Gå til innhold

Om akkurat 1 uke NÅ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... det var akkurat det jeg satt her og bekymret meg for da... hadde tenkt å sette på meg ett plagg som ikke hadde dyp utringing... Men det ser jo ut til at det kan bli litt leit....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, Snulder, tar du høyhalsen så blottlegges da også magen ved hver eneste samtale med ny person - det kan jo bli morsomt det.......tenk deg de andre i samme lokalet da. Ser ei dame som drar opp genseren og blotter mage og bryst hver gang hun snakker med noen......he he he, da satser vi på at vi får kjøpt hele stedet i løpet av kvelden da eller?

Skrevet

He, he - navnelapper og opprop må vi sørge for! Med håndsopprekning og det hele. Karomamma - dette noterer vi!

Skrevet

Her får festkomiteen mange gode tips Strikkballen *ler*

Skrevet

*ler så jeg detter av sofaen* - imponert over alle disse kreative forslagene! Sprittusj og lapper i utrigningen - genialt! Men, hm. Da må jeg jo ha utrigning, da, jo... Og på en eller annen måte klemme sammen en kløft... Amme-bh går altså ikke, og alle de andre er for små for tiden. Vel - da får det bli utrigning uten kløft! Med sprittusj, lapp og det hele!

Skrevet

Ja, jeg noterer for harde livet!! Må bare ta litt mer vin først...

Skrevet

Ha ha ha, vi er jo som en god årgangsvin vi modne:-)))

Skrevet

Har faktisk tatt et glass nydelig Merlot...må jo øve til den store festen...*smiler*

Skrevet

HA HA HA HA, denne har ikke jeg sett før nå!

Alt sammen er herved notert ned, mange gode idéer, ho ho ho!

Snakkes på fredag, damer...

Skrevet

En sak er sikkert... puppene er mye større nå en de har vært. Og for oss som ammer, så blir de sikkert større i løpet av kvelden.... Så jeg går for sprittusj og mobiltelefon langt unna, så det ikke blir noen telefoner om skrikende Thyra og manglende pupp:-))...For jeg har nemlig tenkt og kose meg ja....

Sprengte pupper.... Ja det problemet tar jeg på lørdag:-))......

Skrevet

Det blir skikkelig urettferdig altså jenter! Puppene til dere som ammer kommer jo til å vokse utover kvelden, men hva med oss andre da? Nei, her må det anskaffes en solid PUSH UP - helt klart;-))

Skrevet

Push up MED INNLEGG - det må dere nok ha for å konkurrere med melkesprengpupper!!!!!!!!

;-)))))))))))))))

Skrevet

Kanskje jeg rett og slett skal kjøpe med en pose ballonger big size og dele ut til de som trenger det - utover kvelden;-)))) Hihi, Ammende mødre go home liksom.......der sitter vi andre med røde, gule og blå ballongpupper........fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis.................!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...