeg kunne sette opp min rangering også.. ;)

 

- Sarah - veldig fint, på min topp 3

- Kaja - Fint, men liker Kaia bedre

- Isabel/Isabell/Isabelle - Isabell finest av de 3, passer best sammen med Celine av alle alternativene du satte opp :)

- Frida - Greit navn, men ikke på min datter. Har det i familien fra før.

- Mathea - Liker det ikke så godt, mest "gammel dame" navn for meg. litt stress å uttale her jeg bor, blir fort "MaTTea" eller "Matja", ikke så bra..

- Frøya - nei, ikke en av mine favoritter, men vesentlig bedre enn Cornelia og Carmen

- Mille - Mille Marie.. Liker det ikke

- Cornelia - Liker det abslutt ikke

- Carmen - liker ikke dette heller

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moro med svar selv om det er en stund siden!! ;o)

 

Er enda 5 dager til termin så.....MEN, valget falt faktisk sannsynligvis ikke på noen av disse, men på Amelia (OM det blir jente - hva synes du?). Av de alt. jeg spurte om ligger Isabel øverst! Synes Amelia Isabel er fint som dobbeltnavn også, men er nok ikke aktuelt ettersom storesøster kun har ett navn!

 

Uansett, tusen takk for innspill...moro å lese!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er oppe midt på natta jo! :)

 

Liker Amelia bedre enn Isabell. Minner litt om den franske filmen Amelie..

Blir ikke helt ening med meg selv om Amelia eller Isabell passer best til Celine da men.. Som andre har sagt før, så blir man vant til det meste. Møtte en jente som het Hanne Silje for en stund siden, syns det var verdens rareste kombinasjon og veldig vanskelig å si, men nå er det helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan nok venne seg til det meste! ;)

 

Så spørs det da, om det kommer en jentebaby eller guttebaby... Men navnene er nok klare....har litt å si hva sambo mener også, Amelia var faktisk hans forslag - guttenavnet har også han "stått for"..(vært klart siden jeg gikk med storesøster i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi..skjønne at Frøya er din favoritt ja ;o)

 

Endte desverre ikke opp med noen av alt., men istedet Amelia om det blir jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...