Gå til innhold

Om akkurat 1 uke NÅ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... så sitter jeg antagelig og dingler sånn litt surrete i hue på en bar i Oslo.... Rosenrød i kinnene etter litt alkohol, og ikke minst pga at jeg skal prøve å bli kjent med en haug hyggelige damer som jeg har møtt på nett... Ikke har jeg tid til å stramme opp rumpa eller;=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he, ingen fare Snulderjenta, det blir vel med den ene gangen her i huset også, altså dette med stumpetreningen....;-) Og så lurte jeg på en ting - hadde det ikke vært lurt med navnelapper - HAHAHAHAHA........Da hadde vi sett ut som syklubb på den årlige utflukten eller? Veskene på fanget, litt tilkneppet og med navnelapper. Karomamma og Strikkballen tar navneopprop med jevne mellomrom så de er sikre på at alle er samlet hele tiden!!! Er vi bønder i byn, så er vi bønder i byn;-)

Skrevet

Hihihi... synes det med navnelapper var lurt jeg da! Fikk en søt en i svigermors 40-årslag som jeg fant igjen her om dagen. Tar`n med jeg... så husker ihvertfall dere hva jeg heter:) Ellers er jeg helt og holdent håpløs når det gjelder navn... ihvertfall etter første runde me presentasjon.... Alle sier hva de heter og ingen husker det...

Håndveske har jeg ikke, så den slipper jeg å knuge på!

Skrevet

*ler* Når det gjelder presentasjoner så er jeg så opptatt med å si mitt eget navn, det krever dyp konsentrasjon, at jeg helt glemmer å høre hva andre heter...*rødmer* Og dermed bruker jeg første tiden dersperat for følge med i samtaler med håp om at navnene gjentas da...*ler* Må ikke tape ansikt vet dere...hahahaha

Jeg stemmer derfor for søte navnelapper...som har både nick og navn på...

Skrevet

Hva med brodder, bunad og festlige papirhatter som det står navn på;)

Skrevet

hmmm.....kanskje alle skal ta med hver sin lapp da, som festes pent i panner, på kinn, eller i dyyype utringninger;-)) Hi hi......kan jo bli litt morsomt da!

Skrevet

JAAAAAAAAA!

Om man ser fjollete nok ut, så slipper man unna med det meste fra omgivelsene...

Brodder er nok et must...og med papirhatter med navn, så må man jo holde blikket oppover... Ingen sjenerte med blikket i bordplata eller gulvet da nei...

Skrevet

Jeg skal love at om jeg må gå med papirhatt, så setter jeg meg på naborestauranten istedetfor.....Det minner meg om litt sånne pinlige fester hvor DET liksom er det store og festlige høydepunktet i løpet av middagen........kremt....papirhatter liksom....jada! Da stemmer jeg heller for 2 papptallerkener og 1 saks til hver. Så klipper vi ut tenner av disse og trer resten på ørene:-) Ganske lystig syn rundt et bord;-))

Og med brodder og bunad og ikke no mer da, så blir det garantert en success.........................for de andre gjestene også;-))

Skrevet

Noen kreative hoder burde finne ut en genial måte å formidle navnene på...Som ikke er for dull... Lapp i utringningen er jo et godt forslag....*skratter* Men da er det vanskelig å bli sur på andre som måtte glo ned dit...

Skrevet

Hva med tusj rett i utringningen da? Ha ha ha, tenk på de som har høyhalset da, må dra opp genseren hver gang noen skal snakke med dem.....ha ha ha!!!!

Skrevet

hahahahahaha

Nå sitter jeg og ler HØYT! Jeg fascineres av at du så kjapt fabulerer ut slike artige scener.. Det er nærmest en genialitet!!!

Pennen må være av det permanente slaget, og ikke en som blir borte etterhvert som genserne går opp og ned altså...

Skrevet

But of course ;-))) Her snakker vi SPRIT-tusj ja!!! I litt glade farger.....delt inn etter fylker....HA HA HA

Skrevet

*skratter*

Fylkesinndeling er et must!!! Hvordan skal vi ellers få orden i rekkene? Deretter deles man inn i størrelse, dialekt og selvhøytidelighet....

Fritt for å havne blant dem med altfor mye å si, og for liten tid å si det på...

Kanskje en ordstyrer er på sin plass?

Skrevet

Og hvem pokker tror du klarer den jobben - Ha ha ha ha ha ha!!!!!

Skrevet

hvis dere kjøper inn ammetopper så trenger dere bare løfte på klaffen før hver taleinnlegg... er det så vanskelig da?

ammebunad kjenner jeg at jeg skal ta patent på... :-)

Skrevet

INGEN!!!

Men jeg ser for meg den som frenetisk prøver å tøyle strømmen av boblende ord og latter... Som å stagge en bøffelflokk på flukt vil jeg tro...

Og at det finnes en og annen som er høflige til å begynne med og venter på tur for å slippe til...men som etterhvert skjønner at her er det bare å kaste seg uti!!! *ler*

Skrevet

jeg hadde glatt tatt jobben, og klart det med glans... jeg lover!

Skrevet

Beklager moffi men den har du selv diskvalifisert deg fra...*ler*

Skrevet

Ammetopp holder ikke unna en gjeng bøfler jenta mi - det kan jeg garantere!!! Her snakker vi villdyr på fest - vi har vært innelukket i måneder hele gjengen, vi kommer til å eksplodere i høy stemmebruk og ville dansebevegelser på bord, under bord, mellom bord osv......Her snakker vi forsøk på å temme farlige "dyr" i flokk!!!

Skrevet

seff-

tar du med en laptop og et web-kamera????????

:-)

Skrevet

Brøøøøøl! Snerr! Roarrrrrr! Hiaaaaaaah! Vriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinsk!!!!!!!

Skrevet

jojo men i navneprosessen mener jeg... er det dere som er ville bøfler... skal dere bøfle av dere klærne og ut kommet puppene, eller????????

jeg tenkte at hvis dere ville ha brystene som plasseringsplass for "navneskilt" så ville en ammetopp evt en ammebunad gjort susen... for hvis noen glemte navnet ditt så kunne devrenge opp klaffen uten at hele bunaden falt av for å finnne ut hva du heter :-)

bøfle eller beføle, hva er vel forskjellen? dere blir sikkert skjeive i løpet av kvelden også, så ammetopper er fortsatt en god ide syns nå jeg? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...