Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #1 Del Skrevet 16. november 2006 .........men er jo moro å høre hva dere synes likevel! Sååå, om noen har en mening om disse ti jentenavnene er det bare å rope ut...gjerne ranger.. ;o) Mathea Sarah Frøya Cornelia Kaja Mille Carmen Isabel/Isabell/Isabelle Frida Er skrevet i tilfeldig rekkefølge selv om jeg kanskje har ett par favoritter.. Alt. til guttenavn blir vi egentlig kun enige om Noah, evt Isak- rop gjerne ut om dere har forslag i lignende sjanger! Er i uke 38 nå, så føler det er på tide å utelukke noen av navnene osv.. Storesøster heter forresten Celine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #2 Del Skrevet 16. november 2006 jeg likte Kaja, Sarah, Isabell, Frida og Mathea best... I den rekkefølgen. Ja, det er moro å høre andres meninger, så lenge man til syvende og sist tar valget selv...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 + <3 + <3 Skrevet 16. november 2006 #3 Del Skrevet 16. november 2006 Ja, det endelige valget må man stå for selv - det er viktig! ....men er pussig hvor spennende det er å høre andres rangering/meninger underveis i prossesen;o) Takk for svar forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 + <3 + <3 Skrevet 16. november 2006 #4 Del Skrevet 16. november 2006 Var ikke meningen å være anonym i 1. innlegg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 16. november 2006 #5 Del Skrevet 16. november 2006 Liker best Frøya, men synes ikke det passer til Celine... Celine og Cornelia Celine og Mathea er mine favoritter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg og min lillle sønn Skrevet 17. november 2006 #6 Del Skrevet 17. november 2006 synes celine og isabelle var veldig søte sammen tenkt på celine og josefine? synes det er så fint jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #7 Del Skrevet 17. november 2006 Carine eller Carina ellers likte jeg Carmen, Mille og Cornelia på din liste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #8 Del Skrevet 17. november 2006 Det er så vanskelig å si meninger om hvert enkelt navn. Enten så liker man det, eller ikke. Men det er ikke så greit å si hvorfor... Men jeg ville valgt et av disse: (lager ei ny, redusert liste med de jeg liker, i rangert rekkefølge) Carmen Sarah Frida Mathea Ellers må jeg få foreslå IBEN, IHNE, NADIA, og NORA som jeg synes passer veldig godt til både Noah og Isak. Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 17. november 2006 #9 Del Skrevet 17. november 2006 1) Cornelia - får førsteplassen fordi det passer best sammen med C. 2) Frida - min egentlige favoritt 3) Kaja - fint 4) Mille - fint 5) Sarah - fint 6) Mathea - egentlig fint, men har blitt litt lei det i det siste 7) Frøya - et fint navn, men passer ikke så godt sammen med Celine. 8) Carmen - blir for "fremmed" for meg, særlig med et etternavn à la Pedersen/Hansen 9) Isabel/Isabell/Isabelle - liker jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicky 83 Skrevet 17. november 2006 #10 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg synes Carmen hadde vært flott! Ellers er også Mille ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 + <3 + <3 Skrevet 17. november 2006 #11 Del Skrevet 17. november 2006 Takk til alle som har svart! Masse delte meninger her - vanskelig!!;p I bunn og grunn var mine favoritter Mathea og Isabelle, mens Cornelia, Carmen og resterende har kommet sterkt nå på slutten.....hmm...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 17. november 2006 #12 Del Skrevet 17. november 2006 Isabelle (og Carmen )passer godt til Celine... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #13 Del Skrevet 17. november 2006 Isabell og Celine er finest, HELT KLART Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 17. november 2006 #14 Del Skrevet 17. november 2006 Sarah,Cornelia var veldig fine. jeg liker også veldig godt Ariana.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 18. november 2006 #15 Del Skrevet 18. november 2006 Styr unna Noah. Motenavn etter Solskjærs sønn, og veeeldig bibelsk. Jakob er mye bedre, mer en klassiker. Jentenavna: Frida og Frøya er penest, men passer ikke helt til Celine. Carmen og Isabel/la er for spansk etter min smak, og Sarah litt for oppbrukt. Mathea er veldig motenavn nå, så da gjenstår Kaja, Mille og Cornelia. Jeg er veldig glad i navnet Kaja, men Celine og Cornelia er vel den fineste kombinasjonen. Mille passer også greit til Celine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #16 Del Skrevet 18. november 2006 Hmmm. Kan ikke akkurat si at Jakob er noe mindre bibelsk enn Noah.. Synes begge er fine navn, men kanskje ikke til Celine.. Hva med Sebastian ell Alexander.. Helt vanlige navn, men de er fine sammen Celine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 + <3 + <3 Skrevet 18. november 2006 #17 Del Skrevet 18. november 2006 Jakob synes jeg blir litt for "vanlig"....Samme med Sebastian og Alexander...... dessuten er de to sistnevnte brukt at forskjellige vennepar av oss.. Noah skulle også Celine hete om hun viste seg å være en gutt for snart 2 år siden, men det ble det altså ikke...dermed har navnet blitt stående som førstevalg siden den gang! Sambo er bestemt på d Vet det er ganske populært, men vi har på en måte fått ett forhold til det - og IKKE fordi Solskjærs sønn heter det, hehe.. Men takk for innspill - moro å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 20. november 2006 #18 Del Skrevet 20. november 2006 Liker best Kaja, Mille og Sara (uten h). Frida og Mathea er også greie. Carmen, Frøya og Isabelle liker jeg absolutt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 + <3 + <3 Skrevet 20. november 2006 #19 Del Skrevet 20. november 2006 Takk for all hjelp!! Etter litt diskusjon med sambo har det kommet ett nytt navn på listen; Amelia - som foreløbig står på 1.plass... (dette var hans forslag). Videre har vi kuttet ned listen til Mathea og Isabel. Guttenavn er forts Noah, samt Leander.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 20. november 2006 #20 Del Skrevet 20. november 2006 Noah Leander om det blir gutt og Amelia Isabell om d blir jente!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 + <3 + <3 Skrevet 20. november 2006 #21 Del Skrevet 20. november 2006 Hadde vi skulle hatt dobbeltnavn hadde dette vært de heteste kandidatene (Noah Leander hadde vært helt klar), men ettersom storesøster kun har ett navn har vi valgt å fortsette med det....dessuten har sambo lagt ned veto om ett :-/ Men jammen var de pene sammen "sort på hvitt", så må kanskje tenke litt på det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 22. november 2006 #22 Del Skrevet 22. november 2006 He he!!! Takk... Var et av gutte navnene vi skulle ha, men fikk to herlige jenter istedet!! Satser på gutt på 3.forsøk. Ta bare Leander da, det er så vakkert! Lykke til i allefall, dere finner nok et perfekt navn snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 22. november 2006 #23 Del Skrevet 22. november 2006 Og Amelia om d blir jente da... Litt kjedelig å kalle jenta Leander da.. He he.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #24 Del Skrevet 22. november 2006 Rangering: Cornelia Carmen Kaja Noah og Isak er veldig poppis-navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2006 #25 Del Skrevet 23. november 2006 Isabelle er fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå