Gå til innhold

Hvor møtte du kjæresten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare littebittegranne nysgjerrig altså...

Vi møttes på pubquiz her i Oslo og da var det gjort i løpet av ei uke, gitt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi møttes første gangen på rep.øvelse, og hadde en femminutters prat. Neste gang var ett år senere på NM i hundekjøring, hvor han sa til meg på kveldens bankett: Du, jeg tror vi har sett hverandre før... Og det hadde vi, gitt!

Dette var i januar - og i desember samme år ble den første revungen født!

Skrevet

Jeg møtte også kjæresten min på pubquiz i Oslo!! Er den smittsomt?!

Skrevet

På en bar, kl fem på to om natten. Jeg og noen guttekompiser(!) var ute på barrunde, da jeg var noen dager i Trondheim og har gode venner der:-) Vi kom til dette stedet og trodde serveringen stengte kl 02, så jeg løp opp trappen og nesten stupte over bardisken, mens jeg sa 6 øl og holdt frem 5 fingre! Da snudde "en fyr" seg i baren og sa "Tørst ja?" He he, ikke så romantisk sjekkereplikk, men det endte med at jeg ble stående og skravle med ham og til slutt tok han med bort til bordet til mine venner.......Tonen var der, og så brukte vi laaaang tid på å bli kjærester......faktisk:-) Han bodde i Trondheim og jeg på Østlandet, så avstanden var stor og telefonregningene høye etterhvert...;-)

Skrevet

Vi møttes på den lokale pubèn! Jeg og en kamerat var ute, og jeg er av slaget som IKKE sitter alene i baren. Men han kompisen min måtte nå en tur på do... og jeg fikk ikke lov til å være med! Så han tok meg med til bordet der min samboer satt og regelrett dumpet meg på fanget hans.... Vi fant tonen ganske kjapt ja... har samme humor. Jeg tror en av mine første kommentarer var: "Dæven så ubarbert du er da! " og deretter " Jeg er ganske snill... har bare tatt livet av to menn tidligere...."

Skrevet

De sjekkereplikkene hadde han nok ikke hørt før...c",)

Skrevet

Helt klart ikke... men jeg klarte tydeligvis ikke å skremme ham:)

Skrevet

Det er det jeg vil kalle ærlig og direkte Snulder - gutta liker det de;-)

Skrevet

Ja det gjør de jammen! Lærte litt av hvert om "gutter" i mitt mannsdominerte yrke som fengselssykepleier....

Skrevet

Han bodde i leilligheten rett over gangen fra meg.... Alle prøvde å fortelle oss at rett over gangen bor det en singel en....

Men vi måtte treffes på et utested helt på egenhånd først ;-)

Skrevet

Ja, jeg har også jobbet mye sammen med gutter tidligere og de er mer reale og rett fram enn jenter ofte.....faktisk mye enklere å forholde seg til......eh.....eller kanskje jeg er litt guttejente....nei, tror ikke det, men kan absolutt være "en av gutta c",) Tror det er et must i visse yrker, spesielt det du hadde;-)

Skrevet

Jeg møtte min på et litt brunt utested her i Oslo. Hadde liten tro på at å treffes på byen kunne føre til noe godt, men det gjorde det sannelig!

Skrevet

modne pub-kvinner...

ungfolen valgte spraydate.no :-)

må henge med i svingene vettu.... modernisering og globalisering er faktiske utviklingsfenomener .....

...HÆNG ME, HÆNG MED I SVENNGAN, KJØR ITJ NÅ FORTAR EINJ DET....

Skrevet

Vi møttes på jobb. Jobbet sammen i mange år før forelskelsen slo ut i full blomst:-)

Skrevet

Hi hi, du er tøff du dritgrei! Jeg tror ikke jeg hadde turt å date noen jeg hadde møtt på nettet:-) Litt trygt å se den du snakker med da.......Har noen venninner som har litt ymse historier å bidra med på jentefest vedr nettdating nemlig, så jeg er vel kanskje litt skremt ;-))

.....men nå trenger jeg jo ikke det heller da forsåvidt, har jo sambo.......fniis........:-))

Skrevet

Men du skal jo date alle oss neste fredag, da c",)!

Skrevet

Vi møttes på den lokale puben. Jeg og en venninne hadde nettopp bestilt oss pizza. Da pizzaen omsider kom, fikk venninnen min plutselig et migreneanfall og måtte gå hjem. Jeg ble sittende alene ved den digre pizzaen og klø meg i hodet. Hva nå....skulle jeg gå jeg også? Men da satt det en lang lys fyr med et veldig fint smil på og pene hender og sa at jeg kunne jo ikke spise hele pizzaen alene:):)Og det var jo for galt å kaste... så spant kvelden videre. etter å ha møttes 3 ganger, ble vi rett og slett kjærester. det er 4,5 år siden nå:):)

Skrevet

Så mange tilfeldigheter som skal "klaffe" for at vi skal møte den vi skal ha! Tenk om venninnen din ikke hadde fått migrene akkurat der og da...

Sånn var det for meg også, mange tilfeldigheter og hva hvis'er - er en laaang historie bak den korte versjonen jeg har lagt ut i denne tråden her c",)

Sikkert derfor jeg liker så godt den filmen (Sliding doors) jeg til stadighet insisterer på at Attpåklatten må se ...c",)

Skrevet

ja...tilfeldigheter. merkelig greie det der;) Så Sliding doors er tingen å se eller?:)

Skrevet

Du husket det altså? c",) Kjempefin, tror jeg har sett den tre eller fire ganger jeg.....

Skrevet

Hjelpes meg for en hukommelse - nå ser jeg jo at jeg skrev tittelen i svaret mitt over... Herlighet....

Skrevet

.....jeg har altså sett Sliding Doors mange ganger jeg også:-) Enda jeg egentlig ikke liker å se filmer mer enn max 2 ganger;-)) Men den er nå veldig fin da! Og jeg husker at jeg gikk og klipte meg likt som Gwyneth etter å ha sett den første gangen;-) Jeg var igrunn også litt på vei ut av et forhold.....tok bare litt lenger tid for meg enn for henne.....;-)

Skrevet

tør jeg si dette da? hehe...hmm...

okei...blink :P

Skrevet

Vi möttes på ett utested i Oslo, Lillesmuget som var ett av mina stamsteder förr. Jag skulle egentligen inte ut o inte han heller. Vi var båda slitna o han kompis skjekket meg opp. Men han var ointressant. Vi började prata o efteråt när det stängde gick vi till ett nachspiel i Bygdøy allè. Kl 5 sprang vi hem til meg(bodde på Frogner då) o sen dess har vi bott sammen. Här gick det fort i svängarna!!! JIIIHHHAAAA.....Vi har kännt varann lite över 3,5 år o har fått 2 små barn under den tiden. Wow...Han är den jag väntat på!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg skjekka han opp på en fest på jobben.

Her jobber flere hundre, så det var jo flaks at begge var på den sammen festen :o)

Har forresten lest en plass at arbeidsplassen er en av våre største skjekkearenaer......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...