Gå til innhold

Rart hvor "påvirket" man skal bli av andres meninger...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

.........men er jo moro å høre hva dere synes likevel!

 

Sååå, om noen har en mening om disse ti jentenavnene er det bare å rope ut...gjerne ranger.. ;o)

 

Mathea

Sarah

Frøya

Cornelia

Kaja

Mille

Carmen

Isabel/Isabell/Isabelle

Frida

 

Er skrevet i tilfeldig rekkefølge selv om jeg kanskje har ett par favoritter..

 

Alt. til guttenavn blir vi egentlig kun enige om Noah, evt Isak- rop gjerne ut om dere har forslag i lignende sjanger! Er i uke 38 nå, så føler det er på tide å utelukke noen av navnene osv.. Storesøster heter forresten Celine!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg likte Kaja, Sarah, Isabell, Frida og Mathea best... I den rekkefølgen.

Ja, det er moro å høre andres meninger, så lenge man til syvende og sist tar valget selv...:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det endelige valget må man stå for selv - det er viktig! ....men er pussig hvor spennende det er å høre andres rangering/meninger underveis i prossesen;o)

 

Takk for svar forresten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes celine og isabelle var veldig søte sammen :)

 

tenkt på celine og josefine? synes det er så fint jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så vanskelig å si meninger om hvert enkelt navn. Enten så liker man det, eller ikke. Men det er ikke så greit å si hvorfor...

 

Men jeg ville valgt et av disse: (lager ei ny, redusert liste med de jeg liker, i rangert rekkefølge)

 

Carmen

Sarah

Frida

Mathea

 

Ellers må jeg få foreslå IBEN, IHNE, NADIA, og NORA som jeg synes passer veldig godt til både Noah og Isak.

 

Lykke til!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Cornelia - får førsteplassen fordi det passer best sammen med C.

2) Frida - min egentlige favoritt

3) Kaja - fint

4) Mille - fint

5) Sarah - fint

6) Mathea - egentlig fint, men har blitt litt lei det i det siste

7) Frøya - et fint navn, men passer ikke så godt sammen med Celine.

8) Carmen - blir for "fremmed" for meg, særlig med et etternavn à la Pedersen/Hansen

9) Isabel/Isabell/Isabelle - liker jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle som har svart! Masse delte meninger her - vanskelig!!;p

 

I bunn og grunn var mine favoritter Mathea og Isabelle, mens Cornelia, Carmen og resterende har kommet sterkt nå på slutten.....hmm......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica

Styr unna Noah. Motenavn etter Solskjærs sønn, og veeeldig bibelsk. Jakob er mye bedre, mer en klassiker. Jentenavna: Frida og Frøya er penest, men passer ikke helt til Celine. Carmen og Isabel/la er for spansk etter min smak, og Sarah litt for oppbrukt. Mathea er veldig motenavn nå, så da gjenstår Kaja, Mille og Cornelia. Jeg er veldig glad i navnet Kaja, men Celine og Cornelia er vel den fineste kombinasjonen. Mille passer også greit til Celine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Kan ikke akkurat si at Jakob er noe mindre bibelsk enn Noah..

Synes begge er fine navn, men kanskje ikke til Celine..

Hva med Sebastian ell Alexander..

Helt vanlige navn, men de er fine sammen Celine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakob synes jeg blir litt for "vanlig"....Samme med Sebastian og Alexander...... dessuten er de to sistnevnte brukt at forskjellige vennepar av oss..

 

Noah skulle også Celine hete om hun viste seg å være en gutt for snart 2 år siden, men det ble det altså ikke...dermed har navnet blitt stående som førstevalg siden den gang! Sambo er bestemt på d ;) Vet det er ganske populært, men vi har på en måte fått ett forhold til det - og IKKE fordi Solskjærs sønn heter det, hehe..

 

Men takk for innspill - moro å lese!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best Kaja, Mille og Sara (uten h). Frida og Mathea er også greie.

 

Carmen, Frøya og Isabelle liker jeg absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all hjelp!!

 

Etter litt diskusjon med sambo har det kommet ett nytt navn på listen; Amelia - som foreløbig står på 1.plass... (dette var hans forslag). Videre har vi kuttet ned listen til Mathea og Isabel. Guttenavn er forts Noah, samt Leander..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vi skulle hatt dobbeltnavn hadde dette vært de heteste kandidatene (Noah Leander hadde vært helt klar), men ettersom storesøster kun har ett navn har vi valgt å fortsette med det....dessuten har sambo lagt ned veto om ett :-/

 

Men jammen var de pene sammen "sort på hvitt", så må kanskje tenke litt på det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he!!! Takk...

Var et av gutte navnene vi skulle ha, men fikk to herlige jenter istedet!!

Satser på gutt på 3.forsøk.

Ta bare Leander da, det er så vakkert!

 

Lykke til i allefall, dere finner nok et perfekt navn snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...