Gå til innhold

Presentasjon av gravide Harstad-jenter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!:o)

 

Jeg er 28 år og førstegangsgravid! Er kjempespent, men synes kanskje det er litt tidlig med treff siden jeg har termin i september. Nå venter jeg bare på at de 12 første ukene skal passere...

 

Hadde vært artig å blitt litt kjent med andre her i byen. Kjenner ikke så mange her siden jeg ikke kommer herfra opprinnelig.

 

signerer også med anonoym foreløpig, det er jo bittelitt tidlig dette her, og veldig få som vet jeg er gravid;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

jeg bor også i harstad er 79 modell og har term i begynnelsen av nov førsta så veldig nytt ser det er noen inne her som har term i sept / okt. jeg vil også være anonym ennå siden det er så tidlig men hadde jo vært kjempe artig og bli kjent med noen i samme situasjon som en selv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jetg er 32, gift, og har 2 jenter fra før. nov-03 og nov-05. Venter sikkert en jente til i Okt-07. er i uke 11, venter til uke 13 før jeg kommer med på treff. Trenger ikke å vente til uke 16... 13/14 går helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 21, venter mitt første lille nurk :)

er i 13.svangerskapsuke :)

har termin 20.september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Føle nu egentli at æ e Harstad jenta sjøl om æ bor i tromsø å studere her:) E 22 år, forlova og vente min første i oktober! Blei så nyskjerrig på kæm alle va her som e like gammel som mæ:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e snart 26 år å vente ny baby i slutten av aug. Fra før har vi en gutt på 2.5 år. Glede mæ masse!! Like spennanes som sist.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

heia, e ei på 21 år her.. på i heggen, har 2 barn. En gutt på 2 år og ei jente på en uke. hadde vært morro å blitt kjennt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har visst ikkje presentert mæ enda... ;-)

 

Æ e straks 30 år, gift, og vi har to jenter på 6 og 8 år. Nu venter vi "attpåklatten" i oktober.

Vi gleder oss masse, og særlig svigerfamilien e veldig spent på om vi endelig skal få gutten. (De har nu 6 barnebarn, og alle e jenter... Dette blir nok siste sjanse på gutte-barnebarn... ;-) )

 

Resten får vi ta på BIM-treff ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg har presentert meg "anonymt" tidligere i tråden, siden det var så tidlig enda. Da er det på tide med en ny presentasjon: Jeg er 30 år, og venter mitt første barn 16. september. UL viste at det er en liten gutt som bor i magen min :-) Bor på nordsida av byen, med samboer og tre hunder. Har vært på et par BiM-treff på Gründer, og satser på å komme neste gang også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E ei frøken på 29 som vente nr fire gaaaaanske snart.. har termin 7. mai så det e ikje lenge igjen.. har ikje vært på nån bim treff.. litt sjenert.. hehe.. men e likevel nysgjerrig på kæm andre som skal ha i denna tida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Æ e ei jenta på 22år som vente mitt første barn i september/oktober. Er alene, bor i harstad. Har ennu ikkje vært på treff, litt sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Æ e ny her på BIM...æ e snart 26 år og æ og sambo veinte vårres første nurk i byinnelsen av juli. Har enda ikkje vært på treff..må vel som om mainn ikkje klare å få det te...;) Bor i Kanebogen sammens me sambo og katta vårres ! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Snart 27år og venter nr 2 i desember. Har en gutt på 9mnd fra før. Bor på sørsiden men det er tidlig ennå og kommer nok ikke på treff før til høsten... Har mye ferie;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi vente førstemann i begynnelsen av september. E 29 år og bor på sørsia av byen. Har ikkje vært på treff ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...